Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos jätän 0e Visa-laskun maksamatta?

Vierailija
24.01.2017 |

Tuleeko maksumuistutus?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. En ole koskaan maksanut. Ihmetellyt vain.

Vierailija
2/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut ulosottoon, saat maksuhäiriömerkinnän ja elämästäsi tulee helvettiä. 0 euron takia. Mieti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, tulee korkoa 100%!!!!! Sitten olet pulassa sen 0 euron kanssa kun vaan jatkuvasti kasvaa korkoa.

Vierailija
4/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran noin kymmenen sentin visa-lasku. Ei tarvinnut maksaa. Ihmettelin kyllä mutta niin laskussa luki, ei tarvitse maksaa.

Vierailija
5/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, onko tällasta oikeasti?

(Mulla ei ole mitään luottokortteja, niin en tiedä.) Kuulostaa erikoiselta. :D

Vierailija
6/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipankki ei edes anna tehdä 0e tilisiirtoa.

Vierailija
7/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi ottaa mitään riskejä joten todennäköisesti maksaisin sen 0 euroa.

Vierailija
8/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipankki ei edes anna tehdä 0e tilisiirtoa.

Mulla antaa. Maksan sen joka kk kiltisti =)

Vierailija
9/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee joka kuukausi tuo 0€-lasku e-laskuna verkkopankkiin. Klikkaan poista ja se on siinä. Ei sellaista kuulu eikä tarvitse maksaa.

Vierailija
10/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti mennä pankkitiskille ja maksaa se. Pankki vetäisee palvelumaksua jonkun euron, mutta luottotietosi ovat puhtaat. Siitä kannattaa maksaa. Ei kannata menettää tulevaisuuttaan nollan euron laskun takia.

Vierailija
11/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee joka kuukausi tuo 0€-lasku e-laskuna verkkopankkiin. Klikkaan poista ja se on siinä. Ei sellaista kuulu eikä tarvitse maksaa.

Kiva antaa muille vääriä neuvoja. Totta kai se pitää maksaa, laskussa oleva viitenumero ei muuten välity pankille ja eivät saa laskua pois järjestelmistään. Sitten tulee huomatuksia ja korkolaskuja. Leikkaavat pian korttisi kahtia moisen leväperäisyden takia.

Vierailija
12/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita summaksi 0,01€

Vierailija
13/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva antaa muille vääriä neuvoja. Totta kai se pitää maksaa, laskussa oleva viitenumero ei muuten välity pankille ja eivät saa laskua pois järjestelmistään. Sitten tulee huomatuksia ja korkolaskuja. Leikkaavat pian korttisi kahtia moisen leväperäisyden takia.

Ymmärrän kyllä vitsiksi, mutta älä silti viitsi. 

Vierailija
14/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa yhdessä kuussa maksaa euro enemmän ja jonkun toisen kerran kaksi euroa vähemmän kuin olette vinguttaneet, niin selvää, miten luottokortit toimivat. Tai maksakaa yksi euro vääränä päivänä ennen laskun saapumista. Luottokortti on paljon monipuolisempi väline kuin luulisi. 

Vierailija
15/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni muutama vuosi sitten 0 euron vakuutusmaksu perintään, tuli helvetilliset perintäkustannukset jotka meni suoraan ulosottoon ja luottotiedot meni.

Siihen aikaan vakuutusmaksut ja niiden perintäkustannukset oli suoraan ulosottokelpoisia enkä vain tajunnut hoitaa tuota 0 euron vakuutuslaskun maksamista kun kuvittelin että homma menee oikeuden ratkaistavaksi, mutta menikin suoraan ulosottoon ja luottotiedot meni samantien ilman puolustautumis- tai valitusmahdollisuutta.

Tuon tapauksen jälkeen sitten lakia muutettiin että vakuutumaksujen pelkät perintäkustannukset ei ole enää suoraan ulosottokelpoisia, tavallaan ihan hyvä että muutos meni läpi mutta valitttavasti ei auttanut omiin luottotietoihin.

Vierailija
16/25 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni muutama vuosi sitten 0 euron vakuutusmaksu perintään, tuli helvetilliset perintäkustannukset jotka meni suoraan ulosottoon ja luottotiedot meni.

Siihen aikaan vakuutusmaksut ja niiden perintäkustannukset oli suoraan ulosottokelpoisia enkä vain tajunnut hoitaa tuota 0 euron vakuutuslaskun maksamista kun kuvittelin että homma menee oikeuden ratkaistavaksi, mutta menikin suoraan ulosottoon ja luottotiedot meni samantien ilman puolustautumis- tai valitusmahdollisuutta.

Tuon tapauksen jälkeen sitten lakia muutettiin että vakuutumaksujen pelkät perintäkustannukset ei ole enää suoraan ulosottokelpoisia, tavallaan ihan hyvä että muutos meni läpi mutta valitttavasti ei auttanut omiin luottotietoihin.

En oo koskaan omistanut luottokortteja, en oikeasti osaa sanoa onko tämä (jopa ilmiselvä) vitsi vai ei. Jos toi on totta, niin sehän olisi ihan älytöntä, mutta toisaalta... kyllähän älyttömiä asioita tapahtuu.

Vaikea joskus tajuta huumoria tekstistä, kun aiheesta ei ole itsellä hajuakaan.

Vierailija
17/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä noita 0e laskuja yleensä lähetetään? Luulis että noi osattais jättää lähettämättä nyky tietotekniikan keinoin.

Vierailija
18/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään lasku vaan tiliote.

Vierailija
19/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään lasku vaan tiliote.

Näkyy vahvistamattomana laskuna verkkopankissa. Eli on lasku.

Vierailija
20/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin kahdesti vuodessa se 0€ maksu. Luottokorttimaksuni tulee siis e-laskuna nettipankkiin, ja kahdesti vuodessa se on 0€. Hyväksyn maksun aina, ja se menee maksuun.

Tämähän johtuu siitä, että olen luottokorttia ottaessani valinnut lyhennysvapaiksi kuulausiksi nämä kaksi. Muistaakseni ne olisi automaattisesti tullut jotkut vaan luottokorttia tilatessa, mutta huomasin tämän ja menin vaihtamaan että vaikka toukokuu ja marraskuu. Näistä siis tulee lasku, varmaan kirjanpidon tms takia, mutta summa on 0€.

En tiedä mikä muilla on syynä, mutta osalla voi ainakin olla tämmöinen, vaikka ette sitä tietäisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi