Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison ominaisuus joka olisi ennalta tiedettynä ollut turhaan dealbreaker?

Vierailija
25.01.2017 |

Onko puoliskollasi joku vasta seurustelun myötä selvinnyt ominaisuus, jonka jos olisit etukäteen tiennyt, niin tuskin olisit jatkanut tapailua tai tutustumista, mutta näin jälkikäteen ajateltuna siinä olisi suotta mennyt aivan mainio suhde hukkaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se minkä olisi pitänyt olla dealbreaker, oli miehellä lapsia edellisestä liitosta kun itse olin nuori ja lapseton. Myöhäistä nyt.

Vierailija
2/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on totaalinen deal breaker lapset toisesta suhteesta ja luojalle kiitos lapset on yleensä asia jonka ihmiset kertoo heti alussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hän on hyvin siisti ja perfektionisti. Luulin että se tekisi hänestä ihan natsin (koska ex oli) mutta hän kestää boheemimpaa luonnettani ihan hyvin.

Vierailija
4/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 2kymppisenä menettänyt luottotiedot pelattuaan nettipokeria liikaa. Hänellä ei ollut lukion jälkeistä koulutusta ja asui kotona. Otin miehen, "koulutin" ja motivoin - nyt 32v hän on KTM ja luottotiedot olleet vuosikausia puhtaat. Hyödyntää lahjakkuuttaan numeroiden ym kanssa työssä.

Vierailija
5/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni harrastaa metsästystä. Olen kuitenkin oppinut että hän arvostaa luontoa ja eläimiä paljon vaikka nyt joskus hirven tai sorsan ampuukin. Ruoat ovat ainakin erinomaisia syksyisin.

Vierailija
6/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset edellisistä suhteista olisivat välitön ei, vaikka miten ihana mies kyseessä olisi.

Vierailija
7/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysyi baarissa, saako istua samaan pöytään ja kertoi aika pian olevansa alkoholisti, minkä vuoksi perhe oli lähtenyt. Hyvä tietää heti alkuun. Niin lähdin minäkin siitä pöydästä.

Vierailija
8/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tavallinen että ei voi ottaa alkoholia muuten kuin vetämällä kännit ja tämä lähes joka viikonloppu. En jaksaisi.

Vierailija
9/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Eipä taida olla. Tietysti olen saattanut vain yksinkertaisesti tottua miehen"virheisiin", enkä siksi kiinnitä niihin huomiota..

Aika harva yksittäinen juttu voisi muutenkaan mulle olla mikään dealbreaker. Lähinnä joku väkivalta- tai huumetausta tai alkoholismi nyt tulee mieleen.

Vierailija
10/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta ja päihderiippuvuudet. Ensimmäisestä lyönnistä pitää lähteä AINA, jos kohdalle sattuu. Sen jälkeen ei ole enää anteeksi annettavaa. Ellei perverssisti halua alkaa valitsemaan omaa tulevaa arkkuaan ja peijaisia suunnittelemaan. Kuivillakaan olevaan nistiin en ikimaailmassa luottaisi.

Vierailija
11/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni harrastaa metsästystä. Olen kuitenkin oppinut että hän arvostaa luontoa ja eläimiä paljon vaikka nyt joskus hirven tai sorsan ampuukin. Ruoat ovat ainakin erinomaisia syksyisin.

Anteeks, mut kuulostaa aika vajaalta toi ajatus. Yleensä nimenomaan metsästäjät, kalastajat ja muut luonnossa liikkujat on paljon enemmän luontoihmisiä, ja tajuaa siitä maailmasta paljon enemmän ku joku ituhippi Helsingin keskustasta. Ja kunnioittaa myös luonnonlakeja

Miten voi olla joku yllätys jollekin?

Vierailija
12/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta ja päihderiippuvuudet. Ensimmäisestä lyönnistä pitää lähteä AINA, jos kohdalle sattuu. Sen jälkeen ei ole enää anteeksi annettavaa. Ellei perverssisti halua alkaa valitsemaan omaa tulevaa arkkuaan ja peijaisia suunnittelemaan. Kuivillakaan olevaan nistiin en ikimaailmassa luottaisi.

Et ilmiselvästi ymmärtänyt aloituksen kysymystä.

Vierailija
13/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan ei osaa lukea tuota aloitusta? Harvoin tulee näin paljon asian vierestä vastauksia

Vierailija
14/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheeseen täällä on mielestäni vastattu.

Vierailija
15/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheeseen täällä on mielestäni vastattu.

Aloituksessa kysytään mikä nykyiseen tilanteeseen nähden olis ollut dealbreaker, jos olis sen olis suhteen alussa tiennyt. (Mikä on hyvä kysymys! Todella hyvää tekee pohtia tuollaista)

Eikä nyt siis kysytä yleisesti mikä on kenenkin mielestä dealbreaker. Moni vastaa miks on antanut tai on valmis antamaan pakkeja jo tutustumistilanteessa. Siitähän ei ollut kyse.

Vierailija
16/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin miettinyt useampaankin otteeseen, jos olisin tiennyt, mitä vaatimuksia ja odotuksia exällä oli esimerkiksi minun urakehityksen ja menestymisen suhteen. En ole koskaan halunnut olla uraohjus, enkä sellaiseksi suostunutkaan. Ex lähti hakemaan kai jotakin toivomaansa versiota sitten muualta.

Vierailija
17/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloituksen ja tunnistan tunteen, että jos olisin tiennyt miehestäni kaiken, en ehkä olisi ruvennut koko hommaan. Mutta nyt on ihan loistava tilanne. Vaikea silti yksilöidä sitä dealbreakeria. Koko ukkeli on loppujen lopuksi aika omalaatuinen ja itsepäinen kaupan päälle. Mut jotenkin niin se oikea mulle!

Vierailija
18/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei koskaan pidäkään kertoa heti alkuun. Jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolensa. Aika sen näyttää sitten ja on valmiimpi katsomaan läpi sormien joitakin asioita, mitkä alkuun olisivat olleet deal breakereita.

Vierailija
19/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin ite tän niin, että haettiin --->asioita jotka olisivat olleet dealbreaker, jos niistä olisi tiedetty ennen suhteen vakavoitumista, mutta hyvä että ei tiedetty koska paljastuikin, että asia ei ollut ongelma<----

Eikä siis pelkkää listaa siitä mitkä omat dealbreakerit on. c:

Itseä pelotti kun mies on kovin hempeä ja romanttinen enkä ollut tottunut sellaiseen. Pelkäsin että hänellä on minusta illuusio jonka särkyessä hän jättäisi minut, mikä tietenkin sattuisi enemmän kuin muut suhteet koska hän on niin lämpöinen ihminen. No, kokeilimme lopulta kuitenkin ja edelleen yhdessä, ihan rentoahan kaikki on ja omia itsejä voidaan olla molemmat. Huh! :D

Vierailija
20/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anna suuseksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme