Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miksi työnantaja olisi muka joku jumala, jolle pitäisi selitellä tekemisiään?

Vierailija
26.01.2017 |

Jos cv:ssä on esim. parin vuoden aukko, niin v**tuako se rekryihmisille kuuluu, mitä silloin on tehnyt? Ei kai ihminen ole tilivelvollinen kuin jumalle, jos sellaiseen nyt uskoo.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt näyttää aika epäilyttävältä. Olitko suljetulla osastolla vai missä?

En palkkaisi epäluotettavaa ihmistä.

Vierailija
2/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Kai ihminen saa elää miten haluaa, miksi työnantajalle täytyy kaikki henkilökohtaiset asiansa selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just!

Vierailija
4/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ajattelen. Olen tilivelvollinen niiden tuntien ajalta, josta saan palkkaa. En muuten.

Vierailija
5/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Kai ihminen saa elää miten haluaa, miksi työnantajalle täytyy kaikki henkilökohtaiset asiansa selittää.

Ei tarvitsekaan selitellä. Mutta voit kyllä varautua siihen, että et tule valituksi. Sitä taas ei työnantajan tarvitse selitellä sinulle.

Vierailija
6/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvi. Kuten ei myöskään tarvi palkata sellaista henkilöä josta jää epäilyksiä.

Vierailija
7/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä! Ajatus siitä, että minulla on pomo, tuntuu inhottavalta. Siksi olen ajatellut alkaa ehkä yrittäjäksi.

Sama juttu sairasloman kanssa. Pomolle pitäisi mielestäni riittää lääkärin antama tieto siitä, että olen sairaana, mutta ei hänelle kuulu että mikä minulla tarkalleen ottaen on.

Vierailija
8/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään velvoitetta selvittää sikakapitalistille asioitaan. Useat niistä ovat vielä piilorasisteja!

Vierailija
9/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni kysyttiin parin vuoden taukoa työhistoriassa, että onko ollut vankilassa. Sai vakkaripaikan ekalta varasijalta.

Vierailija
10/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja on vihollinen, jota pitää vastustaa kaikin mahdollisin tavoin.

Vierailija
11/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäiskö cv:ssä mainita kaikki aukotkin? Tyyliin 85-87 työtön, 93-95 työtön?

Vierailija
12/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vastata, että ai niin, silloinhan mä olin entisen pomoni pahoinpitelystä istumassa.

Vierailija
13/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvi. Kuten ei myöskään tarvi palkata sellaista henkilöä josta jää epäilyksiä.

Siis mitkä epäilykset? Mitä epäillään, että ollut vankilassa vai??

Vierailija
14/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä! Ajatus siitä, että minulla on pomo, tuntuu inhottavalta. Siksi olen ajatellut alkaa ehkä yrittäjäksi.

Sama juttu sairasloman kanssa. Pomolle pitäisi mielestäni riittää lääkärin antama tieto siitä, että olen sairaana, mutta ei hänelle kuulu että mikä minulla tarkalleen ottaen on.

Lääkäri ei oikein pysty arvioimaan työkykyäsi esim. venähtäneen nilkan osalta. Lääkäri ei myöskään tarkalleen ottaen myönnä sitä vapaata, vaan työnantaja.

Mutta käytännössä asia menee juuri kuten kirjoitit. Ei pomoa kiinnosta mikä sinulla on. Paitsi ehkä huolestuneen ystävän tai tuttavan ominaisuudessa.

Vierailija
15/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mielelläni alkaisi aukkoja esittelemään työnantajalle.

Vierailija
16/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on työnantajan markkinat, voivat kysellä ihan mitä huvittaa. Joka paskaduuniinkin on tuhat hakijaa mistä valita.

Vierailija
17/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä epäilykset? Mitä epäillään, että ollut vankilassa vai??

Epäilevät että et ole ainoastaan ruma, vaan myös tyhmä.

Vierailija
18/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on just mainostettu, että hakemuksiin laitetaan vain työn kannalta oleelliset koulutukset ja aikaisemmat työt. Eikö silloin väkisinkin tule aukkoja?

Vierailija
19/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on just mainostettu, että hakemuksiin laitetaan vain työn kannalta oleelliset koulutukset ja aikaisemmat työt. Eikö silloin väkisinkin tule aukkoja?

Korkeintaan sinne alkupäähän. Itse olen laittanut lyhyen yhden rivin selityksen alkupään työhistoriastani.

Vierailija
20/35 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ajattelen. Olen tilivelvollinen niiden tuntien ajalta, josta saan palkkaa. En muuten.

Samaa mieltä. Ei kuulu muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi