Riina-Maija Palander on työtön ja saisi roskaton hommia
http://m.iltalehti.fi/viihde/201701242200058903_vi.shtml
Kuka tuon palkkaa kun kun huitelee Virossa ja Espanjassa ja ei sitoudu mihinkään pitkäksi aikaa
Kommentit (72)
Palannee Kuusamoon kunhan on saanut pumpattua Kallen tilit tyhjäksi. En käsittänyt että Kalle on ollut noin hävyttömän rikas...
(Voiko nainen tehdä miehestään miljonäärin? -Kyllä, jos mies on miljardööri)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisesti ovat kyllä raha-asiansa perheessä järjestäneet: "- On todella ärsyttävää pyytää toiselta koko ajan käyttörahaa joko ruokaostoksiin tai lasten vaatteisiin, Riinis jatkaa."
Käyttörahaa ruokaan ja lasten vaatteisiin??? Eikö nuo ole ihan itsestäänselviä asioita, joiden kustannuksiin myös mies osallistuu?
Itsestäänselvyykisä... tässä(kin) tapauksessa mies maksaa kaiken koska naisella ei tuloja ole!
Palanderit riutuu rahavaikeuksissa, johan sen kertoi ohjelma riemuloma palandereilla. Molemmat kusipäitä. Suuret luulot on molemmilla itestää, varmaan johtuu jostain sukupuolitaudista. He kiertävät veroja virossa. Heillä tunne-elämän ongelmia roppakaupalla. Toivottavasti menisivät hoitoon. Toivottavasti eivät saa ikinä "arvoisiaan" töitä.
Eikö nykyisin koneet tiskaa? Tiskari kuulostaa jotenkin 1980-lukulaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö teillä astiat itse koneeseen?
- Viimeiset 12 vuotta Kalle on elättänyt tätä perhettä, mutta nyt haluan omaa käyttörahaa, Riina-Maija toteaa.
Miksi näitä kutsuttiinkaan? Ei mitenkään epätyypillinen tapaus. Sattumoisin juuri kun mies on konkassa. Kai se sitten on pakko. Eikös se naisten koulutus mene taas tälläkin tavoin hukkaan?
Vierailija kirjoitti:
http://m.iltalehti.fi/viihde/201701242200058903_vi.shtml
Kuka tuon palkkaa kun kun huitelee Virossa ja Espanjassa ja ei sitoudu mihinkään pitkäksi aikaa
Perinteinen nainen:
Viimeiset 12 vuotta Kalle on elättänyt tätä perhettä mutta nyt haluan omaa rahaa.....
Eli toisinsanoen hän EI halua osallistua perheen kustannuksiin vaan Kalle maksaa kaikki kulut ja tämä yksi saa sitten tehdä omalla palkallaan mitä haluaa....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö teillä astiat itse koneeseen?
Itseasiassa kyllä. Meillä laitetaan astiat suoraan koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun lähtee tiskariksi, sama palkka kuin lähihoitajana ja aivot vois laittaa narikkaan.
Tosin mulle ei tulla huutamaan, dementikoilta tai mielenterveysongelmaisilta sen hyväksyn, mutta normaalien on osattava käyttäytyä.
Olen nuorena tiskannut eli kokemustakin olisi.Onko lähärin tuntipalkka muka vain 11-12 €?
Lähärin palkka 13-24€/h keskimäärin 17€/h ja lisät. Oikeasti hyvin palkattua väkeä mutta tietenkin myös tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisesti ovat kyllä raha-asiansa perheessä järjestäneet: "- On todella ärsyttävää pyytää toiselta koko ajan käyttörahaa joko ruokaostoksiin tai lasten vaatteisiin, Riinis jatkaa."
Käyttörahaa ruokaan ja lasten vaatteisiin??? Eikö nuo ole ihan itsestäänselviä asioita, joiden kustannuksiin myös mies osallistuu?
Itsestäänselvyykisä... tässä(kin) tapauksessa mies maksaa kaiken koska naisella ei tuloja ole!
Näin juuri. Taas saatiin mies kuulostaman siltä joka ei tee osuuttaan asioista vaikka mies tekee aivan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun lähtee tiskariksi, sama palkka kuin lähihoitajana ja aivot vois laittaa narikkaan.
Tosin mulle ei tulla huutamaan, dementikoilta tai mielenterveysongelmaisilta sen hyväksyn, mutta normaalien on osattava käyttäytyä.
Olen nuorena tiskannut eli kokemustakin olisi.Onko lähärin tuntipalkka muka vain 11-12 €?
Lähärin palkka 13-24€/h keskimäärin 17€/h ja lisät. Oikeasti hyvin palkattua väkeä mutta tietenkin myös tarpeellista.
Taas yksi hyvä leikkaus kohde. Valtio noikin elättää
Kuinkahan Kalle olisi voinut huippu-urheilla ja heilua ympäri maailmaa, jos Riina olisi ollut töissä ja vaatinut Kallea hoitamaan lapsia 50-50%? Kysyn vaan. Kyllä on turha ruikuttaa, että mies elättää perheen, kun akka lusmuilee. Olisi jäänyt Palanderilta miljoonat käärimättä, jollei koti olisi ollut kunnossa. Nämä miehet saisivat antaa vaimoilleen yhtä paljon kredittiä asiasta, kuin Patrik Laine antaa nyt äidilleen. Siinä on hyvä tyyppi!
Ei hänellä ole tarkoitustaan työllistyä, mutta työkläriin ilmoittautumalla pääsi työttömyyskorvauksen saajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänellä ole tarkoitustaan työllistyä, mutta työkläriin ilmoittautumalla pääsi työttömyyskorvauksen saajaksi.
Ja sinä tiedät sen mistä? Mutta jos noista työkkärin "työtarjouksista" kieltäytyy, niin yleensä siitä seuraa karenssi. Että ei kovin kestävä tie ole se. Ja jos muuten kykenee elämään, niin kuka tahtoo olla työkkärin kyttäyksen ja simputuksen alaisena ja odotella, että milloin taas kolhraa kohdalle "työtarjous".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Parempi kai toi tiskarin työkin on, kuin joku tukityöllistetyn pesti.
Vaikea kuvitella, että 10 vuotta työmarkkinoilta poissa ollut saisi saman tien tuon tason koulutusta vastaavaa työtä, kun alan yksittäiseen työpaikkaan on varmasti 500 muutakin hakijaa. Eiköhän aika monella työttömällä ole kuitenkin enemmän meriittiä lyhyemmän työttömyysjakson ja paremman työkokemuksen myötä.Tiskarin työ on niin aliarvostettu! Katson niitä ihmisiä alaspäin, jota ajattelevat tiskarin homman olevan paskaduunia.Ilman tiskareita tärkeimmät työvälineet mm. illallisravintoloista loppuisivat aika nopeasti. Meidän ravintolassa on tiskari, joka tiskaa ihan hemmetin nopeesti, on järjestelmällinen ja osaa toimittaa jokaikisen kipon ja kapon oikeaan paikkaan. Jos ei tuota osaa, keittiömestari huutaa kyllä niin että asiakkaatkin kuulevat. On hirmuisen stressaava työ jos ei osaa. Tuntipalkka meidän tiskarilla on n. 11-12e.
Mitään työtä en sanoisi paskaduuniksi ja arvostan toki tiskaria. Mutta kyllä luulisi viikon perehdytyksellä olevan kenelle tahansa ihan selvää, mihin keittiössä astiat toimittaa. Tehokas työtapa sitten on sitten taitolaji.
No tuo on kyllä niin paskapuhetta, että tänne asti haisee.
Ei se ole noin vain "kenelle tahansa" selvää minne menee, joillakin(melko usealla) katsos tulee juuri tämä " mullehan ei huudeta"-asenne sieltä hyvin vahvasti esiin. Ja sitähän ei siedetä työnantajan puolesta. Ravintolamaailma on niin julma ja raaka, suurimmat osat keittiömestareista omistaa kusipään maineen. Jos vänkäät vastaan asiasta, sulle sanotaan ettei tarvi enää tulla. Ja kuule, jos viikko menee oppiessa, ei tule kuuloonkaan. Kellään ei ensinnäkään oo aikaa sua perehdyttää, sua ohjataan eka tunti ja sen jälkeen saat olla omillas. Sulle kyllä huudetaan kun jotain tiettyjä lautasia tai vateja tarvitaan. Pahimmassa tapauksessa sulla on vastuussa patatiski SEKÄ asiakkailta tulevat tiskit. Siinä ei paljon ole aikaa miettiä mihinköhän tämä lautasmalli tuleekaan. Kokeilta tai tarjoilijoilta on turha kysyä, eivät he kerkeä vastaamaan kun on niin kiire koko ajan. Raaka ala siis kyseessä. Henkilöstökulut oltava minimissään ja mitä se tarkoittaa? Sitä, että tulot ja voitot revitään osaksi henkilökunnan selkänahasta.
Niitä tiskareita myöten.
Joku kysyi siitä hygieniapassista. Kyllä, useammassa paikassa se vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen korkeakoulutettu työtön, ja lähtisin riemusta kiljuen vaikka tiskarin työhön! Kunhan sais edes Jotain!
Sä et ole tunnetu, Riinis on ja vielä hyvä kielitaito. On myös kaunis ja iloinen.
Sun täytyy tiskata mutta Riinis saa muita töitä.No, hyvä kielitaito mullakin on, ja iloinenkin olen. Kaunis en, enkä tunnettu... Masentavaa. Enhän pääse edes tiskaamaan 😂
Käsitit väärin, tiskaamaan pääset mutta Riiniksen ei tarvitse siihen tyytyä.
Katsotaan vaan!
Ja ei mun mies menisi ainakaan tiskaamaan, kun on maisteri ja haki yli vuoden oman alan töitä ja lopulta sai työpaikan ja vielä hyvän sellaisen hyvällä palkalla.
Säälittävää jos haluaa olla maisteritiskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kans korkeakoulutettu ja tällä hetkellä tiskarin hommatkin kelpaisivat, jos niistä saisi enemmän mitä työttömänä ollessa.
En ole samaa mieltä. Sieltä tiskarin paikalta ei ole hyvä enää ponnistaa.
On tota paskaa munkin miehelle jauhettu mutta oltiin täysin samaa mieltä että hakee koulutusta vastaavaa työtä. Aivan sama mitä muut sanoo.
Nyt se työpaikka on eikä tarvitse tiskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tiedät sen mistä? Mutta jos noista työkkärin "työtarjouksista" kieltäytyy, niin yleensä siitä seuraa karenssi. Että ei kovin kestävä tie ole se. Ja jos muuten kykenee elämään, niin kuka tahtoo olla työkkärin kyttäyksen ja simputuksen alaisena ja odotella, että milloin taas kolhraa kohdalle "työtarjous".
Ei niistä tarvitse kieltäytyä vaan haastattelussa varmistaa ettei paikkaa saa. Se on kuule niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan Kalle olisi voinut huippu-urheilla ja heilua ympäri maailmaa, jos Riina olisi ollut töissä ja vaatinut Kallea hoitamaan lapsia 50-50%? Kysyn vaan. Kyllä on turha ruikuttaa, että mies elättää perheen, kun akka lusmuilee. Olisi jäänyt Palanderilta miljoonat käärimättä, jollei koti olisi ollut kunnossa. Nämä miehet saisivat antaa vaimoilleen yhtä paljon kredittiä asiasta, kuin Patrik Laine antaa nyt äidilleen. Siinä on hyvä tyyppi!
Ehdan lompakkoloisen puhetta.
Perustais kannattavan yrityksen.