Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki lapseni on nyt täysi-ikäisiä

Vierailija
24.01.2017 |

Jihuu. Ei enää vanhempainvartteja, puheluita opettajilta eikä wilmaa. Hyvä minä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voitkin sitten keskittyä opiskelemaan äidinkieltä, jotta osaat jatkossa kirjoittaa virheittä.

Onneks lapsilla oli ihan mukavia opettajia. En jaksa nyt opiskella, koska se näkyy näivettävän aivot ja huumorintajun. Tanssin mielummin ja suosittelen sitä sullekin. T:ap

Vierailija
42/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muka kivaa, kun lapset lähtevät kotoa? En usko. Eihän niistä mitään hämminkiä edes ole sen jälkeen, kun osaavat puhua ja käydä vessassa itse.

On se. Alussa on tietenkin haikeutta ja huolta, mutta se vaihtuu iloksi, kun huomaa lapsen pärjäävän. Tuohonhan se vuosien kasvatus tähtää.

Miehen kanssa on mukava olla kahdestaan. Aikaa on vaikka mihin, kun kotitöiden määrä romahti. Enää ei ole kiire töistä kotiin laittamaan ruokaa vaan voi mennä kaupungille syömään tai kuitata ruokailu voileivillä. Kauppareissutkin sujuu nopsaan eikä tarvitse kantaa selkä vääränä painavia kasseja. Pyykkiä pestään koneellinen viikossa eikä tiskikonekaan pyöri päivittäin. Rahaakin säästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota odotellessa... Viiden vuoden päästä kuopus melkein 19v. Voin muuttaa pieneen yksiöön, säästyy rahaa ja pystyn opiskelemaan lisää... Toki surettaa ettei lapsille jää lapsuudenkotia johon tulla aina käymään, mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
44/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota odotellessa... Viiden vuoden päästä kuopus melkein 19v. Voin muuttaa pieneen yksiöön, säästyy rahaa ja pystyn opiskelemaan lisää... Toki surettaa ettei lapsille jää lapsuudenkotia johon tulla aina käymään, mutta kaikkea ei voi saada.

Vuodet vierii nopeesti, välillä liiankin nopeesti. Älä sure, lapset tulee sua katsoon ei niitä seiniä. T:ap

Vierailija
45/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta ?,  ja minun lapsistani kuopus tuli 18 vuotiaaksi jo yli kymmenen vuotta sitten.

Olen jo isoäitiytynytkin.

Ihanaa todellakin kun saa lapset aikuisiksi, ja etenkin kun muuttavat pois lapsuudenkodistaan, ja saa jälleen olla kahden kesken oman rakkaan aviomiehensä kanssa!

On tottakai välillä mukavaa tavata omia aikuisia lapsia kumppaneineen ja lapsenlapset tuovat elämäämme iloa ja sitä elämisen rikkautta siltä osin.  On mukavaa päästä seuraamaan omien lastensa lapsien kasvuakin.  Uutta ihminen kaipaa aina vaan.

Vierailija
46/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Mulla on vielä noin 1,5 vuotta elatusvelvollisuutta jäljellä... :D

Ja me jotka tiedämme paremmin huutonauramme kun kuvittelet elatusvelvollisuuden päättyvän siihen, kun lapsi tulee täysi-ikäiseksi.

Minä ainakin tiedän paremmin kuin sinä, että kyllä meidän lapsemme ainakin täysi-ikäisyyttään eivät enää ole olleet meidän elätettävänämme, mutta sääli, jos sinun lapsesi vielä aikuistuttuaan vaativat sinulta rahaa elämiseensä tai pyörivät vieläkin nurkissasi työttöminä tai muuten vaan aikaansaamattomina luusereina vailla opiskelupaikkaakin.

Ja minun lapseni ovat asuneet jo omillaan monia vuosia, ja menestyneet elämässään kaikella tavoin, josta olenkin lastemme isän kanssa ylpeitä!

Vierailija
47/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö vasta ?,  ja minun lapsistani kuopus tuli 18 vuotiaaksi jo yli kymmenen vuotta sitten.

Olen jo isoäitiytynytkin.

Ihanaa todellakin kun saa lapset aikuisiksi, ja etenkin kun muuttavat pois lapsuudenkodistaan, ja saa jälleen olla kahden kesken oman rakkaan aviomiehensä kanssa!

On tottakai välillä mukavaa tavata omia aikuisia lapsia kumppaneineen ja lapsenlapset tuovat elämäämme iloa ja sitä elämisen rikkautta siltä osin.  On mukavaa päästä seuraamaan omien lastensa lapsien kasvuakin.  Uutta ihminen kaipaa aina vaan.

Totta puhut. Meillä asuu vielä 2 kotona ja saa asua niin pitkään kun haluaa. Mummous on tosiaan ihanaa:) T:ap

Vierailija
48/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän lusikkani tähän soppaan ja sanon minäkin, että oli se vaan kiva kun koululaitoksesta pääsi eroon! Kun nuorinkin kirjoitti ylioppilaaksi olin valtavan onnellinen! Ei enää konflikteja opettajien kanssa eikä enää myöskään pakollisia sukulaisjuhlia. Ei mun nuoreni mitään raggareita ollut mutta opettajat aiheutti kyllä välillä harmaita hiuksia mulle.

Se on juhlan paikka jos saa lapsensa onnistuneesti oman elämän alkuun ja täyspäisinä. Ja tosiaan koululaitosta ei tule pätkääkään ikävä. Ei ole se putiikki tullut myönteisessä mielessä tähän päivään vieläkään.

Minun jo aikuiset lapseni suorivat koulunsa lukio myöten vallan huipputodistuksin, ja mitään ongelmia ei ollut kouluaikana kenenkään opettajan kanssa, eikä muutoinkaan lastemme koulun käyntien kanssa. Nyt jo aikuisilla lapsillamme ammatit hanskassa, ja hyvät sellaiset, yhdellä vielä kylläkin yliopisto-opinnot himpun verran kesken, mutta hyvältä näyttää ja töissä on jaksanut käydä opiskelujensa ohella koko ajan.  Itse ja lastemme isä voimme olla enemmän kuin tyytyväisiä saavutukseemme lastemme suhteen. Kunnon kansalaisia, eikä mitään kriminaaleja tai mieleltään heilahtaneita lusmuja.

Vierailija
49/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja me jotka tiedämme paremmin huutonauramme kun kuvittelet elatusvelvollisuuden päättyvän siihen, kun lapsi tulee täysi-ikäiseksi.

Minä ainakin tiedän paremmin kuin sinä, että kyllä meidän lapsemme ainakin täysi-ikäisyyttään eivät enää ole olleet meidän elätettävänämme, mutta sääli, jos sinun lapsesi vielä aikuistuttuaan vaativat sinulta rahaa elämiseensä tai pyörivät vieläkin nurkissasi työttöminä tai muuten vaan aikaansaamattomina luusereina vailla opiskelupaikkaakin.

Ja minun lapseni ovat asuneet jo omillaan monia vuosia, ja menestyneet elämässään kaikella tavoin, josta olenkin lastemme isän kanssa ylpeitä!

Älä viitsi. Saat varmaan vaan kuraa niskaas. Kukin kasvattaa tyylillään, eikä tää ole mikään kilpailu. T:ap

Vierailija
50/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en nyt tiedä voitko itseäsi kauheasti onnitella, jos koulunkin kanssa ollut nuorilla vaikeuksia (puhelut opettajilta) ...

Ikävä ihminen ja varmasti lapseton...

Lapseton en ole. Ikävä ihminen varmaankin, kun korvaani särähtää ap:n viesti. Ihan kauheinta kaikesta on ollut yhteistyö koulun ja opettajien kanssa. Kun siitä on päästy eroon, niin riemulla ei rajoja.

Soitot opettajilta kuulostaa siltä, että koulussa on oltu huolissaan. Aika helpolla soittoja normaalisti ei tule. Opettajat näkevät lapset /nuoret eri tilanteissa kuin vanhemmat kotona.

En ymmärrä miksi osa vanhemmista (onneksi kuitenkin vähemmistö) ei kykene yhteistyöhön lastensa opettajien kanssa. Ottaako totuuden kuuleminen niin lujille? Nykykoulussa annetaan kuitenkin myös positiivista palautetta.

T. Ope

Lue tekstisi. Et pysty välttämään besserwisseröintiä edes keskustelupalstalla. Siksi on ilo päästä sinusta eroon. Avasit tämän keskustelun vain saadaksesi sanoa tuon. Menevän kitisemään sinne openhuoneeseen kaltaistesi joukkoon ja opi tämä: yhteistyö on kaksisuuntaista.

Vierailija
51/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen sain aikuiseksi ilman ainuttakaan puhelua opettajalta, eikä vanhempainvarttejakaan onneksi ollut kuin kerran vuodessa, nehän on ihan kivoja kun kehutaan lasta ym diibadaabaa.

No kaksi on vielä ekalla luokalla, saas nähdä koska alkaa opettaja soitella, ja wilmaa inhoan, se tuli kun esikoinen oli yläasteella, koskaan en siellä käynyt kuin vasta viimeisessä pakossa loppuvuonna kun piti kuitata lapsen poissaolot. Nyt olen jättänyt wilman miehen huoleksi.

Vierailija
52/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Saat varmaan vaan kuraa niskaas. Kukin kasvattaa tyylillään, eikä tää ole mikään kilpailu. T:ap

Ap:lle ihmettelyäni:   Siis miksi pitäisi saada kuraa niskaani siitä, että olen onnistunut omien lasteni suhteen kasvatuksessa siinä suhteessa, että he ovat tällä hetkellä ainakin ihan kunnollisia kansalaisia, ja menestyviä nuoria ihmisiä, ja kun koulut ovat heillä menneet paremmin kuin hyvin, niin miksi siitä ei saisi olla vanhempina tyytyväinen ja lasten puolesta onnekas?

Ainiin se on se perisuomalainen kateus, jota hehkutukseni aiheuttaa. Sehän se!!!!

Vierailija
53/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen vasta 44 kun kumpikin täysi-ikäisiä.

Olen nyt 40 ja lapset 22 ja 14 . Peräti 8 vuoden ikäero. AINA OLLUT HELPPOA!

Iso ikäero + älykkäät fiksut lapset.

Vierailija
54/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en nyt tiedä voitko itseäsi kauheasti onnitella, jos koulunkin kanssa ollut nuorilla vaikeuksia (puhelut opettajilta) ...

Ikävä ihminen ja varmasti lapseton...

Lapseton en ole. Ikävä ihminen varmaankin, kun korvaani särähtää ap:n viesti. Ihan kauheinta kaikesta on ollut yhteistyö koulun ja opettajien kanssa. Kun siitä on päästy eroon, niin riemulla ei rajoja.

Soitot opettajilta kuulostaa siltä, että koulussa on oltu huolissaan. Aika helpolla soittoja normaalisti ei tule. Opettajat näkevät lapset /nuoret eri tilanteissa kuin vanhemmat kotona.

En ymmärrä miksi osa vanhemmista (onneksi kuitenkin vähemmistö) ei kykene yhteistyöhön lastensa opettajien kanssa. Ottaako totuuden kuuleminen niin lujille? Nykykoulussa annetaan kuitenkin myös positiivista palautetta.

T. Ope

Lue tekstisi. Et pysty välttämään besserwisseröintiä edes keskustelupalstalla. Siksi on ilo päästä sinusta eroon. Avasit tämän keskustelun vain saadaksesi sanoa tuon. Menevän kitisemään sinne openhuoneeseen kaltaistesi joukkoon ja opi tämä: yhteistyö on kaksisuuntaista.

Kiitos sulle. Sanoit nätisti sen, minkä mun teki mieli sanoa kirosanojen saattelemana:) T:ap

Vierailija
55/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkien poikien äidit elävät ihan erilaista elämää, kuin 10-17 vuotiaiden itseään esittelevien ja somessa itseään esittelevien itseään jakavien TYTTÖPENSKOJEN mamat..

Muistakaas tämä.

Lisäksi jos poika rauhallinen, lahjakas matikassa, analyyttisesti jne niin elämä on harmoniaa ja rahantuloa.

Ei käy kateeks objekti..huomionhakuperheitä... ei toivottuja raskauksia, yms paskaa

Jo omeglet, periscopet , instat ym PASKAT KERTOO, ETTÄ OPETTAKAAS NIILLE KUSIVITUILLE ETTÄ HANKKIKAA ELÄMÄ SEN ITSENNE ESITTELYJEN SIJAAN!!!!!!!

Vierailija
56/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle ihmettelyäni:   Siis miksi pitäisi saada kuraa niskaani siitä, että olen onnistunut omien lasteni suhteen kasvatuksessa siinä suhteessa, että he ovat tällä hetkellä ainakin ihan kunnollisia kansalaisia, ja menestyviä nuoria ihmisiä, ja kun koulut ovat heillä menneet paremmin kuin hyvin, niin miksi siitä ei saisi olla vanhempina tyytyväinen ja lasten puolesta onnekas?

Ainiin se on se perisuomalainen kateus, jota hehkutukseni aiheuttaa. Sehän se!!!!

Et sä tiedä toista paremmin, miten kukin lapsensa kasvattaa. Jokainen meistä tekee parhaansa ja saa nauttia kasvatuksensa hedelmät. En sanonut sulle pahalla vaan hyvällä. Tiedän, miten täällä välillä hyökätään toisten kimppuun. T:ap

Vierailija
57/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelkkien poikien äidit elävät ihan erilaista elämää, kuin 10-17 vuotiaiden itseään esittelevien ja somessa itseään esittelevien itseään jakavien TYTTÖPENSKOJEN mamat..

Muistakaas tämä.

Lisäksi jos poika rauhallinen, lahjakas matikassa, analyyttisesti jne niin elämä on harmoniaa ja rahantuloa.

Ei käy kateeks objekti..huomionhakuperheitä... ei toivottuja raskauksia, yms paskaa

Jo omeglet, periscopet , instat ym PASKAT KERTOO, ETTÄ OPETTAKAAS NIILLE KUSIVITUILLE ETTÄ HANKKIKAA ELÄMÄ SEN ITSENNE ESITTELYJEN SIJAAN!!!!!!!

Just näin, jo Oulun lasten edessä strippaava 51 v vanha muija pelkkien tyttökakaroiden mama oli mahtava esimerkki kakaroilleen itsensä esittelyssä!!!!!! LOL

KERTOKAAS MIKSI NE ALAIKÄISET TYTTÖKAKARAT 9-17 vuotiaat edes on niissä somepalveluissa!!????

Vierailija
58/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jihuu. Ei enää vanhempainvartteja, puheluita opettajilta eikä wilmaa. Hyvä minä.

Sama täällä! Hyvä me!

Vierailija
59/61 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poissa täältä 6 tuntia ja tämähän räjähti käsiiin. Keski-ikäiset ämmät tappelee kunnolla :D

Vierailija
60/61 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin poissa täältä 6 tuntia ja tämähän räjähti käsiiin. Keski-ikäiset ämmät tappelee kunnolla :D

Ämmät jotka ei ole itse saavuttaneet mitään pätee lastensa kautta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi