Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi älykäs nainen tuhlaa älynsä alisuorittamalla töissä ja katsomalla illat kotona televisiota?

Vierailija
23.01.2017 |

Olen yrittänyt varovasti kysellä eikä työvuosilla ja älyllä saisi jo kovempaa palkkaa ja isompaa vastuuta, mutta helpot toistuvat tehtävät riittävät. Ei myöskään aio ottaa stressiä töistä. No, ei ota stressiä kotonakaan vaan katsoo televisiota. Lehtitilaukset ja kirjojen ostamiset ovat jääneet. Kaikki muka netissä, näkis vaan. Äitinsä osti lahjaksi väirityskirjoja, huh huh. Älykkäästä naisesta on tullut tyhmyri. Ei tätä enää kauan jaksa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämässä on erilaisia vaiheita, joskus pitää vähän hiljentää ja ottaa rennosti. Eri asia jos vaipuu masennukseen. Kysymys kuuluu, onko hän tyytyväinen elämäänsä? Löytyisikö jokin ihan uusi juttu joka piristäisi? Harrastus/lemmikki/muutto/uusi työ/matka tai mistä ikinä hän pitääkin?

Vierailija
22/33 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset katsoo niin huonoja ohjelmia televisiosta? Naisten kanavilla tänään:

Miksi itse katsot miesten kanavia, ja sellaisia ohjelmia kuin:

Säpinää kannen alla

Kuokkavieras Kataja

Entisöintipaja

Koukussa adrenaliiniin

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanavalla keskusteltiin eilen autoverosta ja liikenneuudistuksesta, minkä jälkeen tuli hiihdon dopingista kertova dokumenttielokuva Sinivalkoinen valhe.

Vierailija
24/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä olen työssäni asiantuntijatehtävissä jatkuvasti joutunut miettimään asiat uudestaan ja oppimaan uutta. Kotona katson mieluiten Netflixiä aivot lepotilassa. Ennen tein töitä illatkin, nyt en jaksa. Työ innostaa vielä päivällä, illalla haluan olla rauhassa. Mikään crossfit ei nappaa. Yritin käydä salilla ja ohjatussa liikunnassa, alkoi ärsyttämään se tehoilu ja tuotantobroilerit (tyhjään tuijottavat liikkujat).

En ole masentunut, en vain anna itsestäni enempää työlle kuin katson tarpeelliseksi. Haaveeni on etten joutuisi älyllisesti enää ponnistelemaan enempää kuin pohtimaan mitä kahvilaatua ostan marketista. Käyttäisin energiani, aikani ja elämäni vain kalasteluun ja olemiseen. Vapaana tehoilusta ja teatterista.

Ei ihme että osa porukasta on valmiina hautaan jo 60-vuotiaana. Lihakset ja aivot surkastuvat, jos niitä ei käytä.

Vierailija
25/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - kovempaan palkkaan kuuluu kovemmat vastuut ja työt. Miksi tappaa itsensä työllä?

Vierailija
26/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset katsoo niin huonoja ohjelmia televisiosta? Naisten kanavilla tänään:

Kardashianit

Sinkkuelämää (12)

New Jerseyn täydelliset naiset

Liian ruma rakkauteen?

Tahdon morsiuspuvun!

Pienten perhe

Prameat mustalaishäät (S)

Sisarvaimot

Upea lihava elämäni

Kakkukuningas

Ruotsin miljonääriäidit

Sinkkuillallinen

Remppa vai muutto

Akin ja Ritan rakkausdieetit

Neljät häät Amerikassa

Miksi?

Miksi luulet naisten katsovan "naisten kanavia"? Miksi? Minä ja mieheni katsomme Netflixiä ja HBO:ta. Tällä hetkellä menossa mm. Black Mirror ja Westworld

Vierailija
27/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashianit

Sinkkuelämää (12)

Liian ruma rakkauteen?

Tahdon morsiuspuvun!

Pienten perhe

Sisarvaimot

Upea lihava elämäni

Kakkukuningas

Ruotsin miljonääriäidit

Sinkkuillallinen

Remppa vai muutto

Neljät häät Amerikassa

Miksi?

Noista vain Sinkkuelämää-sarjaa olen katsonut takavuosina, Remppa vai muutto alkoi kyllästyttää puolen kauden jälkeen. Muutamaa muuta olen nähnyt ns. vahingossa minuutin tai kaksi ja lopuista ei mitään hajua, osa oksettaa jo ihan nimenä.

Vierailija
28/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashianit

Sinkkuelämää (12)

Liian ruma rakkauteen?

Tahdon morsiuspuvun!

Pienten perhe

Sisarvaimot

Upea lihava elämäni

Kakkukuningas

Ruotsin miljonääriäidit

Sinkkuillallinen

Remppa vai muutto

Neljät häät Amerikassa

Miksi?

"Miesten kanavien" tarjontaa:

Huutokaupanmetsästäjät

Master chef

Panttilainaamo

Rikkaiden panttilainaamo

Säpinää kannen alla

Panttilainaamon autospesialistit

Taste

Vaihtokauppiaiden kuninkaat

Australian kovimmat keräilijät

American chopper

Miesluolat

Pontikankeittäjät

Fast and loud - hauskat videot

Wheeler dealers

Mertaranta ja legendat

Kytät tosihommissa

Sekä otos miesten elokuvia:

Anikka's anal sluts

Jada Fire is squirtwoman

Semen demons

Breast worship

Pumping Irene

Anal teens and toys

Boobalicious

Wet latex dreams

Big wet tits

Return to planet sexxxx

Debbie does Dallas

Vierailija
29/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashianit

Sinkkuelämää (12)

Liian ruma rakkauteen?

Tahdon morsiuspuvun!

Pienten perhe

Sisarvaimot

Upea lihava elämäni

Kakkukuningas

Ruotsin miljonääriäidit

Sinkkuillallinen

Remppa vai muutto

Neljät häät Amerikassa

Miksi?

Onko nämä oikeita ohjelmia vai vitsillä keksittyjä? Kysyy telkkariton.

Vierailija
30/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt varovasti kysellä eikä työvuosilla ja älyllä saisi jo kovempaa palkkaa ja isompaa vastuuta, mutta helpot toistuvat tehtävät riittävät. Ei myöskään aio ottaa stressiä töistä. No, ei ota stressiä kotonakaan vaan katsoo televisiota. Lehtitilaukset ja kirjojen ostamiset ovat jääneet. Kaikki muka netissä, näkis vaan. Äitinsä osti lahjaksi väirityskirjoja, huh huh. Älykkäästä naisesta on tullut tyhmyri. Ei tätä enää kauan jaksa...

Olet työpaikkakiusaaja, koska puutut henkilökohtaisuuksiin. En itse edes usko, että pitää paikkansa nuo asiat mitä tässä juoruat ap. Onko sitten ihminen pyhimys, kun ottaa stressiä vapaa-ajalla ja töissä? Ehkä nauttii työstänsä ja siksi ei stressaa☺

Vierailija
31/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en olekaan nainen, olen oppinut työelämän kultaisen säännön. Jos saat saman palkkion vähemmästä työstä niin älä tee enempää työtä. Pahimmillaan se liian suuren palan haukkaaminen töissä johtaa siihen, että asiat menevät päin peetä ja joudut syntipukiksi. Jos sinulle maksetaan tietystä työsuoritteesta palkka niin älä ikipäivänä tee ylimääräistä työsuoritetta ilman palkan nousua. Kyllä ne tarvittavat hommat tulee hoidetuksi ilman sinun talkootöitäsikin.

Tänään olen selannut noin 3 h vauvapalstaa työajalla ja 8 tunnin työpäivästä on vielä neljä tuntia jäljellä. Hommia olen tehnyt sen mitä tarvitsee. Ja pomo on tyytyväinen.

Vierailija
32/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashianit

Sinkkuelämää (12)

Liian ruma rakkauteen?

Tahdon morsiuspuvun!

Pienten perhe

Sisarvaimot

Upea lihava elämäni

Kakkukuningas

Ruotsin miljonääriäidit

Sinkkuillallinen

Remppa vai muutto

Neljät häät Amerikassa

Miksi?

Remppa vai muutto on liki ainoita sarja mitä seuraan telkkarista

M30

Vierailija
33/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin teen, aiemmin tein enemmän hommia. Siitä oli vain se seuraus että kaikki rupesivat olettamaan että teen heidänkin työnsä. Mitään palkkaa, ylennystä tms. ei kukaan edes ehdottanut. Ohi meni aivan saamattomia miehiä. Nyt otan rennosti, tosin se rupeaa paikan tuloksessa kohta näkymään, mutta sitä vartenhan meillä on "johto" että se miettii näitä kokonaisuuksia.

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en olekaan nainen, olen oppinut työelämän kultaisen säännön. Jos saat saman palkkion vähemmästä työstä niin älä tee enempää työtä. Pahimmillaan se liian suuren palan haukkaaminen töissä johtaa siihen, että asiat menevät päin peetä ja joudut syntipukiksi. Jos sinulle maksetaan tietystä työsuoritteesta palkka niin älä ikipäivänä tee ylimääräistä työsuoritetta ilman palkan nousua. Kyllä ne tarvittavat hommat tulee hoidetuksi ilman sinun talkootöitäsikin.

Tänään olen selannut noin 3 h vauvapalstaa työajalla ja 8 tunnin työpäivästä on vielä neljä tuntia jäljellä. Hommia olen tehnyt sen mitä tarvitsee. Ja pomo on tyytyväinen.