Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat mieheltä machomaisuutta?

Tatuoimaton Hennes
26.01.2017 |

Pitää pukeutua tietyllä tavalla ja omata selkärankaa.
Miksei vaan voi olla ja syödä jäätelöä lämpimällä lusikalla ja juoda minttumaitoa villapaidassa lumikuuron tuivertaessa taustalla talvimaisemassa?

Olen pehmeä mies enkä juuri urheile. Kyllä, minulla on pyöreät posket mutten ole ylipainoinen. Haluan regulaaria seksiä säännöllisesti ja odotan että minut hyväksytään sellaisena kuin olen.

Pari vuotta nettitreffeillä käyneenä olen saanut kommentteja että minun pitäisi olla jämäkämpi, käydä vaikka salilla, hankkia itseluottamusta.
Yleisin neuvo on että minusta puuttuu särmä.

Miksi en kelpaa villapaitaisena tälläisenä kuin olen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoko ne ainoat vaihtoehdot on: macho tai mököttävä villapaitamies?

Vierailija
22/27 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos miehellä on kiltti perusolemus ilman turhaa pullistelua, niin ei häntä alfana tulla pitämään vaikka harrastaisi mitä rottweilerien kuristamista. Naiset pikemminkin ajattelevat "aaw Pekka yrittää olla arvaamaton jännämies!" mutta jos jollakin vetelällä rentulla on pilkettä silmässä, niin se on oikea alfa.

Ap älä vaan usko tän ohjeita ja filosofiaa. Hän on ilmeisesti tapaillut tai yrittänyt tapailla prinsessoja jotka sopis juuri niille "alfamiehille".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi pitäisi ap:lla olla 20-18 pintaan niin varmasti paranisi saanti.

liiallinen rasva antaa mammanpoikamaisen vaikutelman.

Vierailija
24/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa kyllä ihan sellaiselta mieheltä, joilla omassa tuttavapiirissä on kaikilla pitkä, vakiintunut parisuhde meneillään.

Eli kyllä niitä ottajia löytyy, olet vain törmäillyt vääriin naisiin :)

Vierailija
25/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin mieheltä mitä huvittaa enkä tunne tarvetta selitellä syitä. En etsi kumppania siksi että joku satunnainen mies tulisi onnelliseksi vaan siksi että tulisin itse onnelliseksi.

Vierailija
26/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin mieheltä mitä huvittaa enkä tunne tarvetta selitellä syitä. En etsi kumppania siksi että joku satunnainen mies tulisi onnelliseksi vaan siksi että tulisin itse onnelliseksi.

Olen varma että muuttaisit mielesi jos saisin sinut neljän seinän sisään kaakaolle. Osaan tehdä hyviä sämpylöitä.

T: AP

Vierailija
27/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi