Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarjoaako nuoret miehet treffeillä?

Vierailija
23.01.2017 |

^

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat sedät tarjoo .. ;)

Jos ...

Vierailija
2/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viime aikoina treffeillä 25-vuotiaan (ei tarjonnut), 26-vuotiaan (tarjosi ekoilla treffeillä) ja 30-vuotiaan (tarjoutunut maksamaan narikkamaksun ja maksettu vähän vuorotellen eli aika lailla tasan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

setien juttu

Vierailija
4/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaa.

N25

Vierailija
5/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt viime aikoina treffeillä 25-vuotiaan (ei tarjonnut), 26-vuotiaan (tarjosi ekoilla treffeillä) ja 30-vuotiaan (tarjoutunut maksamaan narikkamaksun ja maksettu vähän vuorotellen eli aika lailla tasan)

Siis:

Olen käynyt viime aikoina treffeillä 25-vuotiaan (ei tarjonnut), 26-vuotiaan (tarjosi ekoilla treffeillä) ja 30-vuotiaan (tarjoutunut maksamaan narikkamaksun ja maksettu vähän vuorotellen eli aika lailla tasan) miehen kanssa. Eli kannattaa ehkä varautua maksamaan itse omat ruokansa/juomansa... Minä kyllä olen yleensä tarjoutunut maksamaan omat ruokani/juomani tai oman osuuteni.

Vierailija
6/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet = alle 25

ap

Vierailija
7/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin pätee se, että jos henkilö itse kutsuu, niin sitten myös tarjoutuu maksamaan. Yhdessä keskustellen sovituilla treffeillä taas ei niin vahvasti ole sellaista asetelmaa, että mennään toisen valitsemaan paikkaan, joten niissä tarjouksia kuulee vähemmän, tosin joskus kyllä.