Suuttuiko mieheni mielestänne turhasta?
Eräs homomies yrittää iskeä miestäni. Olen hänelle leikillä joskus siitä kettuillut. Tänään sitten sanoin taas jotain (en edes muista mitä, joku pieni juttu) niin mieheni alkoi huutaa minulle, että hän on kuulemma mielestäni munaton neiti ja täysi homo.. Hän myös syytti että olen "muutenkin sekaisin" ja kuulemma hullu akka. Hänen mukaansa minulla on myös fetissi homoihin, joka saa minut kuvittelemaan että myös hän on homo... Hän ehdotti minulle uudeksi mieheksi erästä homokaveriani. Hän kysyi tosissaan onko seksielämämme huonoa, koska hän oli lukenut netistä, että kaappihomojen kanssa seurustelevat naiset eivät nauti seksistä heidän kanssaan. Lopuksi hän vielä haukkui minut hulluksi lehmäksi... Kaikki tämä vain jonkun pienen vitsin takia. En jaksanut edes loukkaantua vaikka sieltä tulikin aika kauheaa tekstiä.. Lähinnä naurattaa kun noin pieni asia saa ison miehen menemään niin pahasti pois tolaltaan. Mietin vain, että mikä siihen voi olla syynä.. Pyysin toki anteeksi ja lupasin etten heitä enää sellaista vitsiä, ja hänkin pyyteli anteeksi sanojaan, mutta silti jäin kyllä vähän miettimään, että mikä sai niin valtavan reaktion aikaan. En ole ikipäivänä nähnyt häntä tuollaisena.
Kommentit (22)
Kuulostaa siltä. että hänellä on jotakin omia patoumia. Jollet sitten koko ajan heitä ilmoille jotakin homovitsiä, niin ehkä jossakin kohtaa silloin pinna vain katkeaa. Mutta ehkä hän on itse...kaappihomo.
Mä en nyt ymmärtänyt. Siis sanoiko hän olevansa kaappihomo?
Jos oot useampaan otteeseen samasta aiheesta pottuillu, niin asiasta suuttui. Olisin minäkin suuttunut. Yleensäkkään en ymmärrä miksi omalle kullalle pitää mistään asiasta pottuilla.
Mieheen saattoi ottaa se iskuyritys vähän turhan koville. Toisaalta et sinäkään ihan normaalilta vaikuta, jos toistuvasti ilveilet noin pienestä asiasta. Menisi varmaan mullakin hermo.
Joskus vaan menee kuppi nurin kun aikansa kuuntelee kettuilua vaikka olisikin hyväntahtoista.
Mieheni aikoinaan kettuili mulle vähän vastaavasta, aluksi se oli ok. Mutta kun tuota jatkui ja jatkui, lopuksi rupesi jo ärsyttämään tuollainen mukahauska juttu. Välillä sanoinkin että älä jaksa.
Lopuksi vaan sitten kilahti.
Asia voi oikeasti olla arka paikka. Siis jos on umpi hetero ja käy noin. Voin hyvin kuvitella, ettei halua kuulla, häirinnän kohteeksi joutuminen voi olla hyvin ahdistavaa ja sen jatkuva esiin nosto ahdistaa ja lopulta sitä sitten suuttuu. Itse voisin kuvitella samanlaisen ahdistuksen ja lopulta kiusaamisesta suuttumisen, jos minua yrittäisi iskeä joku ilmömäisen ruma tai tosi vanha mies. Väärän tahon kiinnostuksen kohteeksi joutuminen tuntuu nöyryyttävältä. Siitä tulee likainen olo. (olen siis nainen)
älä kiusaa miestäsi enää. JOkaisella on arkoja paikkoja, joita eivät halua ronkittavan. Olen varma, että miehelläsi on tapahtuneen johdosta samanlainen likainen olo kuin minulla olisi vanhan äijän iskuyrityksestä
Kuulostaa kaappihomolta joka ei ole itse sinut seksuaalisuutensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Asia voi oikeasti olla arka paikka. Siis jos on umpi hetero ja käy noin. Voin hyvin kuvitella, ettei halua kuulla, häirinnän kohteeksi joutuminen voi olla hyvin ahdistavaa ja sen jatkuva esiin nosto ahdistaa ja lopulta sitä sitten suuttuu. Itse voisin kuvitella samanlaisen ahdistuksen ja lopulta kiusaamisesta suuttumisen, jos minua yrittäisi iskeä joku ilmömäisen ruma tai tosi vanha mies. Väärän tahon kiinnostuksen kohteeksi joutuminen tuntuu nöyryyttävältä. Siitä tulee likainen olo. (olen siis nainen)
älä kiusaa miestäsi enää. JOkaisella on arkoja paikkoja, joita eivät halua ronkittavan. Olen varma, että miehelläsi on tapahtuneen johdosta samanlainen likainen olo kuin minulla olisi vanhan äijän iskuyrityksestä
Tämä oli ehkä ongelmana. Et kuvaillut sen ihmeemmin, millainen se itse iskutilanne oli, mutta jos se oli hirveän päällekäyvää, niin silloinhan sun mies on voinut ihan oikeasti kokea sen tosi ahdistavaksi. Se oli sulle vitsi, mutta hänelle ehkä häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.. Yleensä ihmiset suuttuu voimakkaasti aiheesta, joka on henkilökohtaisesti arka. Entä oletko miettinyt miksi homomies on kiinnostunut juuri sinun miehestäsi? Homotutka on todellinen.
Myös monilla heteromiehillä saattaa olla eroottisia fantasioita samasta sukupuolesta. Ehkä hän on imarreltu miehen huomiosta ja hämmentynyt siitä.
Miehille homottelu on edelleenkin pitkälti sama kuin huorittelu naisille. Mieti, jos joku mies olisi sinulle yrittänyt tarjota rahaa seksistä ja miehesi leikillään kerta toisensa jälkeen naureskelisi sinun olevan maksullinen.
En ole nähnyt itse iskutilanteita, mutta niitä on kuulemma ollut enemmän kuin yksi. Mieheni on ollut samoissa bileissä tämän homomiehen kanssa, pyytänyt facebookissa kaveriksi jne. Eli ei ole varmaankaan kovin traumatisoivaa ollut. Se homomies on haukkunut minua rumaksi akaksi, koska on niin mustasukkainen miehestäni :D mieheni on siis vähän semmoinen "homon tyylinen", en osaa selittää, mutta monet ovat luulleet häntä homoksi aina. Muutkin miehet ovat yrittäneet iskeä häntä. Naiset kyllä myös ihan yhtä lailla...
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt itse iskutilanteita, mutta niitä on kuulemma ollut enemmän kuin yksi. Mieheni on ollut samoissa bileissä tämän homomiehen kanssa, pyytänyt facebookissa kaveriksi jne. Eli ei ole varmaankaan kovin traumatisoivaa ollut. Se homomies on haukkunut minua rumaksi akaksi, koska on niin mustasukkainen miehestäni :D mieheni on siis vähän semmoinen "homon tyylinen", en osaa selittää, mutta monet ovat luulleet häntä homoksi aina. Muutkin miehet ovat yrittäneet iskeä häntä. Naiset kyllä myös ihan yhtä lailla...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.. Yleensä ihmiset suuttuu voimakkaasti aiheesta, joka on henkilökohtaisesti arka. Entä oletko miettinyt miksi homomies on kiinnostunut juuri sinun miehestäsi? Homotutka on todellinen.
Myös monilla heteromiehillä saattaa olla eroottisia fantasioita samasta sukupuolesta. Ehkä hän on imarreltu miehen huomiosta ja hämmentynyt siitä.
Älä kirjoita "juurikin", koska adverbi "juuri" kertoo jo sen mitä tarkoitat kirjoittaessasi liitepartikkelin -kin. Käytännössä kirjoitat "juurikin kin niin kin näin". Pelkkä "juuri näin" riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kirjoita "juurikin", koska adverbi "juuri" kertoo jo sen mitä tarkoitat kirjoittaessasi liitepartikkelin -kin. Käytännössä kirjoitat "juurikin kin niin kin näin". Pelkkä "juuri näin" riittää.
Mee muualle mussuttaa
-eri
Miksi kiusaat miestäsi? Ihme ettei ole jo jättänyt sinua.
Rajansa kaikella. Ei sitä vaan jaksa samaa juttua loputtomiin. Oon itekkin räjähtänyt vastaavanlaisesti kun kuunnellu sata ja yks kertaa samaa hokemista joka on ollut vitsi, mutta viitannut minuun, seksuaalisuuteen tai uskottavuuteen. Viimeksi esim. Siitä kun mies taas kerran heitti typerää läppää olinko hakenut niitä kodittomia tänne (panemaan) :D Siis hitto et räjähdin. Lupasin jopa lähteä sellaisen hakemaan, ihan vaan siksi että voi sitten vittuilla aiheesta.
Aloittaja on siis vittupäinen lehmä, joka homottelee miestään joka käänteessä.
Toivottavasti mies tajuaa nostaa kytkintä, ja pian.
No niin.. Näin vierestä kun mies oli lähettämässä snäppiä jollekin ja siinä näkyi tämän homomiehen nimi valikossa ja joku hymynaama siinä perässä.. Alkaa saada jo vähän kummallisia piirteitä😂
Ap
En siis oikeasti missään tapauksessa luule häntä homoksi,mutta hän ei suostunut sitä uskomaan.. :D
Ap