Nykyään kuulen ääniä, ilmeisesti pääni sisältä...
Käyttäessäni läppäriäni, kuulen lauluja joita en tunnista.
Äsken bensa-automaatilla se automaatti sanoi koko käytön aja "mulukku, mulukku, mulukku" jne
Kannattaako olla huolissaan?
Kommentit (26)
ihan normaalia. 10% prosenttia väestöstä kuulee ääniä
Minä näen peniksen ilman video laseja. Hyvinvoiva vahva kurdi rakastelee erinomaisesti ilman video laseja. Mainitsematta syyrilalaista tai ruotsalaista radikalisoitunutta ählämiä. Kaksinkertainen pano aina noudattaen videolaseja.
Tuota, te jotka kuulette ääniä, tiedättekö heti aina, mikä on pään sisäistä ja mikä tulee ulkopuolelta? Ellette, aiheuttaako se sekaannuksia ja ongelmia, kun ette heti tiedä, sanoiko joku selän takana jotain, vai kuvitteletteko?
Mä kuulen kännissä ääniä pään sisällä. Sellaisia todella kovia ja aidontuntuisia. Onko normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Tuota, te jotka kuulette ääniä, tiedättekö heti aina, mikä on pään sisäistä ja mikä tulee ulkopuolelta? Ellette, aiheuttaako se sekaannuksia ja ongelmia, kun ette heti tiedä, sanoiko joku selän takana jotain, vai kuvitteletteko?
Kun äiti on kylässä saatan useita kertoja sanoa "mitä?" kun kuvittelen sen sanoneen jotain.
En tiedä mutta pesukoneeni sanoo vedenottovaiheessa jaromir, jaromir, jaromir... Vois huomenna taas kuunnella tuota.
juhan of graan kirjoitti:
ihan normaalia. 10% prosenttia väestöstä kuulee ääniä
Itsekin olen kuullut ääniä, mutta vain ollessani epänormaalissa tilassa psykoosia lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta joskus pitää kysyä muiltakin että kuulevatko he vaikka jotain musiikkia, jos taas äänet on outoja ugojen puheita ulkoavaruudesta tai jumalan puhetta ymmärrän että muut eivät niitä kuule.
Joskus kuulin ääniä joissa nanen pakeni jotakin pelottavaa polkupyörällä, koska olin kotona 7 kerroksessa tiesin että muut ei kuule, mutta pelotti, että ne äänet on kuitenkin tosi tilanteesta jostain mikä tapahtuu parhaillaan.
Joskus olen vain kuunnellut oäematonta radiota ja pystynyt vaihtamaan musiikki kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulen kännissä ääniä pään sisällä. Sellaisia todella kovia ja aidontuntuisia. Onko normaalia?
Pelottavaa
Kuulen musiikkia toisesta huoneesta aina kun tiskikone on päällä.
Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa....
Vierailija kirjoitti:
Olen nro 2. Puhe on jatkuvaa. Eikä häiritse.:)
Jo vauvasta on asia ollut näin. Ei ole mitään hankaluutta erottaa muiden puhetta. :)
Normaalia on. En jaksa alkaa selittää mitä eroa on jos on mielisairaus ja näiden normaalien erot.
Ensinkään mielisairas ei tiedosta että ne äänet eivät ole "oikeita". Eli se että jo epäilet että onko normaalia niin mielisairaalle sellainen ei tule kuuloonkaan. Eli erotat ne äänet että ne on ääniä.
Ärsyttää mielisairauksien ihannointi nykyään. Kun kaikki haluis jonku diagnoosin itelleen
Vierailija kirjoitti:
Käyttäessäni läppäriäni, kuulen lauluja joita en tunnista.
Äsken bensa-automaatilla se automaatti sanoi koko käytön aja "mulukku, mulukku, mulukku" jne
Kannattaako olla huolissaan?
Haistatko savua myös?
Vierailija kirjoitti:
Normaalia on. En jaksa alkaa selittää mitä eroa on jos on mielisairaus ja näiden normaalien erot.
Ensinkään mielisairas ei tiedosta että ne äänet eivät ole "oikeita". Eli se että jo epäilet että onko normaalia niin mielisairaalle sellainen ei tule kuuloonkaan. Eli erotat ne äänet että ne on ääniä.
Ärsyttää mielisairauksien ihannointi nykyään. Kun kaikki haluis jonku diagnoosin itelleen
Ei nyt niin yksiselitteistä ole, olen mielisairas ja psykoottisena silti pystyy tiedostamaan usein että äänet eivät ole oikeita, silti ne saattavat pelottaa.
Minä olen kuullut ääniä aina. Hiekkalaatikolla olin sanonut äidilleni, että minun pää puhuu.
Jatkuvaa puhetta. Olen ajatellut sen olevan tyhjäkäyntiä. Sitten kun teen asioita, jotka vaativat keskittymistä, tuo puhe häviää.
Hyvin olen pärjännyt. Yliopisto tutkinto ja kaksi hyvin pärjäävää lasta. :)