Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään kuulen ääniä, ilmeisesti pääni sisältä...

Vierailija
25.01.2017 |

Käyttäessäni läppäriäni, kuulen lauluja joita en tunnista.
Äsken bensa-automaatilla se automaatti sanoi koko käytön aja "mulukku, mulukku, mulukku" jne
Kannattaako olla huolissaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut ääniä aina. Hiekkalaatikolla olin sanonut äidilleni, että minun pää puhuu.

Jatkuvaa puhetta. Olen ajatellut sen olevan tyhjäkäyntiä. Sitten kun teen asioita, jotka vaativat keskittymistä, tuo puhe häviää.

Hyvin olen pärjännyt. Yliopisto tutkinto ja kaksi hyvin pärjäävää lasta. :)

Vierailija
2/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia. 10% prosenttia väestöstä kuulee ääniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen peniksen ilman video laseja. Hyvinvoiva vahva kurdi rakastelee erinomaisesti ilman video laseja. Mainitsematta syyrilalaista tai ruotsalaista radikalisoitunutta ählämiä. Kaksinkertainen pano aina noudattaen videolaseja.

Vierailija
4/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, te jotka kuulette ääniä, tiedättekö heti aina, mikä on pään sisäistä ja mikä tulee ulkopuolelta? Ellette, aiheuttaako se sekaannuksia ja ongelmia, kun ette heti tiedä, sanoiko joku selän takana jotain, vai kuvitteletteko?

Vierailija
5/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulen kännissä ääniä pään sisällä. Sellaisia todella kovia ja aidontuntuisia. Onko normaalia? 

Vierailija
6/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, te jotka kuulette ääniä, tiedättekö heti aina, mikä on pään sisäistä ja mikä tulee ulkopuolelta? Ellette, aiheuttaako se sekaannuksia ja ongelmia, kun ette heti tiedä, sanoiko joku selän takana jotain, vai kuvitteletteko?

Kun äiti on kylässä saatan useita kertoja sanoa "mitä?" kun kuvittelen sen sanoneen jotain.

Vierailija
7/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta pesukoneeni sanoo vedenottovaiheessa jaromir, jaromir, jaromir... Vois huomenna taas kuunnella tuota.

Vierailija
8/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS

Vierailija
9/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhan of graan kirjoitti:

ihan normaalia. 10% prosenttia väestöstä kuulee ääniä

Itsekin olen kuullut ääniä, mutta vain ollessani epänormaalissa tilassa psykoosia lähellä.

Vierailija
10/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta joskus pitää kysyä muiltakin että kuulevatko he vaikka jotain musiikkia, jos taas äänet on outoja ugojen puheita ulkoavaruudesta tai jumalan puhetta ymmärrän että muut eivät niitä kuule.

Joskus kuulin ääniä joissa nanen pakeni jotakin pelottavaa polkupyörällä, koska olin kotona 7 kerroksessa tiesin että muut ei kuule, mutta pelotti, että ne äänet on kuitenkin tosi tilanteesta jostain mikä tapahtuu parhaillaan.

Joskus olen vain kuunnellut oäematonta radiota ja pystynyt vaihtamaan musiikki kappaleita.

Vierailija
11/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulen kännissä ääniä pään sisällä. Sellaisia todella kovia ja aidontuntuisia. Onko normaalia? 

Pelottavaa

Vierailija
12/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin läökäriltä

Vierailija
13/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen musiikkia toisesta huoneesta aina kun tiskikone on päällä.

Vierailija
14/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa. Esim. nyt se sanoo: Mä kuulen jatkuvasti puhetta tekstin muodossa....

Vierailija
15/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nro 2. Puhe on jatkuvaa. Eikä häiritse.:)

Jo vauvasta on asia ollut näin. Ei ole mitään hankaluutta erottaa muiden puhetta. :)

Vierailija
16/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on. En jaksa alkaa selittää mitä eroa on jos on mielisairaus ja näiden normaalien erot.

Ensinkään mielisairas ei tiedosta että ne äänet eivät ole "oikeita". Eli se että jo epäilet että onko normaalia niin mielisairaalle sellainen ei tule kuuloonkaan. Eli erotat ne äänet että ne on ääniä.

Ärsyttää mielisairauksien ihannointi nykyään. Kun kaikki haluis jonku diagnoosin itelleen

Vierailija
17/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäessäni läppäriäni, kuulen lauluja joita en tunnista.

Äsken bensa-automaatilla se automaatti sanoi koko käytön aja "mulukku, mulukku, mulukku" jne

Kannattaako olla huolissaan?

Haistatko savua myös?

Vierailija
18/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mielenkiintoinen ketju.

Vierailija
19/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia on. En jaksa alkaa selittää mitä eroa on jos on mielisairaus ja näiden normaalien erot.

Ensinkään mielisairas ei tiedosta että ne äänet eivät ole "oikeita". Eli se että jo epäilet että onko normaalia niin mielisairaalle sellainen ei tule kuuloonkaan. Eli erotat ne äänet että ne on ääniä.

Ärsyttää mielisairauksien ihannointi nykyään. Kun kaikki haluis jonku diagnoosin itelleen

Ei nyt niin yksiselitteistä ole, olen mielisairas ja psykoottisena silti pystyy tiedostamaan usein että äänet eivät ole oikeita, silti ne saattavat pelottaa.