Mulla ja miehellä on makuuhuoneessa erilliset sängyt ja ei oo koskaan parisängyssä nukkuessa nukuttanut näin hyvin kuin nyt!
Ei häiritse toisen kääntyilyt ja tönimiset yhtään. Ja omassa sängyssäkin saa itse pyöriä ja hyöriä häiritsemättä toista. 🤗
Kommentit (32)
Minä luulen, että olisi miehen vaihdon paikka, jos ehdottaisin erillisiä sänkyjä. Mies vain tykkää pitää sylissään ja hellitellä, vaikka minä nukun.
Olemme paljon työmatkoilla, joten yhteinen aika kyllä käytetään sitten fyysisestikin yhdessä olemiseen.
Mekin nukutaan eri sängyissä eri huoneissa. Muuten tehdään (lähes) kaikki asiat kotona yhdessä. Mm. wc-käynnit ja kirjan lukeminen toki erikseen. Teemme myös paljon asioita yhdessä kodin ulkopuolella. Nukkumisjärjestely ei vaikuta yhdessä tekemiseen tai olemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä loppui seksi kun siirryttiin paripeitosta omiin peittoihin.
t.mies
Mikään ei ole ahdistavampaa kuin paripeitto.
Vierailija kirjoitti:
Me nukutaan ihan yhden hengen sängyssä kahdestaan ja mahdutaan hyvin, ihanaa kun toinen on lähellä ja aamulla voi viimeiset tunnit nukkua toisen sylissä!
Ootte kyllä sit aika tikku-ukkoja ja -akkoja.
Ihmiset on niin erilaisia. Minä taas tykkään siitä kun nukutaan miehen kanssa vierekkäin. Ei aina sylitysten, mutta vaikka selät vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että olette löytäneet teille sopivan tavan toimia. Minä taas nukun parhaiten mieheni vieressä. Kaikista parasta on herätä yöllä siihen, että toinen on ihan liki, käsi mun ympärillä.
Miksi tämä kommentti on saanut noin paljon alapeukkuja? Olin juuri tulossa sanomaan tätä samaa, että hienoa että ap (ja muut) ovat löytäneet itselleen sopivan tavan nukkua, mutta minäkin nukun parhaiten miehen vieressä. Tulee turvallinen ja rauhallinen olo kun toisen käsi on ympärillä.
Yhden hengen sängyssä ei voi naida kaikissa asennoissa. Levitän kaksi patjaa lattialle silloin kun haluan enemmän tilaa.
Me kokeiltiin omia sänkyjä kuukauden päivät, en osannut nukkua ilman lämmintä miestä vieressä. Palattiin takas parisänkyyn ja taas nukutaan hyvin. Joku kysyy miksi alunperinkin mentiin omiin sänkyihin. No siksi kun ahdisti miehen ehdottelut joka ilta niin että pakenin eri huoneeseen. Nyt se ei haittaa, hyvä että minua joku vielä haluaa. :) kerkesin miettiä siellä eri huoneessa millaista olisi olla sinkku. Paleleva ja läheisyydenkipeä olisin.
Olen pienesti kade sulle AP.
Olen haaveillut omista makuuhuoneista jo vaikka kuinka monta vuotta. Kärsin nykyään unettomuudesta koska en vaan pysty nukkumaan mieheni kanssa samassa huoneessa. Mies kuorsaa ajoittain ja en kestä sitä että huohotetaan suoraan naamaan.
Nukun ns väärinpäin sängyssä eli pää on jalkopäässä. Tuolla tavalla nukun paremmin. Mutta herään monesti yöllä kuorsaamiseen tai muuten vaan enkä saa enää unta.
Jos nukun yksin niin silloin nukun todella hyvin.
Meillä ei vaan huoneet riitä siihen että on omat makkarit. Ehkä sitten kun lapset on lentäneet pesästä..
Seliseli. Parisuhde erillisissä sängyissä = ei seksiä, sanotte mitä sanotte näin se vain on. Lisäksi tämänkin aloitus on kummallinen, ihme todistelua miten hyvin toimii, eli siitä puhe mistä puute... Sama asia ns perhepedit jossa pakoillasn seksiä
Futonit vierekkäin lattialla. Ei pompi kukaan jos toinen liikkuu ja tarvittaessa ollaan kuitenkin lähekkäin.
Plussaa vähästä tilanviennistä rullattuna.
Meiltä loppui seksi kun siirryttiin paripeitosta omiin peittoihin.
t.mies