tarjoaako nuoret miehet treffeillä?
Kommentit (7)
Olen käynyt viime aikoina treffeillä 25-vuotiaan (ei tarjonnut), 26-vuotiaan (tarjosi ekoilla treffeillä) ja 30-vuotiaan (tarjoutunut maksamaan narikkamaksun ja maksettu vähän vuorotellen eli aika lailla tasan)
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt viime aikoina treffeillä 25-vuotiaan (ei tarjonnut), 26-vuotiaan (tarjosi ekoilla treffeillä) ja 30-vuotiaan (tarjoutunut maksamaan narikkamaksun ja maksettu vähän vuorotellen eli aika lailla tasan)
Siis:
Olen käynyt viime aikoina treffeillä 25-vuotiaan (ei tarjonnut), 26-vuotiaan (tarjosi ekoilla treffeillä) ja 30-vuotiaan (tarjoutunut maksamaan narikkamaksun ja maksettu vähän vuorotellen eli aika lailla tasan) miehen kanssa. Eli kannattaa ehkä varautua maksamaan itse omat ruokansa/juomansa... Minä kyllä olen yleensä tarjoutunut maksamaan omat ruokani/juomani tai oman osuuteni.
Aika hyvin pätee se, että jos henkilö itse kutsuu, niin sitten myös tarjoutuu maksamaan. Yhdessä keskustellen sovituilla treffeillä taas ei niin vahvasti ole sellaista asetelmaa, että mennään toisen valitsemaan paikkaan, joten niissä tarjouksia kuulee vähemmän, tosin joskus kyllä.
Vanhat sedät tarjoo .. ;)
Jos ...