Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne laihdutusblogit katosivat?

Vierailija
27.01.2017 |

2012 taisi olla laihdutusblogien kultavuosi, ja sen jälkeen ne ovat tasaista tahtia vähentyneet ja kadonneet. Tuntuu, että 20 % silloisista laihdutusbloggaajista hurahti fitnekseen, osa lihoi ja lopetti bloginsa, osa junnaa edelleen samoissa painoissa ja loput vain kyllästyivät.

On se kumma, kun edes googlella ei löydy mitään hyvää! Ja nimenomaan sellaista tasaista, terveellistä laihdutusta ja liikuntaa, eli ei fitnessiä tai Nutrilettiä, ei syömishäiriöblogia. Jos luet jotain hyviä laihdutusblogeja, kerro minulle tähän!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. 2012 oli paljon tavallisten ihmisten tavallisia laihdutusblogeja, joista sai kosketuspintaa omaankin elämään. Mihin kaikki hävisi?

Vierailija
2/4 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sitä tavallisen ihmisen arkea olen jäänyt kaipaamaan. Tosi monihan pääsi Fitfashionille, ja muuttui Ostos-TV:ksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mitään hyviä ei enää ole edes olemassa? Kahlaan juuri too big to be me-blogin alkuaikoja läpi, ah tätä nostalgiaa ja motivaatiota!

Vierailija
4/4 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin joskus pari kk sitten googlailemalla tosi kivan treeniblogin "ainon tarinoita treenaamisesta" ja sitä on tullut lueskeltua silloin tällöin. Siellä on tosi paljon videoita treeneistä ja liikkeistä joka mun mielestä oli kivaa kaltaiselleni amatöörille joka ei tiedä salilla miten ne liikkeet pitäisi tehdä oikein.

Itsekin kaipaisin vielä sellaista ruokavalioon painottuvaa laihdutusblogia, jossa joku tavislaihduttaja kertoisi ruokavaliostaan, olisi reseptejä ja kuvia ja juttuja treeneistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi