Oletko tyytyväinen häpyhuuliisi?
Jos olet paina peukkua, jos et niin alapeukkua.
Voit kommenttiboksiin kertoa miksi et ole tyytyväinen =))
Kommentit (17)
Kerron nyt kuitenkin, miksi olen tyytyväinen. Uloimmat häpyhuulet peittävät kaiken ja minulla on ns. takapillu. Oksettaa ja säälittää ihmiset, joilla lerpattaa sisemmät häpyhuulet pitkin reisiä miten sattuu, tai uloimpien häpyhuulien rako on melkein alavatsaan asti. Ei ole senkään takia onneksi myös kamelinvarvas -efektistä ongelmaa tai huolta.
En tosiaan ole, hirveet härpäkkeet, mutta ei niistä ole haittaa ollut :) paitsi mulle.
Yksi asia mihin olen tyytyväinen, on pilluni. Se ei ole viivapillu eikä roiku! Ulommat häpyhuulet ovat kiinteät, mutta sisemmät muodostavat kauniin kukkasen olematta kuitenkaan roikkuva velhonhiha.
Olen, kai mulla aika keskiverto pillu on kun ei se oo koskaan ongelmia aiheuttanut enkä ole ajatellut että olisi ainakaan mikään liian suuri tai pieni.
Olin nuorena, synnytysten jälkeen ne ovat venahtaneet ja arpeutuneet. Toisessa on samanlainen merkki mitä poron korvassa. LOVI!
Ei ole asia tullut edes koskaan mieleenikään. Siellä ovat olleet 50 vuotta. En ole mokomaa edes osannut ajatella. En ole koskaan katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Liian venyneet. Joskus tykkäsin, että ovat isot mutta synnytysten x 4 jälkeen ovat jo ylisuuret..
Mulla myös venyneet, vaikka vain yksi synnytys. Näyttävät velhon hihoilta. Siltä, kuin olisin roikottanut niissä kilon punnuksia. Sisemmätkin on eri paria, toinen pieni ja siisti, toinen rönsyilevä lirpake. Hyi! :( Olen miettinyt jopa leikkausta, mutta jänistänyt senkin, koska luin, että genitaalialue on erittäin tiheästi hermotettua tottakai, joten leikkauksen komplikaatioina voi tulla esim. keloidia eli arpimuodostumaa tai kipua, joillakin jopa kroonista! Mietin, etten halua enää lisämurhetta sillä saralla. Arvet tuskin kaunistaisivat alapäätäni ja kipukaan ei kuulosta kivalta. Joten olkoon vähän ruma, kun sitä kuitenkin voi "käyttää". :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian venyneet. Joskus tykkäsin, että ovat isot mutta synnytysten x 4 jälkeen ovat jo ylisuuret..
Mulla myös venyneet, vaikka vain yksi synnytys. Näyttävät velhon hihoilta. Siltä, kuin olisin roikottanut niissä kilon punnuksia. Sisemmätkin on eri paria, toinen pieni ja siisti, toinen rönsyilevä lirpake. Hyi! :( Olen miettinyt jopa leikkausta, mutta jänistänyt senkin, koska luin, että genitaalialue on erittäin tiheästi hermotettua tottakai, joten leikkauksen komplikaatioina voi tulla esim. keloidia eli arpimuodostumaa tai kipua, joillakin jopa kroonista! Mietin, etten halua enää lisämurhetta sillä saralla. Arvet tuskin kaunistaisivat alapäätäni ja kipukaan ei kuulosta kivalta. Joten olkoon vähän ruma, kun sitä kuitenkin voi "käyttää". :/
Komplikaatiot on leikkauksessa pienet ja toipuminen nopeaa, yleinen toimenpide tänä päivänä.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRbU0L_tTb2rh_c2WZ…
en, minulla on kutakuinkin tämmöinen... ja aina nuo lerpat on tiellä..
Vierailija kirjoitti:
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRbU0L_tTb2rh_c2WZ…
en, minulla on kutakuinkin tämmöinen... ja aina nuo lerpat on tiellä..
Ihanat huulet...
M41
Olen. Nätti paketti, kaikki sisällä. Väri voisi olla parempi, tummuu iän myötä.
Kuulema kaunis kuin kukka, pienet sisimmässään häppärit.
4:n äiti