Onko nettishoppailu oikeasti halpaa?
En ole koskaan ostanut netistä vaatteita tai tavaroita. Lippuja ja matkoja tulee toki ostettua.
Teettekö siis ostoksia netissä ja onko halvempaa kuin normikaupoissa.
Kommentit (26)
Viimeksi olen tilannut askartelutarvikkeita. Sinellistä tarrapaketti 8 euroa, Kiinasta ihan sama tarrapaketti reilun euron postikuluineen. Eli tilaan suoraan Kiinasta ne "kiinankrääsät" mitä paikalliset askartelukaupat myyvät kalliilla.
Tiedättekö nettikauppaa mistä saa rintaliivejä pienellä ympäryksellä? Koon pitäisi olla 65b. Ei oikein suomalaisista kaupoista löydy tuota kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ostanut lapsille Ticketin ja Molon ulkovaatteita -50% kyseisten merkkien omista nettikaupoista. Tietysti kivijalkakaupoissa on -50% ale, mutta nettikauppojen aleista tulee usein uutiskirja sähköpostiin ja valikoima on todella laaja.. Myös Desigualin omassa nettikaupassa oli hyviä alennuksia (takit -70% )jotain vuosia sitten. Kosmetiikkaa saa Briteistä edullisesti.
Aikoinaan tilasin amazon uk:sta lapselle potan, sain kotiovelle hieman halvemmalla kuin prismasta. :D
Molo?
Vierailija kirjoitti:
Netissä on paremmat valikoimat, mutta siitä puuttuu toki se fiilis minkä saa kun kiertää kauppakeskuksessa.
Tarkoitatko ahdistusta?
Alusvaatteet tilattu jo pitkään ulkomailta. Suomessa jos ei halua satasia pistää rintaliiveihin pitää tyytyä valtaviin ympärysmittoihin ja pieniin kuppeihin. Briteistä saa alle kympillä sopivia ja kauniita liivejä.