Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ampujan perheessä on 11 lasta

Vierailija
25.01.2017 |

Joko tämä oli täällä?

Ampujan perheessä on 11 lasta, ja mm. hometalon aiheuttamia sairauksia niin, että molemmat vanhemmat ovat tällä hetkellä kunnan tuella kotona.

http://yle.fi/uutiset/3-9414781

Kommentit (403)

Vierailija
301/403 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta minusta Satu Taiveaho vaikutti ohjelman typerimmältä ja kylmimmältä ihmisellä. Ripsihuolto oli tehty, pidennykset laitettu nainen on kuin joku Päivi Räsänen.

Vierailija
302/403 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vanhemmat halusivat kumpikin ison perheen. Siinä perheessä on paljon rakkautta. Kumpikin vanhemmista vaikuttivat vastuullisilta. Lapsilla harrastuksia, panostetaan lapsiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/403 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon Perjantai-dokumentin Ampujista. Olipa ihana ja lämminhenkinen perhe! Lapset hyvin hoidettuja, iloisia ja onnellisia. Samoin vanhemmat. Nämä lapset tulevat pärjäämään elämässä.

uskon että nämä lapset todella tulee pärjäämään elmässä, kaikkea hyvää koko perheelle

Vierailija
304/403 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa että aa että!! AV- mammat on taas asiansa äärellä- arvostelemassa muita ja muiden tapaa elää. On siinä mammoilla sarkaa, ja samalla voi unohtaa oman rupuisen elämänsä, joka ei takuulla ole sen parempaa ja tuet ne paukkuu AV mammoillekin, että pata siinä kattilaa soimaa niiin!!!

Hankkikaa jo oikeesti elämä joooooooookooooooo!!

Ps. Ampujan perheelle mitä parhainta tulevaisuutta, ja jos Luoja suo ja tahdotte, lisää lapsia. Näytitte onnellisilta, ihan aidon onnelliselta perheeltä, ja kaikki lapset todella ihania ja tollasella sakilla ainakin tv kameran edessä rauhallisilta ; ) 

Vierailija
305/403 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se katkeraa sellaisille jotka ei saa lasta ja jotkut kuten tämä perhe on saanut Luojalta 11 lasta. Itse sain yhden ja hyvä niin. Ei minusta olisi ollut suurperheen äidiksi. 

Vierailija
306/403 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halunut avata tätä keskustelua, sillä luulin 11 lapsen isän ampuneen jonkun ( tosin ihmettelin, kun en ole sellaisesta mistään lehdestä lukenut tai uutisista kuullut). Nyt vasta tänä iltana tv:tä katsoessa tajusin mistä tässä ketjussa onkin kyse :)

Vierailija
307/403 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa että aa että!! AV- mammat on taas asiansa äärellä- arvostelemassa muita ja muiden tapaa elää. On siinä mammoilla sarkaa, ja samalla voi unohtaa oman rupuisen elämänsä, joka ei takuulla ole sen parempaa ja tuet ne paukkuu AV mammoillekin, että pata siinä kattilaa soimaa niiin!!!

Ps. Ampujan perheelle mitä parhainta tulevaisuutta, ja jos Luoja suo ja tahdotte, lisää lapsia. Näytitte onnellisilta, ihan aidon onnelliselta perheeltä, ja kaikki lapset todella ihania ja tollasella sakilla ainakin tv kameran edessä rauhallisilta ; ) 

Kuule, siinä on ero että tapahtuuko jotain todella yllättävää ja äkillistä, vai onko ihan itse kaivanut oman kuoppansa. Tuo perhe ei kerro kuin kermat päältä.

Vierailija
308/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kommenttia kuin että tuo kotitekoinen märkätilojen remontointi näytti aika pahalta.

Vierailija
309/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin neljä ja kuljemme kumpikin töissä. Mutta joskus ihmettelen, millä elävät nämä 10 lapsiset perheet. Meillä ainakin on joutunut jokaisen euron laskemaan ja tekemään välillä kahta työtä ja ylitöitä, jos saa. Ei ole ollut varaa viuluharrastuksiin yms. Harrastukset ovat olleet kunnan järjestämiä halpoja liikuntaharrastuksia yms.

Tiukin aika oli, kun lähtivät lukioon ja lapsilisä loppui, mutta joka kuudes viikko piti ostaa uudet kirjat ja paljon muutakin läppäristä lähtien. Silloin paiskin töitä vuorotta, jotta saatiin kaikki kustannettua ja lapset koulutettua.

Jos tähän joku sanoo, että ei sitä tarvi joka lapsella kallista puhelinta ja läppäriä olla ja muotivaatetta, niin ei ollutkaan. Halpaa henkkamaukkaa ja kirppareita niin pitkään, kun kelpasi. Puhelimet oli pakko olla ja läppärit lukion vuoksi.

En osaa kuvitella, miten olisimme pärjänneet, jos olisimme kummatkin jääneet kotiin. Kyllä kävin illat ja viikonloput siivoamassa ja tekemässä kaiken mahdollisen irtotyön, mitä vain sain.

Vierailija
310/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti perheen lapset eivät lue kaikkea tätä paskaa mitä tänne on heidän perheestään kirjoiteltu.

Lapset vaikuttivat onnellisilta.

Heidän nimien pilkkaaminen ja haukkuminen on ala-astetasoista käytöstä.

Vierailija
311/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti perheen lapset eivät lue kaikkea tätä paskaa mitä tänne on heidän perheestään kirjoiteltu.

Lapset vaikuttivat onnellisilta.

Heidän nimien pilkkaaminen ja haukkuminen on ala-astetasoista käytöstä.

Näimpä. Nimet on kauniit ja lapsille sopivat. En minäkään ole äitini minusta käyttämällä nimellä töitä hakenut. Kirsikka on todella ihana nimi ja Kisu ole yhtään paha nimi myöskään. Lapsen luokalla on varmasti tulevaisuudessa valtavakirjo nimiä ja se on hienoa.

Vierailija
312/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuuden parhalla ystävälleni oli 6 sisarusta ja vanhemmat, velaton omakotitalo rantatontilla, pari velatonta autoa ja molemmat vanhemmat töissä. Lapsilta ei puuttunut mitään tarvittavaa. Äiti sairaanhoitaja, isä yrittäjä.

Vierailija
313/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kommenttia kuin että tuo kotitekoinen märkätilojen remontointi näytti aika pahalta.

Kuinka niin? Kyselin sitä tuolla ylempänä, kun en itse mistään tiedä. Oli varmaankin sauna mitä oli tekemässä, oliko se folion näköinen joku höyrysulku? Ja eikös omakotitalossakin tarvita luvat märkätilojen isoon remonttiin, että kai siinä lupavaiheessa viimeistään selviää että miten homma pitää tehdä?

Vierailija
314/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vanhemmat halusivat kumpikin ison perheen. Siinä perheessä on paljon rakkautta. Kumpikin vanhemmista vaikuttivat vastuullisilta. Lapsilla harrastuksia, panostetaan lapsiin. 

Olisi kuitenkin ihan kiva jos paljon lapsia tekevät pystyisivät itse elättämään laumansa.

Vierailija
315/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, siinä on ero että tapahtuuko jotain todella yllättävää ja äkillistä, vai onko ihan itse kaivanut oman kuoppansa. Tuo perhe ei kerro kuin kermat päältä.

Tyypillinen kommentti av- mammalta-> kateellinen sarvikuono, jonka pakko syljeskellä ihmisille, jotka onnellisempia kuin itse. Olet varmaan sama hyyppä, joak tehtailee milloin kenestäkin julkisuuden henkilöstä rienaavia aloituksia ja itse sitten vastailet into piukeena kymmenittäin, että saisi luotua mukamas ketjun, joka keikkuu kärjessä.

Muistakaa rienatessanne mammat, että tämänkin perheen lapset rakastavat perhettään, ja heitä satuttaa sinun tapasi haukkua ja rienata heitä. Mitä nämä lapset ovat teille tehneet että ansaitsevat nämä rumat jutut tänne nettiin, jonne jäävät heidän löydettäväkseen??  Toivon, että viranomaistaho ottaisi ja alkaisi selvitellä pahimmat loukkaavat kirjoittajat tästä ketjusta. On kyse lapsista, heidän tulevaisuudestaan, johon tämän ketjun sairaat kommentoijat vaikuttavat huonolla tavalla.

Vierailija
316/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen kommentti av- mammalta-> kateellinen sarvikuono, jonka pakko syljeskellä ihmisille, jotka onnellisempia kuin itse. Olet varmaan sama hyyppä, joak tehtailee milloin kenestäkin julkisuuden henkilöstä rienaavia aloituksia ja itse sitten vastailet into piukeena kymmenittäin, että saisi luotua mukamas ketjun, joka keikkuu kärjessä.

Muistakaa rienatessanne mammat, että tämänkin perheen lapset rakastavat perhettään, ja heitä satuttaa sinun tapasi haukkua ja rienata heitä. Mitä nämä lapset ovat teille tehneet että ansaitsevat nämä rumat jutut tänne nettiin, jonne jäävät heidän löydettäväkseen??  Toivon, että viranomaistaho ottaisi ja alkaisi selvitellä pahimmat loukkaavat kirjoittajat tästä ketjusta. On kyse lapsista, heidän tulevaisuudestaan, johon tämän ketjun sairaat kommentoijat vaikuttavat huonolla tavalla.

En minä olisi onnellinen, jos olisin rempannut talon päin vittua ja homehduttanut sen ja siinä sivussa sairastuttanut yhden lapsista. En minä olisi onnellinen, jos talous olisi niin tiukilla että jouluaaton riisipuurokin pitäisi hakea ruoka-avusta. En minä olisi onnellinen, jos tietäisin että lasten tullessa teini-ikään rahat ovat nollilla. En minä olisi onnellinen, jos jättäytyisin vuosikausiksi pois työelämästä lasten vuoksi ja eläkeläisenä ihmettelisin eläkkeen määrää, etenkin jos se toinen vanhempi on tehnyt ihan saman tempun. 

Miksi hitossa vastaisin intopinkeenä kymmenittäin tähän ketjuun? Saa kai sitä sanoa ääneen jos rassaa taas se, että joku perhe hoitaa koti-, raha-, työ- ja terveysasiat päin mäntyä ja sitten myydään tarinaa lehdissä, jotta saataisiin tiristettyä jostain vielä lisää fyffeä perheelle, kun on niin tiukkaa.

Vierailija
317/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole halunut avata tätä keskustelua, sillä luulin 11 lapsen isän ampuneen jonkun ( tosin ihmettelin, kun en ole sellaisesta mistään lehdestä lukenut tai uutisista kuullut). Nyt vasta tänä iltana tv:tä katsoessa tajusin mistä tässä ketjussa onkin kyse :)

Isän? Että mitähän vittua, otsikossa ei mainittu sukupuolta.

Vierailija
318/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhö, tuossa Perjantai -dokkarissa taas ukko remppaa saunaa taloon ("meil ei ennen ollu saunaa tässä että nyt on rakenteilla ihan tämmönen uus lisäys...") ja "on tulossa myös pari suihkua" :O Toivottavasti nyt ei talo homehdu tällä kertaa sitten.

Oliko siinä mitään vesieristystä seinässä? Minähän en rakentamisesta mitään tiedä, mutta näytti siltä että oli rangat ja sitten ulompaa seinää vasten joku folion näköinen juttu ja siihen rankojen sisäpuolelle laittoi laudoituksen ja maalasi. Ja en siis oikeasti tiedä mitään, mutta mielikuva kostean tilan seinästä ei ole puu-tyhjä tila-folio. :)

Löylyhuoneen seinät tehdään juuri noin.

Vierailija
319/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän kunnossa tuon äidin alapää on? 11 lasta on aikamoinen urakka.

Mistä ihmeestä sinä tiedät, onko ainutkaan lapsi alateitse syntynyt..? :D

Vierailija
320/403 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää miettiin, mimmonen on ihminen joka haukkuu lapsiakin täällä?? Onko omia lapsia, millanen äippä on sellanen joka kykenee teilaamaan viattomat lapset??? Haukkuu nimiä myöten heidät!! SAIRASTA!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme