Työpaikan ärsyttävimmät asiat, työtehtävät, nipoimmat työtoverit jne. Kertokaa!
Oon assistenttina 30 hengen yrityksessä ja mun työtehtäviin kuuluu mm. toimistotarvikkeiden tilaus ja kaupassa käynti. Tässä muutamia mistä tuli mieleen missä nätisti nyökkäilin vaikka oikeesti nosti hiukan ärsytyskynnystä:
- nää klemmarit tarttuu toisiinsa kiinni jos laittaa paperinippuja päällekkäin, voisitko ensi kerralla tilata sellasia pyöreäkärkisempiä
- voisitko ensi kerralla ostaa sellasta purkkihunajaa kun tää juoksevan hunajan korkki aina menee tukkoon
- voisitko välillä tuoda muitakin hedelmiä kuin banaania, omenaa ja appelsiineja (ja olen tosiaan vaihdellen ostanut muitakin!)
-talousosasto: kauppalasku ei saisi enää yhtään suurentua! Daah, ostan tällä hetkelläkin vain kahvit, teen, maidot sokerit ja hedelmät (+teen juojien toiveesta sitä helvetin hunajaa!). Eli käytännössä mun pitäis syynätä tarkemmin hedelmien hinnat tai helpoin olisi varmaan jos jättäisin ne kokonaan ostamatta! Mutta ai niin, enhän voi kun sit tulee valitusta miksi et tuo hedelmiä?!!!
Kiitos ja kumarrus kun sain purkautua!
No ärsytti pienessä sekatavarakaupassa olla kassavastaava. Ensisijainen homma oli asiakaspalvelu = rahastus. Kaikki liikenevä aika käytettiin siivoukseen, tilausten tekemiseen, tuotteiden päiväysten tutkimiseen, kaikkeen sellaiseen. No ei siinä mitään, se oli paljon kivempaa kuin asiakaspalvelu. Mutta alkoi hiljalleen suoni tykyttää otsassa, kun asiakkaita tippui juuri siihen tahtiin, että ehdin kassan takaa pois ja ottamaan pölyrätin yhteen ja hyllyssä olevan laatikon toiseen käteen. Ja sitten ne piti jättää siihen ja mennä takaisin kassaan, ja sitten taas palata, ja taas mennä kassaan, ja palata... Ihme että sain koskaan mitään aikaiseksi. Tämä siis ainakin joka toisen asiakkaan muistaessa vittuilla, että "Eikös tyttöselle raha kelpaa kun ei malta kassan takana istua". ARGGHAGHAGHGHAGAHAHGAHAHGAHGHAHHHHHH. En enää IKINÄ suostu kassalle töihin. Tai ehkä kassalle, jos siihen kuuluu vain kassalla istuminen ja asiakaspalvelu. Tuollaiseen helvetin hyppimiseen en enää lähde.