Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä tilasto; viimeinen lapsi syntyy Suomessa jo 50 vuoden päästä

Vierailija
25.01.2017 |

Syntyvyys on laskenut niin nopeaa tahtia, että mikäli sama tahti jatkuu, viimeinen suomalainen syntyy vuonna 2067. Tämä siis tilastojen mukaan. No eipä tulevaisuudessa tarvitse murehtia työttömyydestä kun ei ole työntekijöitäkään :D tosin oma eläke vähän huolettaa kun luultavasti olen vielä hengissä tuolloin kun viiminen lapsi syntyy

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä 40 v jäljellä eli ehdin alta pois. Eläkettä tuskin tässä tulee saamaan koskaan.

Vierailija
4/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja niitä lapsia syntyi rapiat 52 000 ja ihmisiä kuoli yli 53 000 eli tuhat enemmän kuin syntyi

Vierailija
5/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti väkiluku kasvaa

Vierailija
6/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Aina tulee olemaan ihmisiä jotka haluavat lapsia, eikä samanlainen jyrkkä lasten tekemisen väheneminen tule loputtomiin jatkumaan kuin on ollut käynnissä. 

Itsekin olen tätä tilastoa "rumentava" tapaus kun olen vapaaehtoisesti lapseton. Nykyaikana kaltaisillani on vapaus ilman paheksuntaa valita lapsettomuus, ja siksi valinta on yleistynyt. Mutta kyllä me varmasti aina vähemmistö ollaan, jotka emme halua kokea lapsen syntymää ja perhe-elämää.

Vierailija
7/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Aina tulee olemaan ihmisiä jotka haluavat lapsia, eikä samanlainen jyrkkä lasten tekemisen väheneminen tule loputtomiin jatkumaan kuin on ollut käynnissä. 

Itsekin olen tätä tilastoa "rumentava" tapaus kun olen vapaaehtoisesti lapseton. Nykyaikana kaltaisillani on vapaus ilman paheksuntaa valita lapsettomuus, ja siksi valinta on yleistynyt. Mutta kyllä me varmasti aina vähemmistö ollaan, jotka emme halua kokea lapsen syntymää ja perhe-elämää.

Mistä tiedät? 20 vuoden päästä voi olla ihan normaalia että kukaan ei halua lapsia, tai jos tulee vauvakuume niin ostaa väliaikaisen "robottivauvan" ja kun vauvakuume on ohi niin robotti kaappiin.

Vierailija
8/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olisin ollut surullinen tästä syntyneisyyden laskusta mutta en enää. Jos sama kehitys saataisin afrikkaan niin maapallolla olisi vielä toivoa

Vierailija
9/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan varmasti syntyvyys vähenee samaa tahtia. Huoh.

Vierailija
10/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS iso JOS, ja nönnönnöö. Kyllä tääl ihan tarpeeks porukkaa.

Vierailija
11/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka HULLU tänne mitään lapsia uskaltaa tehdä!! hyvä ku itte pärjää! ei oo rahaa ihmisillä ruokaan eikä lääkkeisiin, sillähän saadaan väestö äkkiä laskuun... Mut eipä hätiä kyllä mamut pärjää ja saatte nähdä, kohta täällä ei muita ookkaan.,

Vierailija
12/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti väkiluku kasvaa

Maahanmuuttajat ja eliniän piteneminen

Vierailija
13/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olisin ollut surullinen tästä syntyneisyyden laskusta mutta en enää. Jos sama kehitys saataisin afrikkaan niin maapallolla olisi vielä toivoa

Syntyvyys on Afrikassakin laskussa, mutta edelleen Aasiassa syntyy paljon enemmän ihmisiä kuin siellä.

Vierailija
14/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos väki vähenee niin suomalaiset siinä kärsii

Vierailija
15/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos väki vähenee niin suomalaiset siinä kärsii

Jääkää te tänne kärsimään, me lähdemme sinne missä saa vielä elää, tehdä töitä ja yrittää.

Vierailija
16/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee alta kolme lasta niin väkiluku vähenee.

Vierailija
17/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No velat, joko omatunto alkoi kolkuttamaan? Tehkäähän oma osanne  Suomen veronmaksajien säilyvyyden takaamiseksi. 

Vierailija
18/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat 10-15 vuotta suuret ikäluokat kupsahtelevat. Tilanne tasaantuu taas sen jälkeen.

Vierailija
19/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko kuitenkin ikärakenteesta, on kuitenkin melko vinoutunut tällä hetkellä.

Vierailija
20/46 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vaiheessa Venäjä ottaa ohjat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi