Mitä laihempi olen, sitä enemmän saan miehiltä huomiota
Turha väittää, että olisin lihavana hyväksytty miesten silmissä. Naisen pitää olla laiha, jos miehen haluaa. Piste.
Kommentit (59)
Hoikka on aina kauniimpi kuin ylipainoinen. Joskus kun näen lihavan naisen jolla kuitenkin miellyttävät kasvonpiirteet, ne vain hukkuvat läskien sekaan, ajattelen että vau, tuokin olisi suorastaan superkaunis kun laihduttaisi ja kasvot pääsisivät oikeuksiinsa.
Huomaan itsessänikin heti jos on kovasti turvotusta tai paino noussut niin kasvot ovat kuin eri ihmisen ja laihtuessa taas kasvojen luusto ja piirteet erottuvat eivätkä silmät ja huulet huku läskien sekaan.
Kai siihen tarvitaan vielä normaali naama, että miehet tykkää. Oon hoikka ja treenattu ja huomiota saan tasan nada, niin surullista.
Saman huomannut. En välttämättä tykkää. Mutta ihmiset ovat pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muka yllättynyt? Tottakai laiha nainen saa enemmän huomiota miehiltä. Järjetöntä kuinka moni nainen panostaa ulkonäköönsä muuten todella paljon, mutta ei laihduta, koska se on naisen ulkonäön kannalta merkittävin asia, johon voi itse vaikuttaa.
Mitä se hyödyttää jos naama on kuin petolinnun perse? Silloin kun olin hoikka, minua ei lähestynyt kukaan. En aio laihduttaa läskejä pois ulkonäöllisistä syistä, koska ei se minun kohdallani kuitenkaan hyödytä yhtään mitään, laihdutan ainaoastaan terveydellisistä -ja käytännön syistä.
Jos kroppasi näyttää hyvältä, niin todellakin on hyötyä. Jos taas olet tasainen pötkylä, niin eihän se paljon auta.
Mulla oli salilla luurangonlaiha kaveri joka oli niin laiha jopa naamasta jo että hampaat kollottivat . Arvaa vilkaisiko kukaan mies sitä kahta kertaa?
Oma mieheni on vähän turhan ulkonäkökeskeinen. Olen tulkinnut, että se johtuu osittain lapsuuden kokemuksista. Miehen äiti paisui mielenterveysongelmien aikana varmaankin lääkityksestä johtuen, ja mies on selvästi terve mieli terveessä (hoikassa) ruumiissa koulukuntaa.
Mieheni kehuu minua maasta taivaisiin, kun olen pitänyt itseni hoikkana. En tee sitä miehen takia, vaan itseni, mutta kiva kun mieskin on tyytyväinen. Toisinaan kyselen, mistä tällaiset ylistyspuheet kumpuavat, ja hölösuu kun on, niin mies kertoo kavereiden valitelleen vaimojensa lihomista. Rakastavat vaimojaan (ja on lapset ja asuntolainat), mutta monia il.eisesti harmittaa, kun vaimo on päästänyt itsensä leviämään.
Rajansa kaikella. Myös liian laiha voi olla, se että on pelkkää luuta ja nahkaa ei viehätä enemmistöä miehiä sen enempää kuin ylipainokaan. Eikä kyllä naisiakaan.
Kai siinä laihuudessakin on joku raja? Jos on keskitysleirilaiha eikä ole tissejä tai peppua ja naamakin on kuin kuivan kesän oravalla niin tuskin saa kovin paljon huomiota random miehiltä.
Mutta ihan toinen juttu onkin se kuka haluaa niin kovasti sitä huomiota. En ainakaan minä sillä oman miehen huomio riittää mainiosti.
Ei eroa mitenkään miesten tilanteesta. Olin aika näkymätön 172/78 mitoissa, nyt 10 kiloa kevyempänä naiset katselevat melko usein. Oleellisinta on varmaan se, että naamasta lähti pyöreyttä selvästi. Valokuvista huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muka yllättynyt? Tottakai laiha nainen saa enemmän huomiota miehiltä. Järjetöntä kuinka moni nainen panostaa ulkonäköönsä muuten todella paljon, mutta ei laihduta, koska se on naisen ulkonäön kannalta merkittävin asia, johon voi itse vaikuttaa.
Mitä se hyödyttää jos naama on kuin petolinnun perse? Silloin kun olin hoikka, minua ei lähestynyt kukaan. En aio laihduttaa läskejä pois ulkonäöllisistä syistä, koska ei se minun kohdallani kuitenkaan hyödytä yhtään mitään, laihdutan ainaoastaan terveydellisistä -ja käytännön syistä.
Jos kroppasi näyttää hyvältä, niin todellakin on hyötyä. Jos taas olet tasainen pötkylä, niin eihän se paljon auta.
Kroppani on luonnostaan tiimalasimallinen mutta ei se auta mitään kun naamani ei ole edes siedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppani on luonnostaan tiimalasimallinen mutta ei se auta mitään kun naamani ei ole edes siedettävä.
Tiimalasi nyt ei kerro yhtään mitään, koska kyse on kokonaisuudesta. Jos kroppasi on kunnossa, niin kelpaat miehille vähintään panoksi ihan sama millainen naama sinulla on. Ihan ok kroppa ei tosin riitä, vaan sen täytyy olla hyvä.
Jos seksiä ajatellaan, niin en voi harrastaa seksiä naisen kanssa, jolla on huono kroppa, mutta ruma naama menettelee. Eihän sitä ole pakko katsella, mutta kropan tuntee vaikka silmätkin kiinni.
Mä olen eräässä elämänvaiheessa laihduttanut noin 30kg reippaasti ylipainoisesta normaalipainoiseksi ja liikunkin paljon. Silloin aikoinaan kuvittelin, et syy miksi miehet ei pal kattele, on mun painossa, ja siitä asti kun olen ollut ihannepainossa ja joskus hitusen alikin, voin sanoa, et ei se ainakaan siitä sit johtunutkaan. Kyllä mustakin sellainen nainen, joka on sinut itsensä kanssa ja siten itsevarma & hymyileväinen, on kaikkein viehättävin, oli sit lihava tai laiha.
En saanut huomiota miehiltä 45 kiloisena enkä saa sitä nytkään 60 kiloisena. Kun naama on ruma, painolla ei ole mitään väliä. T. Nainen
Kasvatin hiukset lapaluulle ja hennasin punaseksi. En ole ikinä kokenut tämmöstä tuijottelua minne tahansa meen. Vientiä olisi.
Onhan hoikkuus esteettisempää kuin ylipainoisuus. Liikalaihuus taas sitten viehättää harvempia.
Vierailija kirjoitti:
No, esimerkiksi minä haluankin "huomiota" vain tuolta yhdeltä mieheltä. Normaalipainoisuus riittää silloin hyvin. Eikä ole varsinaisesti huolta hänen "menettämisestään".
(Ihan oikea itsetunto, ja se, ettei ajattele esineenä itseään eikä muita, on aika vapauttavaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi nyt ei kerro yhtään mitään, koska kyse on kokonaisuudesta. Jos kroppasi on kunnossa, niin kelpaat miehille vähintään panoksi ihan sama millainen naama sinulla on. Ihan ok kroppa ei tosin riitä, vaan sen täytyy olla hyvä.
Jos seksiä ajatellaan, niin en voi harrastaa seksiä naisen kanssa, jolla on huono kroppa, mutta ruma naama menettelee. Eihän sitä ole pakko katsella, mutta kropan tuntee vaikka silmätkin kiinni.
Kyllä se kertoo paljon, sillä tiimalasi sattuu olemaan se ihanteellisin vartalonmalli eli kroppani on kyllä naisellinen ja olen hyvässä kunnossa. Se nyt vaan on niin etten etsi yhdenillan panoseuraa, sillä siihen kelpaa nainen kuin nainen, eikä se siten ollen nosta naisen arvoa yhtään mitenkään. Minä puhuin nimenomaan parisuhteesta, irtoseksillä ei ole naisille noin keskimäärin mitään merkitystä, emme yleensä halua ainoastaan sitä emmekä kiihotu samalla tavalla kuin miehet. On tutkittukin että miehet preferoivat parisuhteeseen naisia, joilla on kauniit kasvot eli jos naisen naama ei miellytä, ei häntä huolita suhteeseen.