Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takokaa mulle päähän, ettei tälläisen miehen kanssa kannata olla!!

Vierailija
27.01.2017 |

En yhtään ymmärrä itseäni! Olen silmittömän ihastunut mieheen, joka näyttää paperilla täydeltä katastrofilta, enkä haluaisi jatkaa tätä suhdetta yhtään pidemmälle! Haluaisin tapailevani miehen kanssa myös lapsia, mutta huolestuttaa muutama piirre...

Hän
1. Kärsii ahdistuneisuushäiriöstä ja syö siihen lääkkeitä
2. Käyttäytyy välillä lapsellisesti
3. Ei osaa tehdä itse ruokaa
4.Kondylooma syyliä ollut
5.Värisokeus (lapset saisivat sen?)
6.Huono sängyssä, en saa
7.Kova hankkimaan velkaa, ei hoida asioitaan ns ajoissa

Miehessä on kuitenkin paljon hyvää mutta VITUTTAA.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. EI.

Mä menin nuorena kimppaan iloisesti shoppailevan miehen kanssa, joka ei osannut hoitaa asioitaan ja otti velkaa. Niiden kuuden vuoden aikana, jotka oltiin yhdessä, mies oli käytännössä koko ajan luottotiedoton ja siitä tuli isoja hankaluuksia. Nyt yli 15 vuotta myöhemmin mies ei ole oppinut mitään, on velkajärjestelyssä ja kaikki omaisuus on nykyisen vaimon.

Tuo yksistään riittäisi, mutta vielä bonuksena lapsellinen käytös, ruoanlaittotaidottomuus ja sukupuolitauti? Ei ikinä. Eihän tuollainen kelpaisi yhteiseloon vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.

Vierailija
22/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen mies saa olla kuinka ongelmainen tahansa, kunhan ei ole huono sängyssä.

Nyt kun vielä joku kertoisi, minkälainen on huono sängyssä? Ei seiso? Ei osaa kosketella? Ei ole kiihottava?

En ainakaan mä tarkoittanut sitä. Noi muut ovat nähdäkseni asioita, jotka järkevällä keskustelulla, rajanvedolla, halulla hoitaa itseään voi pysyä ihan siedettävässä tilassa. Sellaisessa, et sen kanssa oikeasti voi elää tyydyttävää elämää.

Mutta seksuaalinen yhteensopivuus on asia, jota ei voi tahdolla rakentaa. Siinä on niin paljon ties mitä kemiaa. Siksi se noista ois mulle kynnyskysymys.

Tyydyttävä seksielämä on iso voimavara ja henkisen hyvinvoinnin osa.

Ei niin, että jos joku on hyvä sängyssä, ei muulla väliä. Älä yksinkertaista tuohon. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. EI.

Mä menin nuorena kimppaan iloisesti shoppailevan miehen kanssa, joka ei osannut hoitaa asioitaan ja otti velkaa. Niiden kuuden vuoden aikana, jotka oltiin yhdessä, mies oli käytännössä koko ajan luottotiedoton ja siitä tuli isoja hankaluuksia. Nyt yli 15 vuotta myöhemmin mies ei ole oppinut mitään, on velkajärjestelyssä ja kaikki omaisuus on nykyisen vaimon.

Tuo yksistään riittäisi, mutta vielä bonuksena lapsellinen käytös, ruoanlaittotaidottomuus ja sukupuolitauti? Ei ikinä. Eihän tuollainen kelpaisi yhteiseloon vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.

Voi ei.. Pisti kyllä ajattelemaan. Ja tuo lapsellisuus tulee kanssa myös siitä, koska ei siis osaa tehdä käytännössä mitään ruokaa itse, elää limsoilla, karkeilla ja kaikenmaailman lihapiirakoilla. Välillä kun jutellaan ilmottaa ettei ole syönyt päivän aikana muuta kuin kaksi suklaapatukkaa. Ihmetettyy ettei aikuinen ihminen osaa huolehtia syömisistään.

Ap

Vierailija
24/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen mies saa olla kuinka ongelmainen tahansa, kunhan ei ole huono sängyssä.

Nyt kun vielä joku kertoisi, minkälainen on huono sängyssä? Ei seiso? Ei osaa kosketella? Ei ole kiihottava?

En ainakaan mä tarkoittanut sitä. Noi muut ovat nähdäkseni asioita, jotka järkevällä keskustelulla, rajanvedolla, halulla hoitaa itseään voi pysyä ihan siedettävässä tilassa. Sellaisessa, et sen kanssa oikeasti voi elää tyydyttävää elämää.

Mutta seksuaalinen yhteensopivuus on asia, jota ei voi tahdolla rakentaa. Siinä on niin paljon ties mitä kemiaa. Siksi se noista ois mulle kynnyskysymys.

Ei niin, että jos joku on hyvä sängyssä, ei muulla väliä. Älä yksinkertaista tuohon. Kiitos.

Ja vielä: itselleni hyvä/huono sängyssä on perusteiltaan tosi vaikea selittää. Jonkun kosketus kiihottaa ja antaa nautintoa heti, toisen ei koskaan. Vaikea sanoa, mistä se kokemus koostuu. Sama suutelemisen kanssa.

Sitten se toisen huomioiminen seksissä, asiat jotka voi päättää tehdä, tulevat tän jälkeen.

Vierailija
25/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaatuisi kohtaan "ei ole hyvä sängyssä".

Raha-asiat voi pitää erillään.

Huomaa että olet nuori. 

Ensinnäkään raha-asioita ei voi parisuhteessa pitää erillään. Mitä siitä tulee jos toinen hassaa rahansa taivaan tuuliin, ja toinen joutuu vastaamaan kaikista pakollisista menoista?

Ja seksiä voi kyllä opetella.

Olen 42 ja ollut naimisissa kaksitoista vuotta. Raha-asiat voi pitää erillään, mutta se vaatii ennakkoluulottomia ratkaisuja.

Vierailija
26/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaatuisi kohtaan "ei ole hyvä sängyssä".

Raha-asiat voi pitää erillään.

Huomaa että olet nuori. 

Ensinnäkään raha-asioita ei voi parisuhteessa pitää erillään. Mitä siitä tulee jos toinen hassaa rahansa taivaan tuuliin, ja toinen joutuu vastaamaan kaikista pakollisista menoista?

Ja seksiä voi kyllä opetella.

Raha-asioiden hoitamisen opettelu onnistuu paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin seksin opettelu.

Vierailija
27/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. EI.

Voi ei.. Pisti kyllä ajattelemaan. Ja tuo lapsellisuus tulee kanssa myös siitä, koska ei siis osaa tehdä käytännössä mitään ruokaa itse, elää limsoilla, karkeilla ja kaikenmaailman lihapiirakoilla. Välillä kun jutellaan ilmottaa ettei ole syönyt päivän aikana muuta kuin kaksi suklaapatukkaa. Ihmetettyy ettei aikuinen ihminen osaa huolehtia syömisistään.

Ap

Lisäksi, voin luvata, että ne asiat, jotka hiertävät nyt, eivät muutu söpöiksi myöhemmin. Ne kasvavat isommiksi ja hiertävät enemmän, jos tapojaan ei ole valmis muuttamaan, ja tämä tapaus ei oikein lapsellisine käytöksineen siltä kuulosta. Jaksatko tai haluatko olla parisuhteessasi/perheessäsi yksin vastuussa koko arjesta?

Vierailija
28/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä: itselleni hyvä/huono sängyssä on perusteiltaan tosi vaikea selittää. Jonkun kosketus kiihottaa ja antaa nautintoa heti, toisen ei koskaan. Vaikea sanoa, mistä se kokemus koostuu. Sama suutelemisen kanssa.

Sitten se toisen huomioiminen seksissä, asiat jotka voi päättää tehdä, tulevat tän jälkeen.

En halunnutkaan yksinkertaistaa, mutta monissa kommenteissa tuntuu olevan se kynnyskysymys, että mies on "huono sängyssä".

Ja todellisuus on kuitenkin se, että mies ei välttämättä ole huono sängyssä, vaan kyseessä on jokin selittämätön teidän kahden välinen asia sängyssä. Toivoisin näin miehenä kommentteja mielummin muodossa: "En koe seksiä hänen kanssaan kiihottavana enkä tyydyttävänä". Tämä siksi, että olen itse tottunut elämässäni siihen, että jos olen huono jossain, voin kehittää itseäni paremmaksi. Mutta jos kyse on jostain selittämättömistä kemioista, niin en vaan pysty sitä kehittämään. Se jää ns. korkeampien voimien käsiin.

Vierailija
30/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et parempaakaan saa niin kannattaa pitää kiinni.

Parempaa luultavasti saisin, mutta en vain jaksa sitä tutustumisrumbaa ja säätöä. Olen melkein kokoajan töissä, eikä ylimääräistä aikaa olisi juosta treffeillä ja miettiä näitä juttuja. Tämä mies on ollut kuvioissa vähän pidempään ja olisi ns. varma vaihtoehto.

Olen itse 25 ja mies 28.

No niin, siinähän on aukottomat perustelut, miksi kannattaa jatkaa. Onnea valitsemallasi tiellä :)

Vierailija
31/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halunnutkaan yksinkertaistaa, mutta monissa kommenteissa tuntuu olevan se kynnyskysymys, että mies on "huono sängyssä".

Ja todellisuus on kuitenkin se, että mies ei välttämättä ole huono sängyssä, vaan kyseessä on jokin selittämätön teidän kahden välinen asia sängyssä. Toivoisin näin miehenä kommentteja mielummin muodossa: "En koe seksiä hänen kanssaan kiihottavana enkä tyydyttävänä". Tämä siksi, että olen itse tottunut elämässäni siihen, että jos olen huono jossain, voin kehittää itseäni paremmaksi. Mutta jos kyse on jostain selittämättömistä kemioista, niin en vaan pysty sitä kehittämään. Se jää ns. korkeampien voimien käsiin.

Ok, nyt ymmärrän paremmin, mitä tarkoitit. "Huono sängyssä" ei ole toimiva ilmaus. On vaan kovin yleisessä käytössä.

Vierailija
32/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa koskettaa, hipeltää vaan.

Oletko koittanut opettaa?

Vierailija
33/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin muuten täydellisen miehen aikoinaan kun seksi ei vaan sujunut. En oo katunut. Kyllä se vaan on senverran iso asia elämässä. Jollei olis tuota yhtä kokemusta niin voisin kuvitella sanovani että kyllä se seksikin alkaa sujumaan, mutta ei se vaan niin ole. Mieti että sulla noita miinuksia on vielä vaikka kuinka paljon enemmän ja silti mietit jäämistä. Ja lähinnä koska et nyt vaan jaksa tapailla muita. Mieti että oikeesti tuhlaat elämääs tohon mieheen johon joudut tyytymään. Jossain kohtaa kuitenkin erootte kun oot jo nyt tolla mielellä. Tee se ero nyt kun oot nuori ja ehdit vielä vaikka mitä. Turha roikkua tuhoontuomitussa suhteessa.

Vierailija
34/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pelottavaa, ap.. Kuulostaa ihan täysin mun exältä! Mutta ei voi olla hän kun on vuoden nuorempi.

Jotenkin suhteessa ollessa asiat näki vielä ruusunpunaisten lasien läpi, mutta nyt jälkeenpäin kun ajattelee NIIN HYI OLKOON MITEN EN HETI JUOSSUT PAKOON!

Maailmassa on paljon parempiakin miehiä. Ei kannata ajatella "varmaa vaihtoehtoa". Anna itsellesi aikaa ja pian varmaan tapaatkin jo jonkun paaaaljon paremman. Kaikista pahin virhe nuorille naisille on uskotella itselleen, että "entä jos en enää koskaan rakastu??". Kaikki rakastuu aina uudelleen.

Jätä tuo mies ihmeessä. Selvästi alitajuintaisesti tiedätkin jo että se on paras vaihtoehto.

Vierailija
35/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et parempaakaan saa niin kannattaa pitää kiinni.

Parempaa luultavasti saisin, mutta en vain jaksa sitä tutustumisrumbaa ja säätöä. Olen melkein kokoajan töissä, eikä ylimääräistä aikaa olisi juosta treffeillä ja miettiä näitä juttuja. Tämä mies on ollut kuvioissa vähän pidempään ja olisi ns. varma vaihtoehto.

Olen itse 25 ja mies 28.

Siis häh???  Et ole tyytyväinen ja onnellinen suhteessa, mutta pitää vaan jatkaa kun tämä on "ns. varma vaihtoehto!!!!"

Tässä on nyt kyllä asia jota en koskaan ole ymmärtänyt enkä koskaan tule ymmärtämään; pakko olla joku, vaikka minkälainen kunhan on joku!? Miksi ihmeessä?  Itse aikanaan en alkanut mihinkään miehen kanssa jossa ei ollut "sitä jotakin." Ja se ei tarkoita rahaa, pituutta, painoa, ulkonäköä jne, vaan sitä, että tunsin vetoa siihen mieheen, että tunsin  että tässä on jotain mikä vetoaa minuun, ja tunnen oloni hyväksi hänen läheisyydessään. Mikä taas ei tarkoita sitä, etteikö mielipide-eroja ja riitoja saanut olla, totta kai koska ne kuuluvat ihmisyyteen. Nyt oma tytär avoliitossa reilun neljä vuotta, äitinsä tapaan ei rynnännyt kenen tahansa kelkkaan vaan odotti kunnes se "toinen puolikas löytyi."  Tyttö nyt 25. Sanoi aina, että jos hyvää ja sopivaa ei  löydy, ei huoli ketään. Pärjää myös omillaan eikä halua elää onnettomana. Järkevä tyttö.

Mikä ihmeen sääntö ja määräys se on, että vaikka mikä retku pitkää haalia, kunhan se housuissa kulkee? Ja sitä sitten siedetään ja kestetään, alistutaan vaikka hakattavaksi kun erota ei voi "kun rakastaa niin kamalasti kuitenkin".  Miksi ei kuunnella järjen ja sydämen ääntä, omaa itseään, kun kumppania valitaan? Miksi sillä on niin jumalaton kiire?

Ja tällä en tarkoita ketjun aloittajaa, tämä on vain niin piintynyt kuvio kun näitä palstoja lukee.

Vierailija
36/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ymmärrä itseäni! Olen silmittömän ihastunut mieheen, joka näyttää paperilla täydeltä katastrofilta, enkä haluaisi jatkaa tätä suhdetta yhtään pidemmälle! Haluaisin tapailevani miehen kanssa myös lapsia, mutta huolestuttaa muutama piirre...

Hän

1. Kärsii ahdistuneisuushäiriöstä ja syö siihen lääkkeitä

2. Käyttäytyy välillä lapsellisesti

3. Ei osaa tehdä itse ruokaa

4.Kondylooma syyliä ollut

5.Värisokeus (lapset saisivat sen?)

6.Huono sängyssä, en saa

7.Kova hankkimaan velkaa, ei hoida asioitaan ns ajoissa

Miehessä on kuitenkin paljon hyvää mutta VITUTTAA.

Nuo  kaikki ovat syitä joiden vuoksi jättäisin asian sillensä. Unohda se hemmo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme