Suuttuiko mieheni mielestänne turhasta?
Eräs homomies yrittää iskeä miestäni. Olen hänelle leikillä joskus siitä kettuillut. Tänään sitten sanoin taas jotain (en edes muista mitä, joku pieni juttu) niin mieheni alkoi huutaa minulle, että hän on kuulemma mielestäni munaton neiti ja täysi homo.. Hän myös syytti että olen "muutenkin sekaisin" ja kuulemma hullu akka. Hänen mukaansa minulla on myös fetissi homoihin, joka saa minut kuvittelemaan että myös hän on homo... Hän ehdotti minulle uudeksi mieheksi erästä homokaveriani. Hän kysyi tosissaan onko seksielämämme huonoa, koska hän oli lukenut netistä, että kaappihomojen kanssa seurustelevat naiset eivät nauti seksistä heidän kanssaan. Lopuksi hän vielä haukkui minut hulluksi lehmäksi... Kaikki tämä vain jonkun pienen vitsin takia. En jaksanut edes loukkaantua vaikka sieltä tulikin aika kauheaa tekstiä.. Lähinnä naurattaa kun noin pieni asia saa ison miehen menemään niin pahasti pois tolaltaan. Mietin vain, että mikä siihen voi olla syynä.. Pyysin toki anteeksi ja lupasin etten heitä enää sellaista vitsiä, ja hänkin pyyteli anteeksi sanojaan, mutta silti jäin kyllä vähän miettimään, että mikä sai niin valtavan reaktion aikaan. En ole ikipäivänä nähnyt häntä tuollaisena.
Kommentit (22)
1) miehenkin kokema ahdistelu on ahdistavaa, eikä mikään vitsin aihe.
2) saman "vitsin" jankkaaminen käy hermoille.
Sanoin varmaan joskus itsekkin jotain typerää aikoinaan ja sitten selvisi että miestäni käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi.