Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyyli Metsästämässä Veera päräytti alastonkuvan blogiinsa

Vierailija
26.01.2017 |

Ihanan voimauttavaa! Itsekin olen pehmeän muodokas tyttö :)

http://www.menaiset.fi/blogit/tyylia-metsastamassa/arkikuva-452

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätys: kaikki läskit muijat näyttää saunassa suunnilleen tuollaisilta.

Vierailija
22/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvan olisi laittanut joku näpsäkkä hoikka neiti niin kuva olisi eroottinen. Nyt vain kauhistuttava. Miksi ihminen pahoinpitelee itseään noin. Ja tosiaan, tyttömäinen olemus vähenee ja vähenee sitä mukaa kun kiloja tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitteko yhtä voimaantuneita nähdessänne lihavan, keski-ikäisen, alastoman miehen? Ettekö? Ihme ja kumma...

Vierailija
24/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitteko yhtä voimaantuneita nähdessänne lihavan, keski-ikäisen, alastoman miehen? Ettekö? Ihme ja kumma...

Laita jakoon. Todennäköisesti sua pidettäisiin kuvottavana pervona kun kehtaat sellaista julkaista.

Vierailija
25/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nainen lihava, ei sille mitään mahda. Mutta kyllä kuvakulma ja asentokin on kaikista pahin mahdollinen. Niistä kauniista ja hoikistakin naisista saa otettua kuvia, joissa on kaksoisleukaa, pullomahaa, riippurintaa, kieroa silmää tms. kun kuvaa väärästä kuvakulmasta tai väärällä hetkellä. Jos olisi yritetty ottaa edustava otos, olisi tulos ihan toinen. 

Vierailija
26/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpa uusiksi kun ihravalasmode poisti.

Palstaihrikset voimaantukaa :)

Vierailija
27/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanpa uusiksi kun ihravalasmode poisti.

Palstaihrikset voimaantukaa :)

Koet, että läppäsi on niin mielettömän hyvä, että jäät sen takia kyttäämään ketjuun ja laitat saman viestin uusiksi, kun suhattuasi sivuilla edes takaisin huomaat, että mode on poistanut ensimmäisen timanttisen sutkautuksesi? Okei, säpä et olekaan yhtään säälittävä...

Vierailija
28/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olisi jättänyt laittamatta!

Ei mulla muuta.

Vierailija
29/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo näitä huomion kerjääjiä. se alaston kuvakin pitää saada tekosyyllä millä hyvänsä kaiken kansan nähtäville. mautonta. mutta tätähän tää nykypäivä on - perseitä ja alastomia ihmisiä ja realityä ilman mitään yksityisyyden suojaa joka tuutissa. 

Vierailija
30/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää mun mielestä paljon parempi arkikuva, kuin niiden aikuispissiksien tissikuvat ja mutruhuulet.

Vierailija
31/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera on sanonut syksyllä 2015 olevansa kokoa 46-48. Joko hän on lihonut tai sit mä en tajua omaa kokoani. Olen mielestäni hoikempi, h&m -kokoa 46. Joka tapauksessa, jää kyllä iltakarkit syömättä.

Vierailija
32/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, että melkein puolet suomiämmistä on tuollaisia. En yhtään ihmettele jos miehet masentuvat ja hakeutuvat vieraisiin.

Vierailija
33/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, tämä bloggaaja on olevinaan niin rento ja itsevarma, mutta jos kommentti ei jostain syystä miellytä, niin vastailee tosi tylysti tai vittuilee suoraan. Todella herkkänahkainen, vaikka muuta yrittää väittää. Oli pakko lähteä siitä yhdestä plussakokoisten muotiryhmästä, kun neidin kiukuttelut alkoivat ärsyttää liikaa.

Vierailija
34/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno sauna sillä mutta olis nyt vaan jättänyt laittamatta.  Ei haluaisi ikinä kuullä mitä mä ajattelin kun sen kuvan näin. 

Jos oisit lukenu sen tekstin, ni kyseessä on hotellin sauna.

Vierailija
35/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään. Nuori nainen täyttää koko saunan.

Meni kahvit väärään kurkkuun, kiitos!

Vierailija
36/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään. Nuori nainen täyttää koko saunan.

Meni kahvit väärään kurkkuun, kiitos!

Anteeksi ja ole hyvä :)

Vierailija
37/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei kyllä ollut mitään kaunista tai voimaannuttavaa, vaikka nykytrendi onkin että jokaista makkaransa paljastavaa XXXXL-naista pitää palvoa jonain kauneuden jumalattarena. Sori vaan, kauneus on katsojan silmissä ja vaikka mun verkkokalvoja pommitettaisiinkin jollain BBW-paskalla, niin ei mun mieli siitä muutu. Jokainen painakoon just sen verran kuin haluaa, mutta turha vetää hernettä nokkaan jos kaikki eivät läskille lämpene.

Vierailija
38/43 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, ylipaino tosiaan vanhentaa. Ajattelin että kuvassa on n. 45-vuotias, mutta hän onkin ilmeisesti 35?

Vierailija
39/43 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis kuva elämästä nauttivasta viisikymppisestä naisesta. Ei kaikkien tarvitse olla pulkannaruja

Vierailija
40/43 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hänen ja miehensä välillä kyse aidosta rakkaudesta. Näin päättelen kuvasta.