Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KonMari-ryhmä ja Loistava järjestys

Vierailija
27.01.2017 |

Olen seuraillut KonMari-ryhmää facebookissa jo tovin. Nyt kuitenkin erosin ryhmästä, sillä mittani tuli täyteen. Yksi ryhmän ylläpitjäistä on kirjoittanut kirjan, Loistava järjestys. Okei, ei siinä mitään, hieno asia. Pistää kuitenkin miettimään: kirjoittaja on koko ryhmän olemasssolon ajan saanut muilta jäseniltä ahaa-elämyksiä ja vinkkejä, miten pitää koti järjestyksessä. Nyt kun kirja on valmis, hän myös linkittää kirjoittamaansa blogiaan varsin aktiivisesti ryhmään, toki myös muut jäsenet keskustelevat kirjasta, ei pelkästään tämä yp.

En tiedä, johtuuko tämä vain minusta, mutta tavallaan tuli huijattu olo. Jäsenet jakavat vinkkejä ja ennenkaikkea pyytävät apua prosessiin. Sitten yksi henkilö käyttää tätä "hyväkseen" ja kerää parhaat vinkit talteen, kirjoittaa kirjan ja linkittää omia blogitekstejään (joista varmaan saa klikkauksien mukaan maksua). Siinä mielessä pitää nostaa hattua, että on kyllä hyvä bisnessvainu ja osasi kyllä hyödyntää hyvää markkinarakoa, kun kodin järjestelybuumi on parhaimmillaan.

Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä tällä kirjoituksella, en ole itse kirjaa lukenut, joten en osaa sanoa sen sisällöstä enempää. Kansikuva on kiva! Halusin vaan jakaa ajatuksiani ja ehkä löytää jonkun, joka ajattelee samalla tavalla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ihanaa kun joku sanoo tuon ääneen. Olen harkinnut ryhmästä eroamista akkaylijumalan vuoksi, järkyttävä tapaus.

Vierailija
22/24 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että voi naista ärsyttää toisen naisen menestys. Kuule, kuka tahansa voi kerätä ideoita ja kirjoittaa niistä kirjan. Tee perässä ja lopeta ruikuttaminen.

Vierailija
24/24 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on muissakin järjestystä käsittelevissä keskusteluryhmissä. Paikka kaikelle ja mitä niitä nyt on. Ammattijärjestäjät myyvät niissä omia kirjojaan ja kursseja ja jos joku keskustelussa uskaltaa kritisoida tuota kaupallisuutta puolella sanaa niin hänet blokataan, heitetään ryhmästä tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi