Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle lastenhoitajalle jättäisit kaksi- ja kolmevuotiaasi?

Vierailija
16.03.2006 |

Riippuu tietysti paljon henkilöstä ja hänen vastuullisuudestaan, mutta minkä ikäinen tyttö ei ole enää niin lapsi, että lapset voisi satunnaisesti uskoa hänen huomaansa?

Millaista nyrkkisääntöä olette pitäneet? 15-vuotias? 17-vuotias?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat olla noin 3 ja 4 vuotiaat lapset. Olisin pärjännyt nuorempienkin kanssa ihan yhtä lailla. Kuten itsekin totesit, riippuu ihan henkilöstä. Mulle ainakin serkku uskalsi lapsensa hoidettavaksi antaa :)

Vierailija
2/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat iältään 6kk-10v. Vastuullinen tyttö, joka tietää hädän tullessa miten toimia. Naapurin 16-v tyttö hoitanut samaa poppoota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1,5 ja 3,5 vuotiaat pojat. Naapurin tytöllä olis aika paljon kokemustakin lasten hoidosta, pariksi tunniksi joskus ajatellut. Voisivat vaikka ulkoilla. Mutta paljon olette maksaneet?

Vierailija
4/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos vaikka olisi hoitajana koko illan niin joku könttäsumma esim 40euroa.

Vierailija
5/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksujen 15-vuotiaalle serkkutytölle ollaan jätetty muksut jo silloin kun olivat 1 ja 3 vuotiaat. Kokopäiväksi. Tuolla mun siskon tytöllä on ollut kokemusta lapsista, hänen omat sisaruksensa. Ollaan maksettu 20-30e tunnillta. Hyvin on myös hoito sujunut :)

Muille 18-22v opiskelijoille on jätetty pienikin vauva ja makettu tuo sama 20-30e tunnilta. Mutta tarkkaan meillä on nuo neljä vakituista satunnaishoitajaa haastateltu. Voisin alkaa kohta tätä 2kk vauvaakin heille jättämään hetkeksi.

Vierailija
6/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos lapsenlikalle maksat 20-30 e/h?

Vierailija
7/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis täysikasvuinen.

Vierailija
8/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 10- vuotiaana ollu jo kokenut hoitaja. Joskus oon hoitanu iltarutiinitkin ja lapset nukkuun enkä vaan muutamaa tuntia päivällä. Toki iltapuuhissa vaikutti sekin että muksut osaa syödä itse.

Kokemattomampi 15- vuotias osaa kyllä homman myös.

Mulla on lasten tädit 10-14- vuotiaita ja vaihtaa innolla vaipat, syöttää, juottaa ja kykenee ottaan puhelimen käteen jos ei homma pelitä ja tarttee kysyä jotain. Kyllä he osaisivat hoitaa.

Sitten taas mun suvun puolelta on tädit joille en lasta laittaisi hoitoon. Pelkkä sylissä pitäminen on heistä outoa.

Rahallisesti on paha sanoa mikä on sopiva määrä. Pitää varmaan miettiä mitä saa viikkorahaa jne. 40 euroa tuntuu aika suurelta summalta vaikka olisi koko illan.