Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdatko ennen vieraiden tuloa Lidlin vessapaperin ja nestesaippuan kalliimpiin merkkituotteisiin?

Vierailija
24.01.2017 |

Niin? Vai annatko vieraiden sisämmässään päivitellä:ei noillakaan ole varaa edes Lotus silk vessapaperiin. On ne alas vajonnut....

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jaetaan ovella jokaiselle oma Silk-vessapaperirulla, jonka saa sitten ottaa muistoksi kotiin. Samoin saavat omat pikkusaippuat.

Vierailija
2/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin paksumpi vessapaperi on jopa Lotuksen vessapaperia laadukkaampaa ja parempaa, ja käsisaippuan ostan 3 litran päniköissä Tokmannilta jonka laitan kestopumppupulloihin.

Eli ei, en vaihda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankekka, vielä kysytkin.

Vierailija
4/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda. Arvostetaan myös omaa perhettä sen verran, ettei käytetä huonoa vessapaperia tai pahanhajuisia saippuoita.

Vierailija
5/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan nestesaippuat vieraiden värimieltymysten mukaan. Anoppi kun tulee, laitan setelivessapaperia telineeseen ja revin siitä muutaman metrin pois, jotta näyttäisi uskottavammalta meidän käytössä olleelta.

Vierailija
6/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas päivän parhaista nauruista. Voin kuvitella, kun AV-mammalla on viittä erilaista vessapaperia kaapissa, jotta vieraiden tasosta riippuen sitä voi vaihdella :D

Vierailija
7/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vaihda. Olipas kyllä tyhmä kysymys. En vaihtaisi vaikka käytettäis Lidlin wc-paperia. Lidlin tuotteissa ei ole mitään vikaa. Jos mun vieraat päivittelevät jotain, se on heidän oma häpeänsä ei minun.

Vierailija
8/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en edes käytä sen puljun juttuja, jos niistä vaikka saa jnkn ihottuman tms!

Vierailija
9/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin nelikerroksinen vessapaperi on kyllä ihan parasta vessapaperia mitä tästä maasta löytyy. Harmi kun meillä on Lidl niin hankalassa paikassa, ettei sinne ihan perus arkiostoksille viitsi usein lähteä.

Vierailija
10/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas päivän parhaista nauruista. Voin kuvitella, kun AV-mammalla on viittä erilaista vessapaperia kaapissa, jotta vieraiden tasosta riippuen sitä voi vaihdella :D

Juuri näin. Epämieluisille vieraille on tarjolla halvinta kierrätyspaperia ja joutuvat lähtemäön pian kotiin hiertymillä ja haavaisina. Arvovieraille kalleinta ja monikerroksista ja voi jättää pussin hienovaraisesti näkyviin!

Vierailija
11/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda, vaikka Mersu pihalla. Käyn myös sillä Mersulla Lidilissä välillä.

Vierailija
12/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mä noin päin vaihtaisin? Jos oikeasti viitsisin moisia venkslata niin kyllähän vieraat saisi pyyhkiä ja pestä jollain halpiksella ja itse käyttäisin ne kalliimmat.

Vierailija
13/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan vaihda. Olipas kyllä tyhmä kysymys. En vaihtaisi vaikka käytettäis Lidlin wc-paperia. Lidlin tuotteissa ei ole mitään vikaa. Jos mun vieraat päivittelevät jotain, se on heidän oma häpeänsä ei minun.

Tosikko.

Vierailija
14/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun vieraita vain edustuskotiini, jossa on vain merkkituotteita. Asumme tietty arkikodissa normaalisti ja siellä käytämme Lidlin tuotteita.

Vierailija
15/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut mieleen tutkia kyläpaikassa vessapaperin laatua. Otatko sitä palan mukaasi tarkempia laboratorioanalyysejä varten?

Vierailija
16/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tiedän että äitini tekee tuota.

Vierailija
17/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä aina samaa vessapaperia käytössä. Se vaan pestään ja silitetään, vanhoista lakanoista leikattua soiroa rullalla. Tosin vieraat ei käy meillä vessassa lainkaan, niillä ei varmaan ole hätä koskaan.

Vierailija
18/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä luoja. Onkohan sulla ap jonkun tasoinen ongelma? Mä en ole ikinä, koskaan, missään kylässä ollessa miettinyt että "miksi näillä on tätä HALPAA vessapaperia/käsisaippuaa" ym. Ehkä oon vaan liian yksinkertainen kuluttaakseni aikaa tuollaiseen. 

Vierailija
19/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Epämieluisille vieraille on tarjolla halvinta kierrätyspaperia ja joutuvat lähtemäön pian kotiin hiertymillä ja haavaisina. Arvovieraille kalleinta ja monikerroksista ja voi jättää pussin hienovaraisesti näkyviin!

Ei kai kukaan tosissaan epämieluisia vieraita kotiinsa kutsu?Eihän täällä ole sellaisia lapasia, eihän?

Vierailija
20/35 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja vaihdan myös Ikean sohvat  Le Corbusierin divaaniin ja Aarnion pallotuoleihin.