Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina-Maija Palander on työtön ja saisi roskaton hommia

Vierailija
25.01.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201701242200058903_vi.shtml

Kuka tuon palkkaa kun kun huitelee Virossa ja Espanjassa ja ei sitoudu mihinkään pitkäksi aikaa

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjän paikkoja varmaan löytyy.

Nyt olikin puhe töistä.

Vierailija
22/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tarkoittaa se, että hän on opiskellut kauppatieteitä (siellä täällä), hänellä on korkeakoulututkinto ja kokemusta kansainvälisistä tehtävistä?

Jos kyse on kauppakorkeakoulusta tai yliopistosta hankitusta tutkinnosta ja kansainväliset tehtävät muutakin kuin hymyilemistä, niistä kannattaisi mainita riittävän selvästi tuossa iltapäivälehteen laaditussa avoimessa työhakemuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Parempi kai toi tiskarin työkin on, kuin joku tukityöllistetyn pesti.

Vaikea kuvitella, että 10 vuotta työmarkkinoilta poissa ollut saisi saman tien tuon tason koulutusta vastaavaa työtä, kun alan yksittäiseen työpaikkaan on varmasti 500 muutakin hakijaa. Eiköhän aika monella työttömällä ole kuitenkin enemmän meriittiä lyhyemmän työttömyysjakson ja paremman työkokemuksen myötä.

Tiskarin työ on niin aliarvostettu! Katson niitä ihmisiä alaspäin, jota ajattelevat tiskarin homman olevan paskaduunia.

Ilman tiskareita tärkeimmät työvälineet mm. illallisravintoloista loppuisivat aika nopeasti. Meidän ravintolassa on tiskari, joka tiskaa ihan hemmetin nopeesti, on järjestelmällinen ja osaa toimittaa jokaikisen kipon ja kapon oikeaan paikkaan. Jos ei tuota osaa, keittiömestari huutaa kyllä niin että asiakkaatkin kuulevat. On hirmuisen stressaava työ jos ei osaa. Tuntipalkka meidän tiskarilla on n. 11-12e.

Vierailija
24/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen korkeakoulutettu työtön, ja lähtisin riemusta kiljuen vaikka tiskarin työhön! Kunhan sais edes Jotain!

Sä et ole tunnetu, Riinis on ja vielä hyvä kielitaito. On myös kaunis ja iloinen.

Sun täytyy tiskata mutta Riinis saa muita töitä.

No, hyvä kielitaito mullakin on, ja iloinenkin olen. Kaunis en, enkä tunnettu... Masentavaa. Enhän pääse edes tiskaamaan 😂

Vierailija
25/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että 10 vuotta työmarkkinoilta poissa ollut saisi saman tien tuon tason koulutusta vastaavaa työtä, kun alan yksittäiseen työpaikkaan on varmasti 500 muutakin hakijaa. Eiköhän aika monella työttömällä ole kuitenkin enemmän meriittiä lyhyemmän työttömyysjakson ja paremman työkokemuksen myötä.

Tiskarin työ on niin aliarvostettu! Katson niitä ihmisiä alaspäin, jota ajattelevat tiskarin homman olevan paskaduunia.

Ilman tiskareita tärkeimmät työvälineet mm. illallisravintoloista loppuisivat aika nopeasti. Meidän ravintolassa on tiskari, joka tiskaa ihan hemmetin nopeesti, on järjestelmällinen ja osaa toimittaa jokaikisen kipon ja kapon oikeaan paikkaan. Jos ei tuota osaa, keittiömestari huutaa kyllä niin että asiakkaatkin kuulevat. On hirmuisen stressaava työ jos ei osaa. Tuntipalkka meidän tiskarilla on n. 11-12e.

Hei, tarviiko tiskari hygieniapassin?

Vierailija
26/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkoittaa se, että hän on opiskellut kauppatieteitä (siellä täällä), hänellä on korkeakoulututkinto ja kokemusta kansainvälisistä tehtävistä?

Jos kyse on kauppakorkeakoulusta tai yliopistosta hankitusta tutkinnosta ja kansainväliset tehtävät muutakin kuin hymyilemistä, niistä kannattaisi mainita riittävän selvästi tuossa iltapäivälehteen laaditussa avoimessa työhakemuksessa.

Ja kun ei mainita, niin mitenhän mahtaa olla? :)

Vierailija
27/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun lähtee tiskariksi, sama palkka kuin lähihoitajana ja aivot vois laittaa narikkaan.

Tosin mulle ei tulla huutamaan, dementikoilta tai mielenterveysongelmaisilta sen hyväksyn, mutta normaalien on osattava käyttäytyä.

Olen nuorena tiskannut eli kokemustakin olisi.

Vierailija
28/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen korkeakoulutettu työtön, ja lähtisin riemusta kiljuen vaikka tiskarin työhön! Kunhan sais edes Jotain!

Sä et ole tunnetu, Riinis on ja vielä hyvä kielitaito. On myös kaunis ja iloinen.

Sun täytyy tiskata mutta Riinis saa muita töitä.

Tämä on loukkaavaa siksi, että se on niin totta :D

Vierailija
29/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö mun lähtee tiskariksi, sama palkka kuin lähihoitajana ja aivot vois laittaa narikkaan.

Tosin mulle ei tulla huutamaan, dementikoilta tai mielenterveysongelmaisilta sen hyväksyn, mutta normaalien on osattava käyttäytyä.

Olen nuorena tiskannut eli kokemustakin olisi.

Onko lähärin tuntipalkka muka vain 11-12 €?

Vierailija
30/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän on jo oma matkailualan yritys ja siinä työmaa, jossa voi hyödyntää osaamistaan ja bisnestajuaan?

Kymmenen vuotta kotiäitinä ja puuttuva/vanhentunut koulutus. Itseluottamusta on, mutta liekö sekin katteetonta. Omat odotukset tulevaa työuraa kohtaan ainakin ovat kovat.

Verkostoja ja näkyvyyttä Palandereilla on, mutta riittävätkö ne avittamaan rouvan mieleiseensä työpaikkaan. Jään mielenkiinnolla seurailemaan tilannetta.

Vierailija
31/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa yhdistelmää 10 vuotta kotiäitinä ja ei juuri työkokemusta oman kartanon ulkopuolelta.. Eli taitaa olla todella vieraantunut suomalaisesta työelämästä kun koulutukseen (mihin sellaiseen? mistä se loppututkinto on?) vetoamalla on haluamassa heti ns. kunnon hommiin.... Toki voi olla että suhteilla sellaisen saa, mutta voi myös olla kova tiputus tiedossa.

Vierailija
32/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Mitään työtä en sanoisi paskaduuniksi ja arvostan toki tiskaria. Mutta kyllä luulisi viikon perehdytyksellä olevan kenelle tahansa ihan selvää, mihin keittiössä astiat toimittaa. Tehokas työtapa sitten on sitten taitolaji.

Vierailija
33/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellähän on jo oma matkailualan yritys ja siinä työmaa, jossa voi hyödyntää osaamistaan ja bisnestajuaan?

Kymmenen vuotta kotiäitinä ja puuttuva/vanhentunut koulutus. Itseluottamusta on, mutta liekö sekin katteetonta. Omat odotukset tulevaa työuraa kohtaan ainakin ovat kovat.

Verkostoja ja näkyvyyttä Palandereilla on, mutta riittävätkö ne avittamaan rouvan mieleiseensä työpaikkaan. Jään mielenkiinnolla seurailemaan tilannetta.

se on kallen yritys ja heillä on avioehto.

Vierailija
34/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo palkata tänne Lappiin PR-mielessä johonkin näkyvään tehtävään. Niinhän ne urheilijatkin yleensä palkataan.

Vierailija
35/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuus on sulanut ja Viron paikka on iso rahanreikä eikä tuota mitään ainoastaan pitkää miinusta.

Liian leveästi ovat eläneet. 

Vierailija
36/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans korkeakoulutettu ja tällä hetkellä tiskarin hommatkin kelpaisivat, jos niistä saisi enemmän mitä työttömänä ollessa. 

Vierailija
37/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kun ei kerrota mikä korkeakoulututkinto on kyseessä niin yleensä se on joku muutaman kuukauden "mukatutkinto"  eli joku lyhyt kurssi eikä oikea kandi- tai maisteritason tutkinto.

Vierailija
38/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan ilmoittaa et on "liian kaunis töihin" :D

Onko tämän pakko pyöriä jatkuvasti otsikoissa? Siivousalalta töitä löytyy.

Itsekin siivoon työkseni. Ai niin. Pitäähän sitä kotonakin siivota, unohdin tuon kommentin tiskaamisesta :D

Vierailija
39/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulututkinto ei nykyään hirveästi paina, kun joka toisella sellainen taskussa. Monella alalla koulutetuista ylitarjontaa runsaasti. Tietysti jos on jokin todella speciaali tutkinto, niin ehkä sitten saattaa auttaa. Kyllä ne jutut opitaan usein ihan muualla kuin koulussa. Kannattaisi vaan ottaa niitä tiskaajan hommia vastaan ja sitten vapaa-ajalla kehitellä jotain omaa sivujuttua kiinnostuksen mukaan. Nykyään yhä useampi joutuu hakea tuloja sieltä ja täältä. Tietysti, jos koko elämä perustuu statukselle, niin voi olla korkea kynnys tehdä ns. paskaduunia. Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa siivoaako Riinis vessoja, tiskaako vai markkinoiko jotain turhaa tuotetta. Ottaisin tuon tiskaajan paikan vastaan mielelläni. Voisi olla ihan mukavaakin hommaa välillä.

Vierailija
40/72 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette kateellisia. Onhan Palanderin vaimolla varmaan suhteitakin, jolloin menisi hukkaan jossain Hesen takahuoneessa. Tässä näkee työkkärin tason.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme