Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koolla on väliä

Vierailija
26.01.2017 |

Olisin vain huimauttanut että koolla on väliä. Olen itse verrattain pienimunainen, lepotilassa noin 7 senttiä mutta täysin juhlassa noin 14.5-15. Mikäli puolijäykkänä niin himen alle 12. Its ehuomaan ainakin niin nykyisen kun entisen vaimon huohotuksesta suuren eron silloin kun kalu on aivan kivikovana tai vain puolijäykkänä. Kivikovana olen lasken että hitailla ja pohjaan asti työnnöillä ei mene kuin noin 20-25 työntöä että laukeaa, siis nainen, puolijäykkänä kun noin 12 niin menee joitain minuutteja. Onko naisilla vastaava - onko muilla miehillä vastaavanlaista huomattu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on erektiossa isompi penis kuin n. 80% miehistä

Vierailija
2/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tärkeintä on pieni muna ja huono cumshot.

Vierailija
4/6 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lasket työnnöt. Hommaa askelmittari.

Vitsi, miehet keskustelivat keskenään, kummasta tykkäät enemmän työntämisestä vai vetämisestä, mies vastaasi työntämisestä, ai miks, kun laukeamisen jälkeen saa vielä kerran vetääM50+.

Vierailija
5/6 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika upeaa...Vauva-saitista tullut jälkikasvujen toiveiden mukaisesti insinöörien tapaamispaikka.

Insinöörismiehet mittailleet nakkejaan ja ilmoittavat pituuksia 5 mm tarkkuudella. Työntöjen lukumäärälle annettu keskiarvot ja hajonnat.

Vierailija
6/6 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on erektiossa 16-17cm,ympärysmitta 12-13cm,hieroo taivaallisesti g-pistettä etenkin kun ratsastan hänellä,eka orkku tulee kymmenennellä työnnöllä minulta,mies kestää yleensä pitkään puolesta yunnista tuntiin,tantraseksin salat opettelimme mikä oli mahtavaa,oikein kiihottuneena hän laukeaa n.20 työnnön jälkeen esim eilen kun kerroin fantasiasta hänen nussiessa luvallani yhtä tuttuamme joka on ollut vuosia rakastunut mieheeni.lantionpohjalihaksia treenattu vuosia ja se on lisännyt orgasmin voimakkuutta molemmilla,mieheni on hyvin hellä rakastaja,eilen oyysin rajuja otteita,hän kuristi kevyesti ja liikutti kovin ottein lantiotani pitkin kyrpäänsä,ihan hillitön orkku tuli molemmilta,tukkani on lyhyt ja mieheni kiihottuu kun tukistaa kevyesti mistä nautin minäkin.fantasiat jaetaan mutta ikinä ei niitä aiota toteuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi