Onko miehille turnoff:
Olen siis 25-vuotias nainen. Työelämässä, korkeakouluopintoja, ihan tavallinen, iloinen, ahkera, kiltti ja hieman ujo.
Mutta minulla on todella ohuet hiukset joten käytän hiustenpidennyksiä. Miehet joiden kanssa olen käynyt treffeillä (netissä tutustuttu ensin) aina kommentoi tuota asiaa. Tavallisesti he vaan kysyvät "onko sinulla hiustenpidennykset". Vastaan "kyllä". Ja sitten mies ei sano muuta, tai sanoo "joo huomasin". Onko se siis miehille turnoff, että naisella ei ole omat hiukset? Olisin mielelläni ilman pidennyksiä mutta en tuntisi oloani mukavaksi ohuella lyhyehköllä hiirenhäntä tukallani :/
Kroppa ok. Urheilen säännöllisesti. Kasvot tavalliset, pieniä virheitä, vähän isohko nenä...
Mutta sinkkuna olen ollut pari vuotta ja tuntuu että se johtuu noista hiuslisäkkeistä :D
En nyt aio niistä luopua miehen saannin takia.
Mietityttää vain että voisiko tuo olla se syy miksi miehet eivät sitten kiinnostu minusta? Minulla on kyllä ollut yksi pitkä suhde ihanan miehen kanssa joka tykkäsi pidennykdistäni niin en sitä tarkoita että kaikki on samanlaisia. Mutta olisiko suurimmalleosalle miehistä turnoff?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin sanotaan mielipide.
http://www.geishankynnet.fi/images/pidennys2.jpg
Ei ole oma kuvani, vaan Google kuvaahausta, mutta suunnilleen tälläinen olisin ennen ja jälkeen kuvassa :)
No siis, jos erottuu selkeästi, että on pidennykset niin ne on yleensä tehty huonosti/liikaa hiusta suhteessa omaan tms. Ja se varmaan häiritsee. Jos pidennyksiä ei huomaa, tuskin se ketään haittaa.
Mulle tollaset luonnollisuudesta poikkeavat asiat on turn-off.
Ei haittaa. Lähdetkö treffeille?
M26
Hyi ku mua puistattaa, miten paljon analysoit ulkonäköäs. Mua ei jaksais kiinnostaa tippaakaan
Varmaan ne näkyy sitten todella selkeästi jos jopa mies huomaa ne. Silloin kun mimä pidin pidennyksiä niin miehet luuli että ne on omaa hiusta.
Varmasti kelpaat jollekin tupeepäiselle miehelle.
En luultavasti kiinnittäisi huomiota, ei siis haittaa.
Ihan niin kuin joku tuolla ylempänä jo kirjoitti, niin jos niistä näkee selvästi, että ne on pidennykset eikä omat hiukset, niin ne on huonosti tehty. Miehet eivät yleensä huomaa hyvin tehtyjä hiuspidennyksiä.
Ja tuossa kuvassa, johon laitoit linkin, naisella ei ole ollenkaan ohut hiirenhäntätukka. Ihan kivasti hiuksia.
Laita kuva niin sanotaan mielipide.