Lue keskustelun säännöt.
Voi etta vasyttaa taa ruokataistelu, sihtikurkuttaja ja pikkumasu. Kummankin kanssa yhta temputtelua saada syomaan edes hieman ruokaa. Sitten kitistaan nalkaa.
16.03.2006 |
Ja vaihtoehtoja tarjottu.
Ei vaan ole vissiin kiva syödä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla