Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset, millainen ruokavalio teillä on?

Vierailija
24.01.2017 |

Syöttekö terveellisesti, vai eineksiä vai miten? Kuinka usein herkuttelette? Mikä on lempiruokasi?

Anna esimerkki päivän ruuistasi

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen entinen anorektikko. Koko päivän ruuat syön superterveellisesti ja liian niukasti. Illalla sitten sorrun syömään n 500 kcal suklaata. Tätä ei tapahtuisi jos uskaltaisin syödä ruokaa tarpeeksi. Ärsyttää olla vinksahtanut.

Vierailija
22/26 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gainergirl98 (ent N17 135 kg) kirjoitti:

Oon lihava mut en pidä sitä "ylipainona". Oon ollu gainer ja lihottanu itteeni jotain 60 kg noin 5 vuodes. Nyt oon saavuttanu tavotteeni (150 kg) ja en yritä rnää lihoo tästä mut ei haittaa jos lihon viel jonku verran. Syön kaikkee mitä mieli tekee nii paljo ku maistuu, herkkui eli karkkei, keksei, leivonnaisii, suklaata melkee päivittäin, sipsei harvemmi ja pizzaa viikonloppusin.

Kuuostaa mahtavalta 😍😍👌👌 voidaanko tututua? 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tavallinen ruokavalio: aamupala, töissä työpaikkalounas, iltapäivällä hedelmä/jukurtti, iltaruoka lasten kanssa, iltapala ehkä. Normipäivänä syön 75-100% tarpeestani. Ylipainoa ylläpitää alkoholi (2xviikko) sekä iltaherkuttelu (sipsit ja suklaa, 2x viikko).

Mitä on jukurtti?

No jukurttia. Voit googlettaa jos et tiedä mitä se on.

Vierailija
24/26 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, ap, mikä on se terveellinen?

Runsaasti kasviksia, proteiinia about 1/4 ja hiilaria 1/4. Hyviä rasvoja sopivasti about 25-30%päivän energiasta.

Esimerkiksia riisiä, naturel kanaa ja wok vihanneksia. Päälle loraus oliiviöljyä. Aamiaiseksi esim lautasellinen puuroa marjoilla ja raejuustoa.

Vierailija
25/26 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään: Aamulla jugurttia (maustamaton), siinä marjoja ja pähkinöitä, yksi pieni leipä ja kahvia. Lounaalla raastettua kaalia, porkkanaa, pikkukurkkuja ja muutama pala juustoa, yksi vesikeksi ja pala melonia, vettä ja kahvia. 

Välipalana söin kauheessa kiireessä pienen sokerittoman muffinin, tällaisia en syö kovin usein.

Illalla tiedossa uunikanaa ja juureksia.

Koiran kanssa tunnin lenkki.

Ylipainoa reilu 20kg.

Vierailija
26/26 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: puuro

Välipala töissä: omena

Lounas töissä: salaatti (tehty kotona) sis. Puolipurkkia tonnikalaa, puolipurkkia ananasta, raejuustoa, tomaattia ja kurkkua.

Päivällinen: lämmin ruoka, yleensä pastaa. Myös kana, lohi, jauheliha tai pihvi.

165/85 mitat. Syy ylipainoon varmaan vkl roskaruuat. Arkisin syön aina tuolla kaavalla. Vkl voi mennä 4 hampurilaista päivän aikana! Huom. Ei aterioina. Ja olen vkl myös kova syömään leipää. Vaihdoin kyllä vaalean leivän ruisleipään, että olis vähän parempi.