On ihmiset niin törkeitä!
Olin lapsen kanssa leikkipuistossa tänään päivällä. Lapsi touhusi omiaan ja ajattelin itse rentoutua ja päätin savukkeen polttaa. Eikös siihen yhtäkkiä joku täysin tuntematon mamma tule avautumaan, miten tupakansavu aiheuttaa hänelle ja hänen lapsilleen päänsärkyä ja keuhkosyöpää ja miten huono ja vastuuton äiti olen kun altistan oman lapseni savulle! Eihän se savu siihen lapseen osu, kun oli ainakin 3 m etäisyyttä ja savuhan leijuu vielä ylöspäin. Pitäisivät ihmiset omista asioistaan huolta!
Kommentit (6)
ajattelin itse rentoutua ja päätin savukkeen polttaa :D eli höpöhöpöheinää?
Kuulehan nyt, ei ole helppoa arki kun mies on päivät töissä ja yksin vastaan kodinhoidosta ja lapsesta. Kai minullakin oikeus vähän rentoutua?
Ap
On kyllä ihan ymrrettävää että sauhusi olet ansainnut! Itsekin pienten kaksoten yh-äitinä tiedän että niistä pienistä omista hetkistä tulee nauttia
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan ymrrettävää että sauhusi olet ansainnut! Itsekin pienten kaksoten yh-äitinä tiedän että niistä pienistä omista hetkistä tulee nauttia
On todella ansaittua vetää henkeen tervaa, raskasmetalleja ja muuta mukavaa!
Ettekö te todellakaan tajua miten naurettavaa puuhaa tupakointi on?
WT-ämmän määritelmä nro 76: polttaa röökiä leikkipuistossa.
1. Provo
2. Tupakoiminen on ihan vitun naurettavaa puuhaa, miten joku oikeesti kehtaa imuttaa syöpäkääryleitä posket lommolla.