Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö aamutakkia?

Vierailija
26.01.2017 |

Jos käytät, millaista? Miksi ja missä tilanteissa? Jos et käytä, miksi et?

Minä en käytä, en ole kasvanut aamutakkikulttuurissa enkä oikein osaisi sellaista käyttää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Puen heti herättyäni vaatteet päälle. Aamutakissa hegailu tuntuisi ajan haaskaukselta.

Vierailija
2/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, siellä se roikkuu kaapissa tyhjän panttina. Olen kotona tilanteesta ja lämpötilasta riippuen verkkareissa + t-paidassa (kuten nyt), shortseissa + t-paidassa (toivottavasti taas pian) tai nakuna (vaikka koko kesän).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Viikonloppuisin aamulla n.7-9.30.

Ja iltaisin viikollakin usein suihkun jälkeen.juuri pyysin uutta syntymäpäivälahjaksi. Tämä ihana alkaa olla puhki pidetty.

Vierailija
4/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. En ole oivaltanut, mikä funktio aamutakilla on. Sama pätee kylpytakkiin.

Vierailija
5/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän! Töistä kotiin tullessa puen lökövaatteet päälle ja vedän päälleni mun ihana lämpöisen puoleen sääreen ulottuvan fleeceaamutakin. Ihan keskeinen osa mun kotivaatetusta. Kiireettöminä aamuina hengaan yöpaidassa ja aamutakissa niin kauan että käyn suihkussa.

Vierailija
6/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mennessäni saunaan ja muutoinkin.

Vierailija
7/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmä kysymys. Mikä ero on kylpy-ja aamutakilla?

Vierailija
8/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ei ole tarvetta. Oleskelen yöpuvussa niissä tilanteissa, joissa ilmeisesti käytetään aamutakkia, eli iltaisin ja vapaina aamuina.

Vierailija
9/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Herättyäni käyn hammaspesulla, puen jotkut olkkarit päälle ja menen koiran kanssa lenkille. Kun tulen lenkiltä käyn suihkussa ja sitten puen oloasua/lenkkivaatteita siistimmät vaatteet päälle. Eli missään vaiheessa en tarvitse kylpytakkia.

Vierailija
10/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpytakki on yleensä froteeta ja aamutakki jotain muuta materiaalia. Kylpytakki puetaan yleensä alastoman vartalon päälle, aamutakin alla on jotain muutakin vaatetta.

Vierailija
11/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät, millaista? Miksi ja missä tilanteissa? Jos et käytä, miksi et?

Minä en käytä, en ole kasvanut aamutakkikulttuurissa enkä oikein osaisi sellaista käyttää.

Aika vähän tulee käytettyä,jos olen puolipukeissa ja pitää vaikka avata pitsakuskille ovi,kiskon aamutakin päälle ollakseni säädyllinen. En muuten pahemmin hengaile aamutakissa,kotona olen joko rönttävaatteissa tai alusvaatteisillani.

Vierailija
12/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpytakki on materiaaliltaan semmoista pyyhemäistä. Aamutakki taas voi olla joku hyvin ohutkankainenkin takki, joka lähinnä vaan peittää yövaatteet. Mä kyllä taidan puhua kans niistä ristiin. Tuskin kauheen monilla on molempia...

Vierailija
13/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylpytakki on yleensä froteeta ja aamutakki jotain muuta materiaalia. Kylpytakki puetaan yleensä alastoman vartalon päälle, aamutakin alla on jotain muutakin vaatetta.

Kiitti.

Vierailija
14/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpytakki on melkein poikkeuksetta froteeta. Aamutakki voi olla esimerkiksi silkkiä, plyysiä, fleeceä...

Vierailija
15/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tyhmä kysymys.

Kylpytakki on tehty samasta materaalista kuin pyyhe ja täten imukykyiinen.

Aamutakki on sitten silkistä tai muusta ei imukykyisestä materiaalista tehty "oloasu" jota käytetään yövaateiden päällä.

Vierailija
16/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aamutakkia ohuiden kotimekkojen päällä. En tykkää mistään kollareista tai verkkareista ja pelkkä pikkumekko on vähän viileä talvella.

Vierailija
17/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällähetkellä omista aamutakkia, mutta haluaisin sellaisen. Se olisi kiva silloin kun meidän jo aikuinen poika on kotona ja nousen joko yöllä kävelemään pitkin taloa tai aamulla keittämään kahvia, puuroa jne, minkä kaiken laitan tulemaan ennen kuin menen suihkuun ja puen päälleni. Ja kylmältäkin se suojelisi. Eikä tarvisi välittää, onko jossain päin taloa joku ikkunaverho auki.

Vierailija
18/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun oikeassa aamutakkimaassa. Minulla on useampi ja kovassa kaytossa ovatkin. Naapurin rouva nakyy usein paivasaikaankin partsilla aamutakissa.

Vierailija
19/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pehmeästä trikookankaasta tehtyä aamutakkia, jossa on hiuakn pitsiä. Korvaan sillä kylpytakin, koska kylpytakissa tulee yleensä äkkiä liian kuuma, varsinkin jos esim. meikkaa kylpyhuoneessa suihkun jälkeen. Ja saatan muutenkin hengailla hetken pelkässä aamutakissa suihkun jälkeen. Ja välillä laitan aamutakin yöpuvun päälle, jos kaipaan hiukan lisää lämmikettä esim. aamiaiselle tai muuten vaan. Aamutakki on mun mielestä mukava päällä tosi kivan näköinen, valitsen aina jonkun laadukkaan oloisen ja sellaisen, joka on imarteleva päällä. Mistään eläinkuoseista ja hassuista printeistä en niin välitä.

Vierailija
20/25 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, joka aamu ja ilta hengailen aamutakki yöpuvun päällä. Meillä on aika viileää, ja pelkässä yöpuvussa tulisi kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi