Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tuosta Kandit-ohjelmasta mieleen, että kuuluuko lääkärien perusopintoihin naisten gynekologinen sisätutkimus käytännössä?

Vierailija
24.01.2017 |

Kunhan mietin noitakin nuoria poikia, että miten luontevasti onnistuisi terveyskeskuksessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se tosi ikävää, jos ei kuuluisi opintoihin. Pamahtaisivat sitten ensimmäiseen työpaikkaansa terveyskeskukseen, ilman että olisi kertaakaan harjoitellut... Täälläpäin ainakin nomaalit alapäävaivat hoidetaan ihan terveyskeskuksessa ja siellä voi olla ihan kuka tahansa nuori kandi vastassa. Siinä vaiheessa ainakin itse toivoisin, etten ole ensimmäinen toosa, jonka kyseinen lääkäri on IRL nähnyt.

Vierailija
22/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut jo käynnistettävänä pari päivää kun mulle laitettiin lääkärin ja kolmen kandin voimin ballonki. Jokainen tietty teki myös sisätutkimuksen. No ei siinä mitään mutta seuraavana päivänä kun ballonkia poistettiin oli kandien joukossa tosi herttaisen oloinen poika jolle taisi olla eka kerta kun näki naisen sukupuolielimet. Kun tuli hänen vuoronsa sisätutkimukseen työnsi hän sormiaan jonnekkin ihan muualle ja kipu oli viiltävä. Poikarassu koitti tehdä sisätutkimuksen muistaakseni neljä kertaa kunnes mun oli pakko viheltää peli poikki sillä en kestänyt enää turhaa kipua supistusten lisäksi. Harmi sinällään, kävi sääliksi sitä poikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisinta on kun potilas kostuu sisätutkimusta tehdessä. Olen kuitenkin kuin en huomaisi sitä. Niin käy useiten nuorillenaisille jotka eivät ole synnyttäneet.

Vierailija
24/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallisinta on kun potilas kostuu sisätutkimusta tehdessä. Olen kuitenkin kuin en huomaisi sitä. Niin käy useiten nuorillenaisille jotka eivät ole synnyttäneet.

Taas lassukka pervofantasioimassa.

Vierailija
25/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu myös synnytykseen osallistuminen.