Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensiksi innostun asioista tosi paljon, sitten kun saan sen/teen sen niin innostus lopahtaa nollaan ja alkaa taas masentaa

Vierailija
25.01.2017 |

Tää on todella todella häiritsevää. Värjäsin hiukset pari päivää sitten, ja olin hekumoinut sitä monta viikkoa mielessä ja sittenkun tein sen, olin värjäyksen aikana tosi innokas mutta kymmenen minuuttia värin poispesun jälkeen iski ahdistus ja masennus. Tykkään väristä paljon, joten ÄRSYTTÄÄ kun tulee vaan lannistunu olo, vaikka haluisin olla iloinen! Kaikenlisäksi oon sulkenut kaikki ihmiset ympäriltä pois, mukaanlukien tärkeimmät nettikaverit. En ole kommunikoinut heidän kanssaan pariin kolmeen päivään (poistuin ryhmästä) ja sanoin että en voi olla siellä kun ahdistaa elämä tällä hetkellä että pitäis sevitellä ajatuksia. Pelottaa, etten pysty menemään snne takaisin, vaikka toki pari on kyselly ja sanonu et sitkun tuntuu siltä niin voin tulla takas, mutta mä en vaan tiiä mikä tässä on. No päätin sit alkaa uudistaa ja piristää itteeni just tolla hiustenvärjäämisellä ja kaikella kivalla, kulmien muotoilulla.. mutta se masis palaa aina. En pysty tuntemaan iloa muitten puolesta, vaan oon tosi tunnekylmä ja alkaa ahdistaa lisää, jos joku muu hehkuttaa onnistumista tai muuta, en tiedä miksi.

Mitä tää on :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.-Jeesus Kristus

Vierailija
2/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.-Jeesus Kristus

Sä et vissikään oo päässy vielä sen tykö kun täällä oot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukselta kuulostaa. Anna nyt itsellesi vähän armoa, saa sitä välillä pitää taukoa ihmisistäkin. Pari kolme päivää taukoa ei ole mikään maailmanloppu ja tosiystävät kyllä jaksavat odottaa vähän pidempäänkin.

Vierailija
4/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama,, kaikki ystävät ajettu kauemmas ja vetäydyn omiin oloihin. Pelkään että herään joku päivä siihen että minulla ei ole yhtään ketään tuon takia. Ahdistaa

Vierailija
5/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ei mua nyt haittaa ettei ole ketään mutta jos heäänkin joku päivä iloisena mutta sitten kaikki onkin häipyny. Kuin tulis esiintymislavalle innosta puhkuen myöhässä, mutta yleisö olis jo lähteny kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän