Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"nainen, laita taloutesi kuntoon - ota käyttöön ammattilaisen treeniohjelma"-iltalehti

Vierailija
24.01.2017 |

http://m.iltalehti.fi/pinnalla/201701162200049473_iq.shtml

"Nainen, laita taloutesi kuntoon - ota käyttöön ammattilaisen treeniohjelma"

"Kulutamme enemmän kuin maapallomme kestää. Ostamme krääsää ja täytämme kotimme roinalla. On korkea aika ryhtyä toimeen."

Jutussa oli vinkkeja myös shoppailuun mutta luin suu auki tätä artikkelua. Jo muutamassa ekassa lauseessa naisen vastuulle kitattiin maapallon kulutus.

Kaikista naurettavinta oli jonkun kirjan mainostaminen lopussa. Jos minä haluaisin markkinoida talousneuvontakirjaa naisille, ei en tekisi sitä näin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Olin varma että joku mies olisi kirj tämän mutta olikin naistoimittaja. Oli kyllä huono juttu muutenkin.

Vierailija
2/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minustakin oli pöyristyttävä otsikko. Miehetkö ei tarvitse talousneuvontaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä nähnyt mitään erityistä vikaa tuossa markkinoinnissa. Voisin ostaakin kirjan, muuten paitsi että minulla on elämänperiaatteena törsätä ilolla kaikki mitä tulee, ja olla miettimättä tulevia sukupolvia :D

Vierailija
4/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selvitä tuntipalkkasi"-kohta oli paras. Ei jösses.

Vierailija
5/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wait what. En ikinä olidi uskonut mutta jokin tässä jutussa kolhaisi ikuisuus unessa olevaa feminismiäni. Juttuhan on ihan halventava.

Vierailija
6/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vaan copypastettu ja suomennettu jostai vai kuka kirjoittaa oikeasti tälläistä nykyaikana? Tämähän olisi jo kohu jossain hesarissa. Onneksi oli vaan iltis.

Vierailija
7/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen haluaa julkaista tälläisiä artikkeleita omalla nimellä :::D apua haha

Vierailija
8/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minustakin oli pöyristyttävä otsikko. Miehetkö ei tarvitse talousneuvontaa?

Miehet vasta tarvitsevatkin. Kyse on siitä, että sitä kannattaa tarjota sekä miesten, että naisten ääripäille eri tavalla. Muille riittää vähempikin.

Vierailija
9/11 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se miestenki kulutus ole ihan yhtä suurta kuin naistenkin.

Vierailija
10/11 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa naurettava "artikkeli"

Vierailija
11/11 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei tälläisestä ole tullut kohua. Aika rohkeaa toimittajalta tossahan voisi mennä maine. Eikun ainiin tää oliki iltalehti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi