bloggaaja varannut ristiäiset??
bloggaajalla siis laskettu aika joskus kesällä ja tänään lisäsi kuvan kalenterista ja ristiäisvsrauksesta, kuinka ihmeessä? eihän ne tiedä koska vauva syntyy?? mitä en ymmärrä
Kommentit (10)
Kuka? Onhan se järkevää hyvissä ajoin varata jos haluaa tietyn papin ja juhlapaikan.
Minä en kyllä uskaltaisi varata ristiäisiä, ennen kuin vauva on syntynyt. Kesään on kuitenkin vielä puoli vuotta aikaa, mitä tahansa voi vielä tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Onhan se järkevää hyvissä ajoin varata jos haluaa tietyn papin ja juhlapaikan.
Mitähän väliä sillä on kuka pappi ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän väliä sillä on kuka pappi ja missä?
Kyllä sillä vaan voi olla. Esim jos haluaa saman papin kuin sisaruksilla ollut.
Vierailija kirjoitti:
oo siellä jossain mun instaan lisäsi kuvan
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä uskaltaisi varata ristiäisiä, ennen kuin vauva on syntynyt. Kesään on kuitenkin vielä puoli vuotta aikaa, mitä tahansa voi vielä tapahtua.
Tuolla bloggaajalla on kai pian jo raskauden puoli väli. Mitä vaan voi tapahtua vauvan syntymän ja ristiäistenkin välillä. Varauksen varmasti saa peruttua. Oli kuvaan kommentoinut että toukokuussa paikka syksylle asti varattu, ei siis voisikaan varata syntymän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla bloggaajalla on kai pian jo raskauden puoli väli. Mitä vaan voi tapahtua vauvan syntymän ja ristiäistenkin välillä. Varauksen varmasti saa peruttua. Oli kuvaan kommentoinut että toukokuussa paikka syksylle asti varattu, ei siis voisikaan varata syntymän jälkeen.
Silti en varaisi
Eksyin tänne ihan muuta keskustelua lukiessa ja aattelin nyt kommentoida, kun tässä oon.
Kyllä, me varattiin paikka elokuulle, vaikka viikkoja on vasta 18+. Myöhemmin keväällä saati vauvan synnyttyä paikkaa ei olis enää ollut mahdollista saada.
Kyllä, kesään on vielä puoli vuotta aikaa ja mitä vaan voi tapahtua, mutta jos tapahtuu niin vakuutan, että paikan peruminen on meille kaikkein pienin paha siinä tilanteessa.
- OSJM
Vierailija kirjoitti:
Eksyin tänne ihan muuta keskustelua lukiessa ja aattelin nyt kommentoida, kun tässä oon.
Kyllä, me varattiin paikka elokuulle, vaikka viikkoja on vasta 18+. Myöhemmin keväällä saati vauvan synnyttyä paikkaa ei olis enää ollut mahdollista saada.
Kyllä, kesään on vielä puoli vuotta aikaa ja mitä vaan voi tapahtua, mutta jos tapahtuu niin vakuutan, että paikan peruminen on meille kaikkein pienin paha siinä tilanteessa.
- OSJM
Fiksusti sanottu! Onnea raskauteen ja kiva että joku bloggaaja joskus uskaltaa kirjoittaa nimellä
Vauva syntyy viimeistään kaksi viikkoa lasketun jälkeen.. joten sen jälkeen koska vain voi pitää ristiäiset.. kolme kk syntymän jälkeen pitäisi viimeistään olla nimi ilmotettuna maitraattiin... joten viimeistään kaksi ja puoli kuukautta lasketun ajan jälkeen olisi kastejuhlan paikka jos nimeä ei halua kertoa etukäteen kellekkään, muuten ei väliä koska kastejuhla pidetään...
Auttoiko ollenkaan ?