Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan karpannut imetysaikana?Kokemuksia ja neuvoja kaipailisin..En siis taysimeta enaa ja joku n.5 kg painosta pois ois jo mahtava juttu :)

16.03.2006 |

Kiitos jos viitsitte kommentoida ja ehkä jotain ruokavinkkejäkin laitella..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu nyt 7kk ja olen karpannut 2,5kk ja imettänyt samanaikaisesti. Mielestäni karppaus sopii hyvin imettävälle, kunhan hiilaritaso pysyy 50-100g/pvässä ja syö tarpeeksi. Neuvolassa sanoivat, että imettävä saa laihduttaa, mutta hirveen rasvattomalle dietille ei saa mennä. Vaikuttaa siten maidon rasvaankin. Eli karppaushan on sitten ihan ideaali! :)

Aloitin karppauksen ihan vain hyvän olon vuoksi, en niinkään laihdutusmielessä. Syön todella maukasta ruokaa ja eipä ole nälkä. Painoa on tippunut 2kg ja toistan vielä että EN ole laihduttanut. Makean himo on häipynyt, iho kukoistaa kauniina ja vatsan kanssa ei ole mitään ongelmia.

Kysy jotain, jos olet vailla tietoa. Perehtyminen aiheeseen kannattaa, mutta varo vain, -pikkusormen kun annat, niin tämä vie koko käden! Makee juttu ja olen vain todennut että MIKSEI TÄTÄ KUKAAN OLE AIKASEMMIN MULLE KERTONUT! :)

Lisätietoa löytyy:

http://karppaus.info/

Vierailija
2/2 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita syömisistäni. Tässä eilinen päivä:

Aamupala

- leipäjuusto metwurstilla, teetä

Lounas

- haudutettua kaalta smetanalla, jauhelihaa, lasi maitoa

Päivällinen

- kasviksia uunissa, kuohukermassa, broilerin koipia, lasi maitoa

Iltapala

- salaatti, paprikaa, kurkkua, oliiveja, fetaa, kinkkua, majoneesia, tee

Välipaloja:

-teetä, tummaa suklaata, pähkinöitä, maustamaton jogurtti marjoilla ja leseillä

Syön aina mahan täyteen. Kaikki kevyttuotteet pois ja aitoa, oikeaa tilalle. En ole laskenut hiilareita, mutta alussa tutustuin sen verran, että suurinpiirtein osaan valita missä on mitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi