Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laihempi olen, sitä enemmän saan miehiltä huomiota

Vierailija
25.01.2017 |

Turha väittää, että olisin lihavana hyväksytty miesten silmissä. Naisen pitää olla laiha, jos miehen haluaa. Piste.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Miesten huomiota vartenko elät? No-lo-a.

Vierailija
2/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sanoin: "jos miehen haluaa". Aika moni meistä haluaa varmaN parisuhteen, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten elämä on naurettavan helppoa koska pelkkä laihuus takaa miehen.

Itse miehenä olen treenannut kroppaani varmaan lähemmäs 10 vuotta eikä hyvä kroppa ole edes lisännyt naisten kiinnostusta.

Vierailija
4/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Riittää, että naisella on hyvä huumorintaju ja hyvä pylly. Niin sanoo siis Jouni Hynynen https://anna.fi/ihmiset/julkkikset/jouni-hynynen-vaimostaan-nain-heti-e…

Vierailija
5/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta tuntuu, että miehet ovat alkaneet katsoa perääni, kun kasvatin hiukseni pitkästä aikaa pitkiksi. Olkapituus ei vielä tehnyt mitään, mutta nyt kun on reilusti alle olkapään, alkaa katseet seurata. Omituista...

Vierailija
6/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin laiha ja pitkähiuksinen. Sillä aukeaa tie miehen sydämeen

Vierailija
7/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha väittää, että olisin lihavana hyväksytty miesten silmissä. Naisen pitää olla laiha, jos miehen haluaa. Piste.

Äläs valehtele.

Iloisuus, silmiin katsominen ja rauhallisuus on naisessa (ja miehessä) tärkeintä.

Sekä tietysti symmetriset kasvot ja pestyt,

hoidetut hampaat ja puhtaat vaatteet.

Hyvä ryhti ja tyytyväinen olemus.

Hoikkuus on miinusta,

ainakin oman kokemukseni mukaan.

Kun olin hirvittävän laiha,

juuri kukaan ei päin katsonut. Joskus yökerhossa joku humalainen mies kysyi,

että Miksi sinä olet noin kauhean laiha.

Nyt olen pyöreämpi ja saan enemmän hyväksyntää.

Laihoja pidetään sairaina,

tupakoitsijoina, jopa huumeidenkäyttäjinä.

Moni pyöreä nainen inhoaa ja kadehtii

laihoja naisia, miehet eivät suuremmin laihuutta arvosta.

Vierailija
8/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Painoin huhtikuussa 2016 82 kiloa.

Olen painanut 53 kiloa joulukuusta 2016 lähtien.

Ja joka ikinen suhtautuu minuun eri tavalla. Tutut ja tuntemattomat, uudet ja vanhat ystävät, miehet sekä naiset, jopa kaupan kassat.

Suhtautuivat jo ensimmäisen 10 kilon lähdettyä.

Tässä oiva osoitus maailman pinnallisuudesta.

Yhtäkkiä en ollut enää seläntalana haukuttu ja alaspäin katsottu.

Itsevarmuutta minulla on ollut aina joten en ole itseäni koskaan antanut maahan polkea mutta kyllä eron huomaa.

Ja minun päätökseni on että ne kenen kaveriksi / seuraan en kelvannut 82 kiloisena niin en aio mennä oleskelmaan nytkään vaikka on pyyntöä ja yhteydenottoa tullut.

Vierailija
9/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmetyttää itseänikin... Mutta mikä sitten on jo liian laihaa? Tuskin sellaista on, paitsi joku oikeasti anorektinen laihuus joka näkyy jo naamassakin elottomuutena ja harmautena. :/

Vierailija
10/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minusta tuntuu, että miehet ovat alkaneet katsoa perääni, kun kasvatin hiukseni pitkästä aikaa pitkiksi. Olkapituus ei vielä tehnyt mitään, mutta nyt kun on reilusti alle olkapään, alkaa katseet seurata. Omituista...

Mitä omituista tuossa on? 99% miehistä tykkää tosi pitkistä hiuksista ja inhoaa sitä jos naisella on lyhyet.

Vierailija
11/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yksilölliset mieltymykset poikkeavat paljon toisistaan, tosiasia on, että tietyt ulkonäölliset piirteet viehättävät vastakkaisen sukupuolen enemmistöä. Esimerkiksi naisen tiimalasin muotoinen kroppa, pitkät hiukset jne. Se, että jollain on vientiä lihavana ja lyhyttukkaisenakin, ei kumoa tätä faktaa.

Vierailija
12/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha on alle 18 painoindeksi. 19 on sopiva

Vierailija
13/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun tukka on perse esteen asti niin kaikki tuijottaa, miehet ja naiset :)

Vierailija
14/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä laihempi olen jne... " - Miten laihaksi meinasit näivettyä?

Vierailija
15/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muka yllättynyt? Tottakai laiha nainen saa enemmän huomiota miehiltä. Järjetöntä kuinka moni nainen panostaa ulkonäköönsä muuten todella paljon, mutta ei laihduta, koska se on naisen ulkonäön kannalta merkittävin asia, johon voi itse vaikuttaa. 

Vierailija
16/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laiha ja lyhyet hiukset= "käytetty auto" joka kelpaa paremman puutteessa

Vierailija
17/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä laihempi olen jne... " - Miten laihaksi meinasit näivettyä?

Aika laihaksi saa mennä, että miesten huomio alkaa vähenemään. Normaalipainon alaraja on optimaalinen kauniille naiselle. 

Vierailija
18/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä painan 60kg ja olen pitkä 168cm. LAihdutan vielä 6kiloa. Olen laihtunut jo 9 kiloa.

Ap

Vierailija
19/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut.

Jotkut huomaavat lihomisensa kiristävästä housun vyötäröstä. Minä huomaan sen siitä että muutun näkymättömäksi.

Sitten kun paino on kohdallaan muutun takaisin näkyväksi.

Vierailija
20/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä painan 60kg ja olen pitkä 168cm. LAihdutan vielä 6kiloa. Olen laihtunut jo 9 kiloa.

Ap

Hienoa! Toivottavasti motivaationa on kuitenkin oma terveytesi ja hyvinvointisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä