miten löytää hyvä parisuhde?
Täällä yksinoloon kyllästynyt nelikymppinen kyselee mistä ja miten voisi löytyä Hyvä kumppani? Minulla on kyllä elämässä lapset, hyvä akateeminen vaativa työ, harrastuksia, ystäviä, opiskelua, oma talo jne kunnossa. Mutta se mies puuttuu..
Suomi24 kokeiltu ja löytynyt seksiä vonkaavia tyyppejä, ei mitään pysyvää ja siihen hommaan en lähde... että loputtomiinko tätä sielunyksinäisyyttä kestää??? Baareissa en käy... kulttuurista tykkään ja kirjoista ja olen itsestäni huolta pitävä, kaunis Nainen!
Kommentit (12)
No jos et käy baareissa, niin joko odottelet että satut sattumalta jossain kadulla törmäämään mieheen joka tekisi aloitteen (0,003 % mahdollisuus) tai ryhdyt aktiiviseksi. Netissä on monia muitakin paikkoja kuin suoli24. Nykyään deittisovelluksissa etsitään myös vakavaa seuraa. Ei ole muuta tietä kuin kokeilla ja olla avoin ja olla "tavoitettavissa".
Tosin alla olevassa linkissä kaikki siitä mitä ei ainakaan kannata tehdä.
Samaa mietin ap. Erosta puolitoistavuotta. Lapset 15 v ja minulla aikaa ihan hirveästi. Elämä tuntuu tosi tyhjältä. Duunissa en miehiä tapaa ja jumpissa on pääasiassa vain naisia. Eikä siellä salin puolella ole ketään mielenkiintoista 🙄. En osaa auttaa, mutta ymmärrän fiiliksesi. Olen myös nelikymppinen.
Meet johonki kadun kulmaan perse pystyssä päivystään. Kyllä sua joku säälistä sutasee.
Miten voi olla avoin ja tavoitettavissa?? Voisko joku vinkkailla, koska ajattelen että olen hyvinkin helposti lähestyttävä mutta en siis mikään bimbo. Ehkä miehet voi myös säikkyä sitä että tiedän mitä haluan.. ??
Ap
Mä voin ap tulla paneen sua joka rööriin. Eikä tarvi maksaa.
Tee avoimesti aloitteita (siis mene juttelemaan, äläkä vain vilkuile päin) kiinnostaville, sormuksettomille miehille.
Jos haluat käyttää nettideittiä, koita jotain maksullista palvelua. Niissä on huomattavasti vähemmän seksin vonkaajia sun muita hyypiöitä, vaikka peruspopulaatio onkin pienempi.
Match. Löysin sieltä ja olen 45, mies 51. Olisi ollut useampikin ottaja, ihan tavallisia kilttejä työssäkäyviä miehiä. Tämän kanssa oli kemiaa :)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla avoin ja tavoitettavissa?? Voisko joku vinkkailla, koska ajattelen että olen hyvinkin helposti lähestyttävä mutta en siis mikään bimbo. Ehkä miehet voi myös säikkyä sitä että tiedän mitä haluan.. ??
Ap
Naiset jostain syystä usein keksivät flaxin puutteen syyksi sen, että pelottavat miehiä. No ei pelota sen enempään älykkyys, koulutus, raha kuin kauneuskaan. Syy on jossain muussa asiassa, jota ei joko tiedosteta tai myönnetä. Noin muuten kannattaa mennä sinne, missä on paljon miehiä. Jääkiekko-otteluun, purjehduskurssille tai vaikka rautakauppaan. Miestä on turha etsiä naisten kansoittamista kulttuuririennoista.
Olemalla realisti. Koskee sekä miehiä että naisia. Paras vinkki ikinä, vaikka ite sanonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
ton ikäisenä ei pidä olla lähestyttävä vaan lähestyä.
Nelikymppinen? Sorry. On kuule parasta ennen -päivä menny jo aikaa sitten.