Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan 10v pojalle 2 pussia nuudeleita ja yhden roiskeläpän joka päivä ja koulu terveyden hoitaja valitti sen nousseesta painosta!!?

Vierailija
24.01.2017 |

Se mitään sille ämmälle kuullu! Nuudelit on ihan terveellinen väli pala tai isompaankin nälkään menee

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että kehtaakin.

ps. mä syön lounaaksi juuri nyt nuudelia. nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valitti meilläkin, inisivät, että maitoa pitäisi juoda alle litra päivässä. Nyt olen onnellinen 130-kiloinen mies.

Vierailija
4/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu. Ostat sille jatkossa vaan yhen pussin nuudelia ja roiskeläpän. Tai kaks pussia nuudelia, mut roiskeläppä pitää jakaa kahdelle päivälle. Vaihda kokis laittiin. Problem solved. Ole hyvä.

Vierailija
5/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ha. Roiske läppä herkku pala. Yli paino uh kaa. Syötte kö kasvik sia ollen kaan?

Vierailija
6/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vittu. Ostat sille jatkossa vaan yhen pussin nuudelia ja roiskeläpän. Tai kaks pussia nuudelia, mut roiskeläppä pitää jakaa kahdelle päivälle. Vaihda kokis laittiin. Problem solved. Ole hyvä.

No mistäs se kokis ilmaantui?

Vierailija
7/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko ruokaa ollenkaan?

Vierailija
8/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö nolla. Siis nuudelien.

Vierailija
9/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin kyllä on hyvin hyvin epäterveellset ruuat lapsella...

Vierailija
10/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no paljonkos se sinun pikku-possusi painaa?

Mun 10v poika painaa 35kg ja pituutta 150kg. Pakko myöntää, että meillä syödään välillä epäterveellisesti, mutta lapsi harrastaa futista useamman kerran viikossa ja siihen vielä matsit päälle. Eipä pääse tuolla liikuntamäärällä paino nousemaan liikaa.

Vierailija
11/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitää ruokaa ole. Ja ei ihme että joku puuttuu. Tietysti joskus ihan ok mutta ei jatkuvasti. Kyllä lapsen oikea ruokavalio on vähä toista; )

Psst ihan hyvä provo :P

Vierailija
12/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs se kokis ilmaantui?

No pitäähän noi ruoat nyt jollakin alas huuhtoa. Vai ihanko meinasit, että maitoa tai vettä kaveriksi :D

Vierailija
13/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pikanuudelit tavallisiin nuudeleihin, jotka syödään wokattujen kasvisten kanssa. Nuo pikanuudelit sisältävät aika paljon rasvaa ja paljon suolaa, mutta toki niitä joskus voi syödä. Sama koskee einespizzoja, mutta valitse niistä vähäkalorisimmat tai tee itse pizzaa vähärasvaisin päällyksin.

Jos lapsen paino on jo nousussa on helpompi pysäyttää painon nousu kuin ruveta myöhemmin laihduttamaan.

Olet vastuussa lapsestasi, älä tee hänelle karhunpalvelusta!

Vierailija
14/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ha. Roiske läppä herkku pala. Yli paino uh kaa. Syötte kö kasvik sia ollen kaan?

Pah, meillä on jänisten kanssa sopimus: minä en syö kaninruokaa, eikä kanit syö mun ruokaa ehe ehe.

15/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika kyllä tykkää kokiksesta ja minä keitän sitä kattilassa hiljalleen että saadaan turha vesi haihtumaan siitä, juotan sitten pojalle sitä tiivistettyä kokista, että saa edes jotain ravintoa. Muutenhan se on pelkkää vettä se kokis.

Ja Grandiosa menee aamupalaksi, pari pillimehua siihen kyytipojaksi ettei palat jää kurkkuun. Koulumatkalle evääksi karkkipussi ettei sokerit laske liikaa, ja välitunneilla poika syö muutaman Jacky makupalan tai muita vanukkaita. Kouluruuan lisäksi sitten lounaalla pari suklaapatukkaa, ja kaksipaketti on mukana iltapäiväkerhossa ettei ala heikottaa.

Kotiin tullessa pojalla onkin jo kiljuva nälkä, se lähtee onneksi parilla Grandiosalla. Pussi Fanipaloja menee siinä vielä illan mittaan telkkaria katsellessa, ja iltapaksi sitten riisimuroja iso kulhollinen ja litra maitoa. Yöllä poika joskus tietysti vielä itkee nälkäänsä, onhan hän vielä niin pieni 12 vee, että ei koko yötä voi jaksaa ilman yösyöttöä. Tuttipullosta juotan sitä tiivistettyä kokista, kyllä sillä yleensä pärjätään aamuun jopa 2-3 tunnin pätkissä. Ihana nähdä, miten lapsi on terve ja kasvaa. Ai niin, unohdin Omar-munkit, niitä pitää olla aina!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea paskaa ihmiset syöttää lapsilleen...

Vierailija
17/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini myös syötti tuollaista ja sitten pilkkasi, että olen lihava. 1+1

Vierailija
18/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitä mama pika nuudeleita ja sitten atrian jauhe liha pizza

ap

Vierailija
19/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda pikanuudelit tavallisiin nuudeleihin, jotka syödään wokattujen kasvisten kanssa. Nuo pikanuudelit sisältävät aika paljon rasvaa ja paljon suolaa, mutta toki niitä joskus voi syödä. Sama koskee einespizzoja, mutta valitse niistä vähäkalorisimmat tai tee itse pizzaa vähärasvaisin päällyksin.

Jos lapsen paino on jo nousussa on helpompi pysäyttää painon nousu kuin ruveta myöhemmin laihduttamaan.

Olet vastuussa lapsestasi, älä tee hänelle karhunpalvelusta!

Nyt alko tekee mieli nuudelia wokatuilla kasviksilla ja kanalla 😨

20/27 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda kinuskikastiketta!

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän