Miten voi pistää napapiirin, jos vatsanahkaa ei saa "venytettyä"
Siis olen ylipainoinen ja vatsaakim on, mutta en saa siitä otettua kuin sellaisen paksun makkaran?:D
Kommentit (10)
No eiks sen voi just siihen makkaraan tökätä? Vai pitääkö se laittaa ihon alle?
Puhutko nyt napapiikistä? Sinne rasvakudokseen sen onkin tarkoitus mennä. Eli makkarasta kiinni vaan ja tuikkaset sinne :D
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt napapiikistä? Sinne rasvakudokseen sen onkin tarkoitus mennä. Eli makkarasta kiinni vaan ja tuikkaset sinne :D
Siis kun en saa siitä otettua muuta kuin sen koko makkaran?: D siis käytännössä koko makkara navan alaouolella tai koko makkara navan yläpuolella:D
No yritäppä ottaa navan jommalta kummalta puolelta makkara käteen :D ite suht hoikka mutta kun tässä istuu niin sais ilman puristeluakin tuikkastua sen piikin tohon pötsiin :)
Vierailija kirjoitti:
No yritäppä ottaa navan jommalta kummalta puolelta makkara käteen :D ite suht hoikka mutta kun tässä istuu niin sais ilman puristeluakin tuikkastua sen piikin tohon pötsiin :)
Minulla ne makkarat on tollasia kovia niin ei niistä saa kunnolla otetta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ne makkarat on tollasia kovia niin ei niistä saa kunnolla otetta :D
Tökkäät sen siihen navan lähelle, vaikka sentin verran ihon alle sinne läskeihin. Niin minä tein ja hyvin sujui ja hoitajankin mielestä meni aivan oikein.
Mulla onkin napapiirin kokoinen vatsanahka. T neljän mutsi.
???