Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te-toimisto tarjosi minulle nosturinkuljettajan koulutusta

Vierailija
25.01.2017 |

Olen nainen, minulla ei ole pienintäkään työhistoriaa rakennusalalta eikä koulutusta. Olen koko työhistoriani ajan työskennellyt kaupanalalla. Te- toimistosta oli tullut sähköinen suositus hakea nosturinkuljettakoulutukseen.
Harrastaako te-toimisto tällaista vitsaillakseen vai mistä tässä on kyse? Kaiken lisäksi pelkään korkeita paikkoja. No sitä he eivät tiedä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa heidän mielestään työnhakijalle on hyväksi laajentaa osaamistaan?

Vierailija
2/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea, noilla on hyvät palkat ja helpohko työ. Tosin raksa-alan koulutuksen puute voi estää pääsyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita iltalehteen. Meneehän jo työttömien kyykytys älyttömäksi. Tuostakin rapsahtaa varmaan karenssi jos et hae tuohon koulutukseen.

Vierailija
4/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä, helppo duuni ja hyvä palkka.

Vierailija
5/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nosturin hytti kovin korkeella ole:)

Vierailija
6/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nainenkin voisi olla nosturinkuljettaja...

Vierailija
7/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä koulutuksia vaan tarjotaan, varsinkin jo oma-aloitteisia hakijoita ei ole tarpeeksi.

Vierailija
8/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo duuni? Onko teistä yksikään tehnyt tuota duunia?

Vierailija
9/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos se nosturi kaatuisi.

Vierailija
10/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan ole seksistejä.

Vierailija
11/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhtenä päivänä työkkärissä ja mietin että mistä himputista niille oikein maksetaan...

Vierailija
12/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nosturin hytti kovin korkeella ole:)

Aika kehno nosturi jos ei näin ole.

Vierailija
13/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nainenkin voisi olla nosturinkuljettaja...

Tietenkin. Ei tuossa ole mitään kiveksiä vaativaa. Joystickiä väännellään.

Vierailija
14/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis: Luulisi, että koulutukseen pääsyn edellytyksenä olisi jonkinlainen syvyysnäön testi?

Itse en läpäisisi testiä.

t. sivullinen

Vierailija
15/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi kyllä ollenkaan korkean paikan kammosta kärsivälle.

Itse olen ollut raksalla harjoittelussa ja yhden päivän viettänyt myös nosturin hytissä.

Vaikka minulla ei korkean paikan kammoa ole, niin kyllä siinä puntti tutisi kun sinne korkeuksiin kapusin. Ja työn helppous? Yksikin virheliike, niin voi olla joltain henki pois.

Vierailija
16/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohis: Luulisi, että koulutukseen pääsyn edellytyksenä olisi jonkinlainen syvyysnäön testi?

Itse en läpäisisi testiä.

t. sivullinen

Just sain kuulla, että naisilla on keskimäärin heikompi avaruudellinen hahmotuskyky kuin miehillä. En mäkään varmaan mikään luonnonlahjakkuus olisi.

Vierailija
17/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin työkkärin järjestämiin koulutuksiin noin vain kävellä sisään. Hakijoita on yleensä reilusti enemmän mitä paikkoja. Eri juttu on pilipalikurssit "näin laajennan henkistä olotilaani", joista ei ole apua työllistymiseen.

Vierailija
18/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais, mutta mulla on pissahätä aika usein. Varmaan aika hankalaa nosturinkuljettajana. Miten sitä edes uskaltaisi juoda kahvia. Vai onko niissä vessat nykyään?

Vierailija
19/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen pystyisi pissimään pulloon? En ne kanssa mitään ajattele työkkärissä. 

Vierailija
20/67 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hetkinen... Kävin myös mieheni sivuilla tarkistamassa mitä hänellä lukee siellä, kun on työnhakijana vaikka töissä tällä hetkellä.

Hänelle oli ehdotettu lähihoitajakoulutusta ja kauppakeskussiivoojan työtä! On rakennusalalla ollut koko ikänsä. Onkohan siellä voinut mennä meidän asiat ristiin, kun on sama sukunimi. Tosin ei minulla noistakaan kokemusta ole, mutta menisi silti lähemmäs omaa osaamista kuin nosturinkuljettaja.

Voisiko joku muu kellä työnhaku voimassa, tarkistaa mitä heille te-toimisto on ehdottanut?

Ei ole ennen näin älyttömiä ehdotuksia tullut. Täytyy varmaan soittaa sinne ja kysyä mikä tarkoitus tällä hommalla oikein on.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi