Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laihempi olen, sitä enemmän saan miehiltä huomiota

Vierailija
25.01.2017 |

Turha väittää, että olisin lihavana hyväksytty miesten silmissä. Naisen pitää olla laiha, jos miehen haluaa. Piste.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä painan 60kg ja olen pitkä 168cm. LAihdutan vielä 6kiloa. Olen laihtunut jo 9 kiloa.

Ap

50-55kg on optimaalinen paino pituisellesi kauniille naiselle. 

Vierailija
22/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin motivaatioon on se, että muutun pikku hiljaa näkyväksi. Kuin näkymätön lapsi muumeista

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä laihempi olen jne... " - Miten laihaksi meinasit näivettyä?

Aika laihaksi saa mennä, että miesten huomio alkaa vähenemään. Normaalipainon alaraja on optimaalinen kauniille naiselle. 

Eikös normaalipainon alarajallakin olla vielä normaalipainoisia? Ja vasta tuon alle meneviä kutsutaan laihoiksi.

Vierailija
24/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minusta tuntuu, että miehet ovat alkaneet katsoa perääni, kun kasvatin hiukseni pitkästä aikaa pitkiksi. Olkapituus ei vielä tehnyt mitään, mutta nyt kun on reilusti alle olkapään, alkaa katseet seurata. Omituista...

Mitä omituista tuossa on? 99% miehistä tykkää tosi pitkistä hiuksista ja inhoaa sitä jos naisella on lyhyet.

Tämä on minusta hauskaa. Luin 12-vuotiaana Cosmopolitanista, että kannattaa leikata hiukset lyhyeksi. Pitkät hiukset ovat kuulemma kuin pikkutytöllä, ja miehet haluavat itsenäisen aikuisen naisen. Lyhyillä hiuksilla voi viestittää, että ei ole enää mikään pikkutyttö :D Ei olisi voinut enempää pieleen mennä! Tavattiin ihastuksen kanssa pitkästä aikaa, ja omat hiukset olivat kasvaneet jo tosi pitkiksi... hän huomasi heti ja kehui kamalan paljon, ja kun sanoin että "joo, latvoja pitäisi vähän siistiä" niin vastauksena tuli "älä leikkaa senttiäkään!". Pitkät hiukset on naisellisemmat, eri asia sitten sopiiko se kaikille ja onko sellainen hiuslaatu mitä kannattaa kasvattaa.

Vierailija
25/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävästi saa kyllä miestä vaikka ei ole laiha eikä edes nuori. Kohta 50v olen 170cm pitkä ja reippaasti yli 100kg. Siisti ja huoliteltu ulkonäkö, hillitysti meikkiä ja luonnolliset hiukset. Luonne positiivinen ja ulospäinsuuntautunut. Koskaan ei ole ollut mitenkään estettä eikä jarrua. Pakkeja tullut viimeisen 30v aikana ainoastaan muutaman hassun kerran. Pakkeja kyllä joutunut useinkin antamaan. 

Olen myös todella hyvännäköisiä miehiä saanut, käyttänyt ilokseni. Joskus sitten uteliaisuuttani jopa haastatellut niitä että miksi ei ota nuorempaa, hoikempaa ja kauniinpaa kun kerran saisi?! Nuoret kauniit naiset ovat kuulemma mm. itseensä täynnä olevia, eivät usko että hyvännäköinen mies oikeesti haluaa vaan että pelleilee asialla jolloin varmempi antaa pakit heti, tahtovat sitoutua, haluavat perustaa perheen ja liuta lapsia yms. 

Vierailija
26/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja treenattu saa huomiota vielä enemmän.

Vierailija
27/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei liikaa treenattu! Kiinteä voi olla, mutta suuret lihakset ovat miehiset

Vierailija
28/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä laihempi olen jne... " - Miten laihaksi meinasit näivettyä?

Aika laihaksi saa mennä, että miesten huomio alkaa vähenemään. Normaalipainon alaraja on optimaalinen kauniille naiselle. 

Eikös normaalipainon alarajallakin olla vielä normaalipainoisia? Ja vasta tuon alle meneviä kutsutaan laihoiksi.

Ei, vaan alipainoisiksi. Toki hekin ovat laihoja. 

Vierailija
29/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut avioliittomme aikana todella paljon eikä tuo mies minua silti ole jättänyt. Ollaan oltu 10v naimisissa.

Jos itsestä rupeaa tuntumaan että pitäisi laihduttaa niin sitten laihdutan, toisten mieliksi en laihduttaisi.

Terveyteni on ihan hyvä.

Töissä huomaa kyllä että miehet mielellään silmäilee naisia jotka ovat hoikkia, treenattuja tai pukeutuvat vähän paljastavammin. Oma mieskin voisi katsoa, mikäs siinä.

Tekeväthän jotkut paljon töitä vartalonsa eteen. Minulla on muita kiinnostuksen kohteita enkä oikein koskaan ole urheilusta välittänyt.

Minä en tarvitse kuin oman mieheni eikä muitten miesten katseet kiinnosta. Itsetuntoni ei ole kiinni siitä katsooko miehet vai ei.

Mieheni on sanonut että kaikista tärkeintä on että nainen on fiksu, oli sitten minkämuotoinen tahansa, toki ulkonäkö on plussaa muttei tärkeintä.

Vierailija
30/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Painoin huhtikuussa 2016 82 kiloa.

Olen painanut 53 kiloa joulukuusta 2016 lähtien.

Ja joka ikinen suhtautuu minuun eri tavalla. Tutut ja tuntemattomat, uudet ja vanhat ystävät, miehet sekä naiset, jopa kaupan kassat.

Suhtautuivat jo ensimmäisen 10 kilon lähdettyä.

Tässä oiva osoitus maailman pinnallisuudesta.

Yhtäkkiä en ollut enää seläntalana haukuttu ja alaspäin katsottu.

Itsevarmuutta minulla on ollut aina joten en ole itseäni koskaan antanut maahan polkea mutta kyllä eron huomaa.

Ja minun päätökseni on että ne kenen kaveriksi / seuraan en kelvannut 82 kiloisena niin en aio mennä oleskelmaan nytkään vaikka on pyyntöä ja yhteydenottoa tullut.

Pakko myöntää.

Tuttava onnistui laihtumaan satakiloisesta normaalipainoinen ja jostain oudosta syystä aloin näkemään hänet älykkäämpänä vaikka ei hänen persoonansa tai älykkyytensä ollut miksikään muuttunut.

En ymmärrä omaa suhtautumistani sillä en arvostele ihmisiä ulkonäön enkä pukeutumisen perusteella. Itsekin lihon helposti jos en ole tiukkana syömisen ja liikkumisen kanssa.

Vierailija
31/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta. Olen jo varttuneempi nainen, ja kokemusta on kertynyt painovaihtelujen takia aika lailla miesten kiinnostuksenkohteena olemisesta. Sain vähemmän huomiota ylipainoisena 30-vuotiaana kuin hoikistuneena 40-vuotiaana. 

Pakko kyllä todeta, että saan myös naisilta nykyään ystävällisempää kohtelua. Ylipainoisen naisen läpi katsottiin, nyt katsotaan silmiin.

Vierailija
32/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Riittää, että naisella on hyvä huumorintaju ja hyvä pylly. Niin sanoo siis Jouni Hynynen https://anna.fi/ihmiset/julkkikset/jouni-hynynen-vaimostaan-nain-heti-e…

Niin? Ylipainoisella on harvemmin hyvää pyllyä(kään). Tuskinpa hynynenkään meinasi täysin treenaamatonta, toisaalta roikkuvaa mutta silti lättänää selluliittimuhkuraista takapuolta koska puhui hyväkroppaisesta vaimostaan. Lisäksi hyvä pylly vaatii erottuvan vyötärön mitä lihavalla harvemmin on.

Samaa mieltä ap:n kanssa että ylipainoisena muuttuu näkymättömäksi miehille. Lievä ylipaino ei vielä niin vaikuttanut mutta nyt kun mitat on 160/82 niin miehestä ja parisuhteesta saa vain haaveilla.

Vierailija
33/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Painoin huhtikuussa 2016 82 kiloa.

Olen painanut 53 kiloa joulukuusta 2016 lähtien.

Ja joka ikinen suhtautuu minuun eri tavalla. Tutut ja tuntemattomat, uudet ja vanhat ystävät, miehet sekä naiset, jopa kaupan kassat.

Suhtautuivat jo ensimmäisen 10 kilon lähdettyä.

Tässä oiva osoitus maailman pinnallisuudesta.

Yhtäkkiä en ollut enää seläntalana haukuttu ja alaspäin katsottu.

Itsevarmuutta minulla on ollut aina joten en ole itseäni koskaan antanut maahan polkea mutta kyllä eron huomaa.

Ja minun päätökseni on että ne kenen kaveriksi / seuraan en kelvannut 82 kiloisena niin en aio mennä oleskelmaan nytkään vaikka on pyyntöä ja yhteydenottoa tullut.

Aamen. En olisi osannut tätä paremmin itse sanoa koska ihan täysin sama kokemus mullakin. Itseltä ei tosin tainnut olla pudonnut samasta lähtöpainosta kuin reilu 5 kiloa niin ihmisten suhtautuminen muuttui.

Vierailija
34/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ålla kirjoitti:

Olen lihonut avioliittomme aikana todella paljon eikä tuo mies minua silti ole jättänyt. Ollaan oltu 10v naimisissa.

Jos itsestä rupeaa tuntumaan että pitäisi laihduttaa niin sitten laihdutan, toisten mieliksi en laihduttaisi.

Terveyteni on ihan hyvä.

Töissä huomaa kyllä että miehet mielellään silmäilee naisiav jotka ovat hoikkia, treenattuja tai pukeutuvat vähän paljastavammin. Oma mieskin voisi katsoa, mikäs siinä.

Tekeväthän jotkut paljon töitä vartalonsa eteen. Minulla on muita kiinnostuksen kohteita enkä oikein koskaan ole urheilusta välittänyt.

Minä en tarvitse kuin oman mieheni eikä muitten miesten katseet kiinnosta. Itsetuntoni ei ole kiinni siitä katsooko miehet vai ei.

Mieheni on sanonut että kaikista tärkeintä on että nainen on fiksu, oli sitten minkämuotoinen tahansa, toki ulkonäkö on plussaa muttei tärkeintä.[/

Miehesi valehtelee. Lisäksi, olet saanut jo miehen. Mutta et tainnut saada miestäsi silloin kun olit läski?

Vierailija
35/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ålla kirjoitti:

Terveyteni on ihan hyvä.

Töissä huomaa kyllä että miehet mielellään silmäilee naisia jotka ovat hoikkia, treenattuja tai pukeutuvat vähän paljastavammin. Oma mieskin voisi katsoa, mikäs siinä.

Mieheni on sanonut että kaikista tärkeintä on että nainen on fiksu, oli sitten minkämuotoinen tahansa, toki ulkonäkö on plussaa muttei tärkeintä.

Toisen mieliksi et laihduta? Kylläpä välität miehestäsi todella paljon. Kai ymmärrät, että samalla vaadit häntä harrastamaan seksiä ainoastaan sinun kanssasi, jotta suhde säilyy? 

Vierailija
36/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy kyllä sanoa, etten huomannut viennissä mitään eroa silloin kun olin normaalipainon alarajalla ja taas sitten kun olin normaalipainon ylärajalla, vaikka tähän mahtuu 15kg heitto. Tiedä sitten jos olisin oikein lihava ollut, Se varmaan vaikuttaisi.

Vierailija
37/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokemusta minullakin. Painoin joulukuun alussa 83 kiloa ja nyt vaaka näyttää 76 kiloa ja vaikka ylipainoa on vielä 20 kiloa niin silti ihmisten suhtautuminen on jo muuttunut. En voi väittää että miehet katselisi aiempaa enemmän, mutta muuten ihmiset kohtelee taas kuin ihmistä toisin kuin aiemmin. Itse en edes oikein huomaa näin pientä muutosta kropassa mitenkään mutta kanssaihmisten käytökseen se selvästi vaikuttaa.

Vierailija
38/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies haluaa lihan naisen. Siinähän pihi mies säästää pitkän pennin ruokamenoissa .

Vierailija
39/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä painan 60kg ja olen pitkä 168cm. LAihdutan vielä 6kiloa. Olen laihtunut jo 9 kiloa.

Ap

Mulla nyt samat mitat ku sulla. Vuosi sitten paino oli 76 ja kyllä tuntuu upealta nyt. Aloitin juuri salitreenin ja aion tämän vuoden aikana katsoa, mitä sillä saa aikaiseksi. Enää en halua painoa pudottaa vaan saada voimaa ja jos bonarina kiinteytyy vielä niin hyvä.

Ja pakko myöntää että kyllä elämä on muuttunut selvästi paremmaksi tällä painolla.

Vierailija
40/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha väittää, että olisin lihavana hyväksytty miesten silmissä. Naisen pitää olla laiha, jos miehen haluaa. Piste.

Tän takia onkin kiva olla pullukka niin saa olla ihan rauhassa. Mä kun en miestä halua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi