Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä yrittää pakottaa kirppikselle, kokemuksia?

Vierailija
26.01.2017 |

Itse henkilökohtaisesti inhoan kirppiksiä. Mulla on varaa ostaa vaatteeni ja muut tavarani uusina, joten kierrän sellaiset paikat kaukaa ja miellän ne vähän köyhemmän väestön hengailumestoiksi. Tuore poikaystävä kuitenkin haluaisi jatkuvasti käydä kirpputoreilla, ja yrittää myös pakottaa mut mukaansa. Jo pelkkä kirpparin haju ällöttää, ja ne ihmiset siellä myös aika tavalla... Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, ettei ne ole sun juttu. Kai sä puhua osaat?

Vierailija
2/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla voi tehdä löytöjä, itse olen ostanut mm. vanhaa Arabiaa.  Siellä siis myydään muutakin kuin vanhoja haisevia vaatteta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologisuus ei ilmeisesti ole sinulle kovin tärkeä arvo? Minä suosin kirppareita rahansäästön ja ekologisuuden takia. Miksi maksaa 250 € neuleesta kun voin saada sen 75 €:lla? Rahaa kyllä olisi, mutten pidä tuhlaamisesta eikä rahaa aina ole ollut, vaan opiskelijana sain laadukkaita tavaroita halvalla juuri kirppareilta. Sun asenne on käsittämättömän ylimielinen.

Vierailija
4/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan puhua! Ja jo yhdestä huijausyrityksestä selvisin, kun oltiin muka menossa ruokakauppaan ja poikaystävä pysäköikin kirpparin pihaan :D Aika helvetin äkkiä lähdin pois. Ja varmasti voi tehdä löytöjä, itse en vaan halua ostaa mitään käytettynä. Jokaisen henk. koht valinta.

AP

Vierailija
5/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ei ällötä pelkästään vanhojen tavaroiden haju, vaan myös ne ällöttävät asiakkaat kirppareilla :D Huutonaurua!

Vierailija
6/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparit on tyhjätaskujen mestoja, mutta jos tykkää niin why not..?!

Vierailija
7/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tapa saada kotiinsa loisia ja syöpäläisiä on kirppari!

Vierailija
8/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikka hoi! Sama ihminen on siis OK kirpparin ulkopuolella, mutta mennessään sisälle hän muuttuu ällöttäväksi?

FYI, kirppiksistä tuli trendi jo 20 vuotta sitten ekologisen ajattelun noustessa. Suosio on säilynyt kaikenlaisten tuunaus- ja sisustusilmiöiden myötä. Köyhyyteen ne liittyivät viimeksi -80-luvulla, jolloin oli vain Pelastusarmeija.

Vierailija
9/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sun on ostaa sieltä mitään? Mikset vaan voi kierrellä poikaystävän seurana?

Vierailija
10/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Kirppikset ja muu tarkka taloudenpito mahdollistivat minulle työelämästä pois jäämisen. Elän pääomatuloilla. Jos raha valuisi sormien välistä tai shoppailisin urakalla, ei tämä olisi mahdollista.

Vierailija
11/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Kirppikset ja muu tarkka taloudenpito mahdollistivat minulle työelämästä pois jäämisen. Elän pääomatuloilla. Jos raha valuisi sormien välistä tai shoppailisin urakalla, ei tämä olisi mahdollista.

Eli lopputulos on sama kuin työttömällä.

Vierailija
12/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot yks helvetin tossu, jos et halua sinne niin sä et silloin mee sinne. Sano se kundilles ja kasvata samalla selkäranka.

Vierailija
13/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikka hoi! Sama ihminen on siis OK kirpparin ulkopuolella, mutta mennessään sisälle hän muuttuu ällöttäväksi?

FYI, kirppiksistä tuli trendi jo 20 vuotta sitten ekologisen ajattelun noustessa. Suosio on säilynyt kaikenlaisten tuunaus- ja sisustusilmiöiden myötä. Köyhyyteen ne liittyivät viimeksi -80-luvulla, jolloin oli vain Pelastusarmeija.

Pidä trendis, heh hee. *mutisee miten tyhmiä ne köyhät on*

Vierailija
14/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kireälle en vetäisi vapaaehtoisesti. En nosta yhteiskunnan tukia.

Tarkoitus on lähteä maasta, kerään rohkeutta.

Vierailija
15/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanet pelkän menolipun?!

Vierailija
16/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ennen tykännyt kirppareista yhtään, nykyään tulee käytyä silloin tällöin. Ainaki täkäläiset kirpputorit ovat suurin osa kaameassa kunnossa, aivan sekaisin ja haisevat varastolta sekä täynnä käytävät tukkiavia venäläisiä. Itse keräilen elokuvia ym harrastusjuttuja mukaan, mutten koskaan ole ostanu esimerkiksi vaatteita tai kenkiä (en sen puoleen ostele muualtakaan, pidän vaatemäärät järkevinä), koska ovat niin huonosti esillä ja haisevat liiaksi muilta ihmisiltä. :D

Esimerkiksi tulevaisuudessa vauvan vaatteita voisin ostaa, niitä näkyy aina paljon, ja yleensä ovat todella hyvä kuntoisina, eiväthän vauvat niitä pitkään ehdi käyttää itsekään.

Vierailija
17/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes mennä sisään, koska se haju on jo niin ällöttävä. Poikaystävä kuitenkin tuputtaa typeriä arvojaan, ja yrittää "huijata" mut sinne jatkuvasti. En mielellään pistäisi poikki tämän takia.

Ap

Vierailija
18/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanet pelkän menolipun?!

Paluulippuja tarpeen mukaan, hoidan iäkkäiden vanhempieni asioita.

Vierailija
19/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi un poikaystävä edes on sun kanssa? Kuulostat hirveeltä snobilta, joka arvostelee muita ihmisiä. "Köyhemmän väestön hengailumestoja"... "Minulla on kyllä varaa ostaa vaatteeni uusina..."

Tiedoksi: monet kirppiksillä kävijät ostavat myös ihan uusiakin vaatteita. Mutta kirppiksiltä voi löytää vähän erityisempää vintagekamaa, millä täydentää vaatevarastoa ja tehdä siitä vähän persoonallisempi. Yleensä kirppiksistä tykkäävät ihmiset ovat muutenkin sellaisia aarteiden metsästäjiä, jotka ovat pienenäkin arvostaneet vanhoja aarteita ja nostalgisia löytöjä.

Vierailija
20/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua edes mennä sisään, koska se haju on jo niin ällöttävä. Poikaystävä kuitenkin tuputtaa typeriä arvojaan, ja yrittää "huijata" mut sinne jatkuvasti. En mielellään pistäisi poikki tämän takia.

Ap

Laita vaan poikki suhde. Oot ihan hemmetin naurettava.