Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään kuulen ääniä, ilmeisesti pääni sisältä...

Vierailija
25.01.2017 |

Käyttäessäni läppäriäni, kuulen lauluja joita en tunnista.
Äsken bensa-automaatilla se automaatti sanoi koko käytön aja "mulukku, mulukku, mulukku" jne
Kannattaako olla huolissaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin jossain vaiheessa ajatuksissani uhkaavia ääniä, ikään kuin huonosta kioskikirjallisuudesta tyyliin: "Et ehdi kisaakaan sanoa kun hakkaamme sinut" tai "Lähet kuule kohta maatakiertävälle radalle" tai "Työnnetään sut kuorma-autolla sillan kaiteen läpi jokeen, kun menet töihin" tai "Me ammutaan sut!" yms.

Nyt on ollut aika pitkään hiljaista päänsisäisten äänien suhteen.

Vierailija
22/26 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut ääniä aina. Hiekkalaatikolla olin sanonut äidilleni, että minun pää puhuu.

Jatkuvaa puhetta. Olen ajatellut sen olevan tyhjäkäyntiä. Sitten kun teen asioita, jotka vaativat keskittymistä, tuo puhe häviää.

Hyvin olen pärjännyt. Yliopisto tutkinto ja kaksi hyvin pärjäävää lasta. :)

Kiva kommentti. Miksiköhän olet sanonut äidillesi näin? Olisin aivan innoissani tällaisesta tiedosta lapsen suusta kuultuna! Aloitus on jo vanha mutta onkohan jollakin tietoa vastaavista tilanteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhan of graan kirjoitti:

ihan normaalia. 10% prosenttia väestöstä kuulee ääniä

Mitä ovat siis nämä äänet ja miksi näistä ei puhuta? Nykyisin taas tuntuu että kaikki äänet on liitetty vain sairauksiin ja otsalohkoon lyödään sairaan pahan ihmisen leima.

Vierailija
24/26 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, te jotka kuulette ääniä, tiedättekö heti aina, mikä on pään sisäistä ja mikä tulee ulkopuolelta? Ellette, aiheuttaako se sekaannuksia ja ongelmia, kun ette heti tiedä, sanoiko joku selän takana jotain, vai kuvitteletteko?

Mikä tämä kysymys oikein on?

Vierailija
25/26 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin jossain vaiheessa ajatuksissani uhkaavia ääniä, ikään kuin huonosta kioskikirjallisuudesta tyyliin: "Et ehdi kisaakaan sanoa kun hakkaamme sinut" tai "Lähet kuule kohta maatakiertävälle radalle" tai "Työnnetään sut kuorma-autolla sillan kaiteen läpi jokeen, kun menet töihin" tai "Me ammutaan sut!" yms.

Nyt on ollut aika pitkään hiljaista päänsisäisten äänien suhteen.

Mihin tilanteisiin nämä liittyvät?

Vierailija
26/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen.