Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää alastomuus saunassa

Vierailija
25.01.2017 |

Olen hirveän ujo nainen mitä tulee alastomuuteen, haluan kuitenkin päästä tästä yli. Ongelma esiintyy siis ihan kaikkien kanssa, olen ollut alasti muiden naisten kanssa saunomassa viimeksi ehkä 12-vuotiaana... jäi teinihäpeä päälle, nyt olen siis jo 25-vuotias, edes siskon tai äidin kanssa en ole saunonut. No, olen menossa lähipäivinä kylpylään, jossa luonnollisesti mennään ensin alasti suihkuun ja siitä saunomaankin, altaille toki uimapuvussa. Tsempatkaa joku miten selviän ilman paniikkia, tämä on oikeasti vaivannut niin kauan että nyt haluan olla rohkea! :( Mietin tarkkaan mielessäni miten pystyn kulkemaan "luontevasti" ilman pakonomaista tarvetta peitellä käsillä rintoja ym... lempeää kannustusta, kiitos! :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siellä naisten saunaosastolla ketään toista naista kiinnostaa katsella sinun tai kenenkään toisen intiimejä paikkoja. Koko ongelma on sinun omassa päässäsi. Ihan kaikella ystävyydellä suosittelen keskustelemaan tuosta aiheesta jonkun ammattilaisen kanssa, jotta oma elämäsi olisi helpompaa. Tsemppiä ja mukavaa kylpyläreissua!

Vierailija
2/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä lieventää kun kuvittelet että ne kaikki muutkin on alasti ... eiku...

Menet vaan. Harjoittele vaikka peilin edessä alasti ja totuttele siihen. Nopeasti se alkujännitys siellä karisee, kun ei kukaan siellä kiinnitä muihin sen suurempaa huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap niin hyvin tilanteesi.Täällä myös yksi ujo jota ei saa yhteissaunaan millään. Häpeä omasta kehosta on niin suuri :(

Vierailija
4/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota bentsoja ennen kylpyläreissua. Varmasti joltain tutulta löytyy.

Vierailija
5/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne alasti tarvitse mennä, laita pyyhe ympärille.

En minäkään alasti menisi ventovieraiden kanssa saunaan.

Vierailija
6/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake it till you make it.

Päätä näytellä itsevarmaa ja "normaalia". Sano itsellesi, että voit käyttäytyä ihan normaalin avoimesti kuten suurin osa muistakin.

Itse olin ennen samanlainen. Sitten vain päätin etten anna nolouden tai ujouden näkyä. Teeskentelin rohkeampaa.  Ja pian olinkin rohkeampi oikeasti.

Vierailija
7/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne alasti tarvitse mennä, laita pyyhe ympärille.

En minäkään alasti menisi ventovieraiden kanssa saunaan.

Juuri näin. Pyyhettä voi käyttää.

Vierailija
8/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä olen joskus ollut, ei alastomuus samoin haitannut kuin haittais muussa tilanteessa. Saunassa en käy yleensäkään. Kylpyläs piti vaan suihkus käydä ja pukea uimapuku ja altaalle. Mutta ikinä en menis esim. työkavereiden kans alasti uimaan tms. Ei alastomuudesta tartte tykätä eikä alastomuuden tartte olla luontevaa. Miehen kans toki eri, ei haittaa. Mutta vieraiden kans alasti, miksi ihmeessä? Tarvittaisiin Suomeenkin pukeutumiskoppeja yms.

Vierailija
9/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kylmäharjoitteleen eka mun kans.

M26

Vierailija
10/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään sauno kenenkään kanssa. Varsinkaan äidin tai siskon. Siskoni on tosin samanlainen kuin minä tässä asiassa.

Tai no, miehen kanssa voin saunoa.

Ei tässä ole minusta mitään ongelmaa. Ei muuallakaan maailmassa olla alasti muiden edessä. Kaikkialla ei välttämättä edes puolison kanssa.

Vierailija
11/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän pitää olla provo! Mitä hävettävää naisilla muka on saunassa? Kaikilla on samanlainen toosa, joten ketä kiinnostaa. Miehillä eri juttu, koska meidän ulokkeita vahditaan silmä kovana. Että kellä on minkäkin kokoinen. Naisilla ei tällaisia huolia ole, joten kateeksi ihan käy.

Vierailija
12/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jännittää jo ihan se vaihe kun tullaan pukuhuoneesta suihkutiloihin ja pitäisi siinä välissä "pujahtaa" alasti suihkuun, oli siihen suihkuseinään päin miten tahansa niin jotakin näkyy, vaikka vaan se pylly ennen kuin saan uikkarin vedettyä päälle... pelkkä ajatus saa sydämen hakkaamaan mikä tuntuu kyllä ihan hullulta, tiedostan ettei ketään varmastikaan kiinnosta mutta tunne on silti sellainen.. neuroottinen. :( Mutta juuri siksi haluan mennä. Olisi hirveän ikävää elää loppuelämää näin "vaikeasti".

Ap.

Vierailija
13/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso ympärillesi, ja kuvittele, että olet yksin.

Tai

Katso vain ihmisten kasvoja, älä mitään sen alapuolelta, äläkä ajattele alastomuuttasi.

Näillä konsteilla itse olen pärjännyt. Ja vähitellen olen huomannut, että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän häntä se alastomuus näyttää hävettävän. Vanhat ja rupsahtaneet eivät häpeile alastomuuttaan.

Vierailija
14/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, olen myös 25. Eniten mua hävettää vartaloni "huonous", ei siis itse alastomuus asiana. Mulla on epäsopusuhtanen, epänaisellinen vartalo, ulkonäköni on miehekäs, joten pelkään että jos menen uimahalliin, niin rupeaako joku kyttäämään, onko mulla penis.

Muistan kun yläasteella joku katto mua vähän alas, en tiedä kattoko se tuota asiaa vai pömppömahaani, joka saattoi näyttää, että olen raskaana. Tai isoa luomea pyllyposkessani tai runsasta karvoitustani?

Uimahalliin menoa vaikeuttaa vähän sekin, että en osaa uida, mutta se ei ole mitään tuohon verrattuna, sillä jos edes altaaseen asti kehtaisin mennä, niin se olisi jo paljon saavutettu.

Vierailija
15/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat harrastaa seksiä

Vierailija
16/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän pitää olla provo! Mitä hävettävää naisilla muka on saunassa? Kaikilla on samanlainen toosa, joten ketä kiinnostaa. Miehillä eri juttu, koska meidän ulokkeita vahditaan silmä kovana. Että kellä on minkäkin kokoinen. Naisilla ei tällaisia huolia ole, joten kateeksi ihan käy.

En mä siellä ainakaan mitään toosaani mieti, en omaa enkä muiden, vaan koko vartaloani, jota en voi kovin hyvin piilottaa edes vaatteet päällä, uimahallissa asia vain pahenee. Te miehet voitte sentään edes uimahallin ulkopuolella piilottaa tuon suurimman ongelman aiheuttajanne.

Vierailija
17/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö yksin ollessasi katsomaan itseäsi alasti peilistä tuntematta häpeää tai kiusallista oloa. Jos et niin siitä on hyvä aloittaa. Kun hyväksyy itsensä 100% niin voi kävellä vaikka kadulla alasti.

Vierailija
18/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siellä naisten saunaosastolla ketään toista naista kiinnostaa katsella sinun tai kenenkään toisen intiimejä paikkoja. Koko ongelma on sinun omassa päässäsi. Ihan kaikella ystävyydellä suosittelen keskustelemaan tuosta aiheesta jonkun ammattilaisen kanssa, jotta oma elämäsi olisi helpompaa. Tsemppiä ja mukavaa kylpyläreissua!

Höyrysaunaan kannattaa mennä siellä ei näe mitään.

Vierailija
19/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi minun pitäisi näyttää itseni alasti työkavereille. En osallistu tuollaisiin. Minua ei hävetä, minua ei vaan huvita. Ei tuollainen ole kaikille "luonnollista", eikä tarvitse olla. Naisissakin on todella uteliaita ihmisiä ja joillekin on tärkeää saada syynätä toisen "virheet" ja ilmeistä näkee onko tyytyväinen vai ei.

Vierailija
20/37 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Joillakin on pulleammat ulommat häpyhuulet ja toisella ohuet ja roikkuvat. Toisella näkyy sisemmät häpyhuulet ulompien välistä ja toisella ei. Toisella häpykumpu on korkea ja toisella matala. Toisella rako näyttää alkavan jo alavatsasta ja toisella on vaan siellä pohjassa.

Toisella on isot rinnat ja toisella pienet, kolmannella keskikokoiset ja neljännellä eri kokoiset. Toisella on ruskeat nännit ja toisella vaaleanpunaiset ja kolmannella jotain tältä väliltä. Yhdellä kasvaa nännipihassa nystyröitä, toisella ei. Jollain on isot nännipihat ja jollain pienet. Jonkun nänni aina nöpöttää ja jollain ei. Jonkun nänni osoittaa alas, toisen sivulle, kolmannen suoraan eteen ja neljännellä jonnekin muualle.

Kyllä mä sanoisin, että toista samanlaista "toosaa" ei vastaan tule. Sekin on hyvä juttu, löytyy jokaisen makuun sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän