Onko sinusta noloa kävellä esim. McDonald'sin paperikassi kädessä kotiin?
Haluaisin tietää onko minulla kohtalotovereita. Tykkään silloin tällöin herkutella, mutta minusta on jotenkin noloa syödä yksin hamppariravintolassa ja vielä nolompaa kantaa sitä kassia kotiin. En tiedä mikä siinä on. Ehkä se, että nykyään kaikki syövät niin hienosti.
Kommentit (46)
Nolottaa niin paljon että usein laitankin sen pussin päähäni jotta kukaan ei tunnistaisi minua.
Ei, mutta tilaaminen hävettää. Mua kuumottaa jos joskus käyn ostamassa kebab-annoksen mukaan. En tajua mikä siinä on niin noloa..
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä näe tuossa mitään noloa. Aika epävarma saa olla, jos noin pieni asia tuntuu nololta tai hävettävältä. Ei ne vastaantulevat ihmiset sua todennäköisesti muista, jos joskus vastaan sattuisivat kävelemään uudestaan eivätkä varmasti sitäkään, jos sulla se mäkkärin pussi on kädessä ollut eivätkä muistaisi sitäkään, jos satut joskus mäkkärissä syömään ihan yksin. Onpa taas ongelmat aikuisella ihmisellä. Moni häpeää tuollaisia asioita joskus alle parikymppisenä, sen jälkeen ainakin musta tuntuu oudolta, jos joku jotain tuommoista häpeää.
No mutta entä jos tutut näkee?
Luulin keskustelua avatessa, että noloa olisi se, että oikein esittelee kannattavansa riistofirmaa ja lihansyöntiä eikä se, että oli käynyt syömässä niin halvalla. =DDD
M35
Jos on liian noloa, älä mene Mäkkäriin lainkaan. Tai mene, mutta naamioidu esim. paperipussiin tai vappunaamariin, niin kukaan ei tunnista sinua.
Mua ei haittaa, jos joku kulkee hampparikassi kädessään kotiinsa. Mitä se mulle kuuluu, mitä kukakin syö. Hampparipaikoissa voi myös käydä yksin syömässä, eikä nolota yhtään.
Minulla on ihan tarpeeksi mietittävää omissa asioissani. Ei kiinnosta jonkun ruokapussit.
Vierailija kirjoitti:
Minä sujautan sen paperikassin yleensä muovikassiin, josta se ei näy :)
Hesburgerin muovikassiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan tarpeeksi mietittävää omissa asioissani. Ei kiinnosta jonkun ruokapussit.
Niin varmaan. Kuitenkin tällainen keskustelu kiinnostaa?
"Me ollaan kohtalotovereita, tiedän sen. Kumpikin yhtä vähän syyllinen. Kummankin takana vuosien yksinäisyys".
Ei hävetä. En mieti koskaan (mistään muustakaan asiasta) mitä muut ajattelevat minusta, enkä ikinä katso mitä pussukoita ihmiset kantavat mukanaan. Ei hävetä myöskään syödä ravintolassa yksin.
Vierailija kirjoitti:
niin ja limsat kaatuu ja kastelee koko paskan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tilaaminen hävettää. Mua kuumottaa jos joskus käyn ostamassa kebab-annoksen mukaan. En tajua mikä siinä on niin noloa..
Wolt on tähän hyvä. Voi tilata puhelimella ja sit käydä vaan nopee noutamassa ku on valmis ( jos ei halua maksaa kotiinkuljetus). Ainoa ongelma et joskus ne mokaa tilauksen kanssa ja kestää vitu kauan.
Pizzalaatikon kantaminen yksin kotiin hävettää enemmän jos kävelee kävelytiellä jonka vieressä on vilkas autotie. Syön harvoin kyllä pitsaa. Pienen mäkkärikassin kantaminen ei niin paljoa.. Silloin kyllä kaikista eniten kun asuin entisellä paikkakunnallani jossa kaikki tunsivat toisensa ja kaikki kyyläs. Tämmöinen hävettää myös semilihavana naisena jos ostan kasan mässyä kaupassa ja jonossa tulee takana joku komea mies tai vastaavaa. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin ja limsat kaatuu ja kastelee koko paskan.
Ei minulla ainakaan. Ainakin Hesburgerissa limsa pakataan melko hyvin sinne paperipussiin. Tietysti jos heiluttelee kassia ympäriinsä, niin kaikki kastuu.
Näin huomattavan ylipainoisena kyllä todellakin hävettää, sitä oikein tuntee ne todelliset tai kuvitellut paheksuvat katseet kun tulee ihmisiä vastaan. Myös mäkkärissä tilaaminen hävettää samasta syystä, siksi käynkin hyvin harvoin ja otan mukaan muovipussin, johon paperikassin saa piiloon.
Kyllä, en ole sinut itseni enkä painoni kanssa.
Säästä paperikassi seuraavaa käyntiä varten. Leikkaa siihen silmäreiät ja laita päähäsi. Kukaan ei tunnista sinua, eikä nolota! :)
On noloa, jos kantaa viikko tolkulla. Mutta silloin tällöin, niin ei silloin. Hassua, että joku muukin nolostuu :D
Vierailija kirjoitti:
Säästä paperikassi seuraavaa käyntiä varten. Leikkaa siihen silmäreiät ja laita päähäsi. Kukaan ei tunnista sinua, eikä nolota! :)
Laitan päähäsi kun olet lähtemässä töihin.
Ei. Musta on ihan sama mitä ihmiset musta ajattelee.
Mä ite tiedän kuka ja mikä mä oon.
Minkä takia mun pitäis välittää joidenkin tuntemattomien mielipiteistä?
Tai edes uhrata ajatusta sille, mitä ne mahtaa musta ajatella?
Minulla on aina mukana vedettävä matkalaukku niin ei tarvi nolostella minkään ostoksen kanssa.