Nainen - lempimakkarasi?
Kommentit (48)
Musta makkarahan se joka naisen suosikkimakkara, siis mustan miehen "makkara" :-D
tosimies 35v kirjoitti:
Musta makkarahan se joka naisen suosikkimakkara, siis mustan miehen "makkara" :-D
Hyi, kuinka irstasta!
Vierailija kirjoitti:
Huiluntuhti on ykkönen
Mä ostin pitkään Hulluntuhtia ennen kuin hokasin että se onkin Huiluntuhti;-)
tosimies 35v kirjoitti:
No voi heh heh.
KAIKKI grillattu! Laitan päälle niin reippaan viivan sinappia (Sinetti tai Turun vihreä), että melkein sama mitä laatua on, kunhan ei ihan pahinta jauhomakkaraa.
Camping rillattuna ja päälle turun sinappia.
En syö eineksiä. Makkara on enimmäkseen yleensä jauhoja ja lisäaineita. Syön mieluimmin vaikka pihvin, tai kalaa paistettuna. En siis syö makkaraa enää.
Tykkäsin kaikista makkaroista (paitsi vinkuvista ja narskuvista nakeista, yhh). Erityisesti päältä kunnolla käristyneet makkarat oli mieleeni. Uunissa, grillissä, takkatulilla tai nuotiolla paistetut. Päälle itsetehtyä makeaa hunajasinappia, nam! Myös sipulirouhe ja kurkkusalaatti hyvää. Ketsupista en tykkää.
Nyt kasvissyöjänä makkarat on pitänyt unohtaa. Soijanakkeja kokeilin, mutten tykännyt. Sen sijaan äskettäin maisteltu falafel-"makkara" hotdogin välissä oli superhyvää. Todennäköisesti suosin jatkossakin.
Chorizo,pepperoni,villisikamakkara ja chilimakkara
En muista merkkiä enkä tarkempaa nimeä, mutta mitä tulisempi niin sen parempi! Notskilla paistettuna mikä tahansa makkara on maistunut hyvältä.
Makkaran kaveriksi itsetehtyä perunasalaattia ja patonkia (ja muuta grilliruokaa), jos ihan kotioloissa syödään. Retkillä on yleensä mukana Turun/Aura sinappia ja ketsuppia, eli niitä sekaisin ja makkara ääntä kohti!
Chorizo.
Pidän myös saksanpähkinäsalamista.
Ryynimakkara.
Mustamakkara. En yleensä makkaroista tykkää, mutta mieheni mummon(eteläeurooppa) tekemä makkara on oikeasti hyvää, ainoa josta olen mustanmakkaran lisäksi koskaan pitänyt.
Bratwursti, nam.
Kerran söin sukulaisten tekemää fenkolimausteistamakkaraa, oli hirmu hyvää.
Iso kyrpä valkoisella kastikkeella.
Teen itse metsästämästäni riistasta makkaraa, se on paras vaikka itse sanonkin. N25
Kivikylän nakit on mielestäni parhaita (mutta joo, ovat siis nakkeja). Varsinaisista makkaroista sanoisin, että Tukkijätkä (Hakalan lihavalmisteet). Yleensä näistä tuotteista teen keittoa mutta kesäisin tietty grillijuttuja tai nuotiolla ketsupin tai sinappikurkkusalaatin kanssa.
Tapolaa sen olla pitää. Mustamakkaraa muuten ja notskilla sitä kiemuriaista. Nostkilla toimii myös Atrilli.
Hirvibalkanmakkara.