Mikä on mielestäsi Eppu Normaalin paras biisi?
Kommentit (48)
Kaikki häipyy, on vain nyt.
Vaihtoehtoisesti Poliisi pamputtaa taas. Riippuu siitä, millä tuulella satun olemaan. :D
Murheellisten laulujen maa! Tulee mieleen syksy 1982. Olin 16v.
kiikkustuolissa istun
ja sinua muistelen
muistini tylsillä luistimilla
luoksesi luistelen
siihen kesään kauan kauan sitten
syksyksi kääntyneeseen...
(vihreän joen rannalla)
pari muuta kandidaattia:
voi kuinka me sinua kaivataan
savuna ilmaan
Kun olet poissa.
En oikeestaan muuta musiikkia kuuntele kun Eppuja. Tulee mieleen oma isä jonka kanssa pennusta asti kuunneltiin Eppuja c-kasetista.
Vanhat hyvät ajat.
N25
Vierailija kirjoitti:
Kun olet poissa.
En oikeestaan muuta musiikkia kuuntele kun Eppuja. Tulee mieleen oma isä jonka kanssa pennusta asti kuunneltiin Eppuja c-kasetista.
Vanhat hyvät ajat.
N25
Kiva isi. :)
Vihreän joen rannalla se ehkä voisi olla minullakin, mutta kun se ja moni muukin suosikkini (mm Kun olet poissa, Kaikki häipyy, on vain nyt) on jo mainittu, niin sanotaan nyt sitten Tahroja paperilla, kun sitä ei vielä kukaan ole maininnut.
Mutta pahahan niitä on peremmuusjärjestykseen laittaa, kun runsaudenpula on valtava.
Jaksan aina vaikuttua siitä vertaus- ja mielikuvasta, että
"ajatukseni kuin perhoset hullut
lamppua loistavaa
kiertelevät kun yö on tullut rataa
itseään toistavaa"
Voimakas tunneside tätä kappaletta kohtaan johtuu varmasti siitä, että 25v sitten (apua miten aika rientää!!!) teininä kuuntelin tätä ulkona syysillassa toivottoman ihastuneena, ja näin yöperhosten tanssivan pihalampun ympärillä. Muistijälki on vahva, muistan tuoksut, illan viileyden ja tunnelman. Siitä lähtien joku on aina liikahtanut sisälläni tämän kuullessani 😊 Oi ihana tunteellinen nuoruus 😊
Vierailija kirjoitti:
Kun olet poissa.
Vanhat hyvät ajat.
N25
Tahroja paperilla
En ole menossa minnekkään
Ei missään tule minun luokseni, minun vuokseni
Nyt ryyppämään... en tiedä mikä sen biisin oikea nimi on, mutta hyvät sanat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ryyppämään... en tiedä mikä sen biisin oikea nimi on, mutta hyvät sanat.
Baarikärpänen
Poltan loppuun tupakin tai Akuntehdas.
Vihreän joen rannalla