Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina-Maija Palander on työtön ja saisi roskaton hommia

Vierailija
25.01.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201701242200058903_vi.shtml

Kuka tuon palkkaa kun kun huitelee Virossa ja Espanjassa ja ei sitoudu mihinkään pitkäksi aikaa

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen korkeakoulutettu työtön, ja lähtisin riemusta kiljuen vaikka tiskarin työhön! Kunhan sais edes Jotain!

Tervetuloa meidän ravintolaan töihin. Otetaan sut mielellään ja katsotaan nyt tulisitko oikeasti vai valehteletko vaan.

Vierailija
62/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tiedän Riinasta, että hänellä on hyvä ja monipuolinen kielitaito ja olisi varmasti nainen paikallaan jossain Lapin matkailujutussa. Missään nimessä ei kannata ottaa tiskarin paikkaa, sieltä on vaikea enää nousta hyviin hommiin. Toki jos ei kertakaikkiaan muuta saa. Itse olin vuoden työttömänä ja aktiivisesti hain alan töitä ja niin minua onnisti ja sain lopulta koulutusta vastaavan unelmatyön. Olen siitä vuosienkin jälkeen hyvin kiitollinen. Minusta on Suomen taloudenkin kannalta hölmöä jos korkeasti koulutetut laitetaan tiskareiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallella ei ole rahaa, ovat sen itse sanoneet.

Jonkun verran on kiinteistöjä.

Lapista voisi kummallekin löytyä töitä ja vielä samasta paikasta.

Kalle opettaa laskettelua ja Riinis hotellissa töissä.

Kielitaito on ja reipas olemus. Kyllä se töitä saa ja sit hoitaa Viron hotellia.

Vierailija
64/72 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ontikadta ei luovuta kuitenkaan

Ilmeisesti esimiestehtävät tähtäimessä, saa mennä ja olla miten tykkää mutta iso palkka juoksee koko ajan.

Vierailija
65/72 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM

Vierailija
66/72 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien aikana työttömyys on aiheuttanut Riina-Maijalle stressiä ja ruokahaluttomuutta, josta on seurannut laihtumista, ihon huonontumista ja hiustenlähtöä.

...

Riina-Maija kertoo Annassa, että hänelle on kyllä tarjottu töitä, muttei sellaisia paikkoja, joita hän voisi ottaa vastaan. Kotona tehtävä työ ei häntä kiinnosta, eikä provisiopalkattu myyntityö, sillä hänellä ei ole varaa ostaa työhön vaadittavaa asua.

Mikä on tämä mystinen "korkeakoulutus". Onko olemassa oikea tutkinto vai joku Trumpin kirjeopiston tasoinen ostodiplomi?

Vierailija
67/72 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellähän on jo oma matkailualan yritys ja siinä työmaa, jossa voi hyödyntää osaamistaan ja bisnestajuaan?

Kymmenen vuotta kotiäitinä ja puuttuva/vanhentunut koulutus. Itseluottamusta on, mutta liekö sekin katteetonta. Omat odotukset tulevaa työuraa kohtaan ainakin ovat kovat.

Verkostoja ja näkyvyyttä Palandereilla on, mutta riittävätkö ne avittamaan rouvan mieleiseensä työpaikkaan. Jään mielenkiinnolla seurailemaan tilannetta.

se on kallen yritys ja heillä on avioehto.

Arvelinkin että on avioehto, muuten luulis että olis jättänyt kallen jo aikoja sitten.

Vierailija
68/72 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien aikana työttömyys on aiheuttanut Riina-Maijalle stressiä ja ruokahaluttomuutta, josta on seurannut laihtumista, ihon huonontumista ja hiustenlähtöä.

...

Riina-Maija kertoo Annassa, että hänelle on kyllä tarjottu töitä, muttei sellaisia paikkoja, joita hän voisi ottaa vastaan. Kotona tehtävä työ ei häntä kiinnosta, eikä provisiopalkattu myyntityö, sillä hänellä ei ole varaa ostaa työhön vaadittavaa asua.

Mikä on tämä mystinen "korkeakoulutus". Onko olemassa oikea tutkinto vai joku Trumpin kirjeopiston tasoinen ostodiplomi?

Ja miten ei ole varaa ostaa työhön tarvittavaa asua? Kuinka kallis sellainen voi olla? Hevosia on vaikka kuinka ja monta ja ne vievät kyllä rahaa. Mutta jos riinan leipä on kiinni yhdestä työasusta, luulisi että kalle sponssaa edes sen verran että vaimo saa asunsa ja pääsee töihin. Kyllä vanhemmatkin varmaan lainaisivat rahat asuun. Ja ainahan voi sopia että maksaa takaisin heti kun pystyy. Jotenkin nuo riinan syyt kuulostavat vain tekosyiltä. Tuttavapiirissä on samanlainen tapaus joka keksii mitä kummempia tekosyitä kun ei opiskelu tai työnteko maita.

Vierailija
69/72 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole tradenomi...

Vierailija
70/72 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus Riiniksellä on? Eli mistä on valmistunut ja mikä ala?

Vierailija
71/72 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saa karenssia aina kun kieltäytyy työstä. Kuten muutkin..

Vierailija
72/72 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Riina tehnyt töitä Ontikassa. Ihan laidasta laitaan eli kyllä hänellä työkokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi