Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle tarjottu iso ylennys, mutta matkapäivät kasvaa. Kokemuksia??

Vierailija
25.01.2017 |

Eli tilanne se että miehelle tarjottu mahtava tilaisuus uralla, mutta reissupäivät kasvaisi noin 30 päivästä vuodessa n. 100 päivään. Meillä 4 ja 2 vuotiaat pojat ja mietityttää arjen pyörittäminen ilman miestä.

Onko siis kokemuksia miten moinen luonnistuu?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahamäärä varmaankin kasvaa, mutta kokemuksella sanon että arki hankaloituu

Vierailija
2/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkiä pätkiä kerralla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua peloitella, mutta mikään rahamäärä ei korvaa kotonaoloa lapsille eikä vaimolle. Nopeasti alkaa eron alkeet kun mies aina poissa

Vierailija
4/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka pitkiä pätkiä kerralla?

Ei vielä tietoa, mutta varmaankin viikko-pari poissa ja sitten sama kotona

-AP

Vierailija
5/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkäaikaista tämä olisi. Jos ei lopullista niin sitten ehkä kannattaa rahallisen puolen takia. Mutta pitkään tuota ei jaksa mies eikä perhe.

Vierailija
6/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen selvinnyt oikein hyvin työssäkäyvänä totaaliyksinhuoltajana, joten en ymmärrä mikä siinä olisi ongelma.

Se riski kyllä on, että suhteenne voi etääntyä ja viilentyä miehen kanssa. Muistan kun oma isäni teki matkatyötä, niin kyllä siitä seurasi kaikenlaista mustasukkaisuusdraamaa ja riitoja kun äiti joutui yksin vastaamaan taloudesta ja arjen pyörityksestä. 

Vierailija
7/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkäaikaista tämä olisi. Jos ei lopullista niin sitten ehkä kannattaa rahallisen puolen takia. Mutta pitkään tuota ei jaksa mies eikä perhe.

No alustavasti puhe on parista vuodesta. Rahallinen korvaus on kyllä huomattava ja itse voisin hyvin olla ko. ajan kotona.

Vierailija
8/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyseessä on ns once in a lifetime tilaisuus niin sitten ehkä kannattaa, mutta homman kesto kannattaa pyrkiä rajaamaan.

Vierailija
9/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko sanoa millainen tämä korvaus sitten olisi?

Vierailija
10/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt yhteiset tulot noin 90000€ vuodessa. Jatkossa miehen pelkästään 186000€ + mahdolliset bonukset.

-AP

Vierailija
11/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle varmaan raha kelpaa? Kerro vielä , että loisit kotona etkä ole itse edes töissä?

Vierailija
12/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen selvinnyt oikein hyvin työssäkäyvänä totaaliyksinhuoltajana, joten en ymmärrä mikä siinä olisi ongelma. 

Mites tämä liittyy AP:n tilanteeseen mitenkään?

Vierailija
13/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that, sillä erotuksella, että lapsia oli kolme.Ja tukiverkostoa ei nimksikään. Paitsi että miehen kotiin tuomilla rahoilla palkkasin naapurintyttöjä hoitamaan lapsia, kun lähdin jumppaan, leffaan tms. Välillä palkkasin myös "varamummon", joka tuli meille asumaan siksi aikaa, että lähdin miehen mukaan työmatkalle.

Itsestäsi se on kiinni, jos päätät jaksaa, jaksat. Tulot nousee; palkkaa siivoja. Luottamus pitää olla kunnossa. Yhdessäoloaikaa ei pilata kyselemällä ja tenttaamalla turhia.

Lapset ovat jo poissa kotoa ja yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
14/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko rahaa? 

Vierailija
15/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entiset pomot vaihtui aika tiheään. Eivät kestäneet matkustamista kun joitain vuosia. Kai niillä jäi siitä mukavat säästöt komeiden asuntojen lisäksi. 

Vierailija
16/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua peloitella, mutta mikään rahamäärä ei korvaa kotonaoloa lapsille eikä vaimolle. Nopeasti alkaa eron alkeet kun mies aina poissa

ei se välttämättä noin mene. Meillä mies on ollut aina reissutyössä, jo ennen lapsia eli 15 vuotta. Olen järkännyt arjen niin, että kaikki sujuu ilman miestä. Toki hänen hyvästä palkastaan sitten on maksettu lastenhoito-ja siivousapua. Nykyään lastenhoitoapua en enää tarvitse koska lapset on jo isoja. Oikein hyvin on vuosikaudet tämä systeemi toiminut.

Vierailija
17/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko rahaa? 

Eikös tähän jo fiksutti vastattu? Mut hyvä kommentti...

Vierailija
18/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi kysyy sinulta, kannattaako työtä ottaa vastaan, sinun kannattaa vastata: tietysti otat. Jos sanot, että ei käy, se tulee olemaan riidan aihe vuosikaudet suhteessanne. Tämä tietty edellyttää sitä, että miehesi haluaa ylennyksen. Sitten se muu. Selviät lasten kanssa, jos pystyt keskittymään omaan elämääsi miehesi poissaollessa. Hanki harrastuksia ja muita menoja ja lapsille hoitajia, niin että sinulla on omaa elämää ja sitten, kun miehesi on kotona, nauti yhteisestä ajastanne. Onnistuu, jos haluatte sen onnistuvan.☺

Vierailija
19/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa...on omakohtaista kokemusta miehen matkatöistä ja sen perusteella tuo vastaus.

Vierailija
20/27 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aloitti reissutyöt jokunen aika sitten ja rehellisesti täytyy sanoa, minusta on vain hyvä, että hän on välillä pois. Arki sujuu jotenkin "helpommin", kun saa itse olla siitä vastuussa. Tukiverkkoa onneksi löytyy läheltä , että saa lapset tarvittaessa hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi